X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"לאבורטוריו די פסטה" התל אביבית מצדיקה בהחלט את שמה. היא בית יוצר לדוגמה למוצרי בצק טריים, המיוצרים כולם על-פי מתכונים מסורתיים והמיובאים היישר מאיטליה, תחת תקני איכות ובקרה מעולים, כשתהליך הכנתם מכיל תערובת מופלאה של קמחים
▪  ▪  ▪
אמנות הפסטה [צילום: פלאש 90]

"לקחת מהר ולאכול לאט" - זהו המוטו שמנחה את מעבדת הפסטה התל אביבית, ברחוב החשמונאים 91-פינת קרליבך, שבעליה, דיאמנטה ושרון רונן, מקפידים לייבא אליה, היישר מאיטליה, את שפע מוצרי הבצק הטריים שהיא מציעה לסועדיה.
מאחורי סודם הקולינרי של המוצרים הטריים האלה מסתתרת תערובת מופלאה של קמחי דורום, עם ביצים טריות ומפוסטרות, תחת תקני איכות ובקרה גבוהים. כל הבצקים מיוצרים על-פי מתכונים מסורתיים, בטכנולוגיה מתקדמת, כשבגמר תהליך הייצור הם עוברים הקפאה מזורזת, המבטיחים שמירה על ערכים תזונתיים גבוהים וטעמים טריים ואיכותיים.
חסד עשתה עימנו "לאבורטוריו די פסטה" (שמה האיטלקי של המסעדה) על שמוצרי הבצק המעולים שלה אינם מכילים חומרים משמרים, צבעי-מאכל, או כל תוספת מלאכותית שהיא. הם ממולאים במיטב הגבינות האיטלקיות הקלאסיות, בעיקר של צפון ארץ המגף, כמו פרמז'ן, רגאנו, ריקוטה וגורגונזולה. מתווספים אליהן ירקות טריים ואיכותיים, כמו פטריות, תרד, דלעת, ארטישוק וערמונים.
בטעם משובח
המסעדה התל אביבית, הבוהקת בנקיונה, מעוצבת בפונקציונליות מרשימה וממותגת. שפע סוגי הפסטה המוצעים בה מכילים כולם הצע מגוון של רטבים פיקנטיים, המשבחים מאוד את טעמם.
הארוחות עצמן מבושלות כהרף עין והתשלום עבורן מתבצע מראש. הן מוגשות בכלי-אוכל וסכו"ם חד-פעמיים, עשויים קרטון ופלסטיק, כיאה למסעדה המבוססת על אוכל מהיר.
היינו בשניים ומן התפריט המפתה בחרנו במנה הגונה של ניוקי, עם חצילים, פלפלים וקישואים, בתוספת של גבינת פטה, צנוברים, פטרוזיליה, פרמזן ורוטב-עגבניות משגע בטעמו. גם מנת הרביולי לא טמנה ידה בצלחת. הפסטה, במילוי ארטישוק טרי וגבינות, ברוטב אליו-אוליו, פלפל, פטרוזיליה ופרמזן, הייתה משובחת בטעמה הפיקנטי.
הקינוח, פרופיטרולים בשוקולד, הוגש לנו על חשבון הבית, יחד עם אספרסו כפול וסודה. השירות היה ממש מעולה והתשלום שנגבה מאיתנו עמד על 97 שקל - תמורה מלאה לכל אגורה ששילמנו. לא נותר לנו אלא לזכות את "לאבורטוריו די פסטה" במלוא 10 הנקודות של הסולם הקולינרי, ורק לייחל שירבו עוד מסעדות איטלקיות כמותה.

תאריך:  07/07/2011   |   עודכן:  07/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
לחברות הנקניקים יש אינטרס מובהק לגלגל כמה שיותר סחורה ומאחר שאין מתנות חינם, כמה חבל שדווקא מיעוטי היכולת, נדרשים לסבסד את מחיר הנקניק של המבוססים. נשאלת השאלה מדוע יוצרים מגבלות? ומדוע דוחפים אותנו להגדיל כול פעם את סל הקניות?
יוסף קנדלקר
עם ישראל הפך להיות לקוח בעל כורחו במספר חברות מבלי שאיש לא שאלת את דעתו על כך. החברה הראשונה - תאגיד המים העירוני. מסתבר הצריכה המשותפת הפכה לצריחה של כולם    החברה השניה - קופת החולים. הפכנו להיות החבר המשולם והמשלם    רק בבני ברק עוד ניתן לאתר כמה צדיקים בסדום
נרי אבנרי
אני מכיר את הקושי של השמאל לזכור כתמים בעברו. כדי להקל עליו, הבאתי ארבעה קטעים    שמאלנים יקרים, הביטו במראה! מה שאתם רואים, זה חצ'קונים מוסריים. שופופו...
אורי אבנרי
היועץ המשפטי: הקריאה להריגת ילדים היא הסתה פלילית. הרבנים: זוהי התערבות חצופה בדיון דתי מלומד    כל הציבור הדתי שייך עכשיו לימין הלאומני    הפיכת ישראל למדינת-הלכה, פירושה הרס המדינה הדמוקרטית והסיכוי לשלום - מבחינת הרבנים כל הארץ בין הים והירדן שייכת ליהודים בלבד
צ'לו רוזנברג
על ראשי מועצת יש"ע לצאת באמירה ברורה וחד-משמעית לפיה קציני צה"ל והחיילים הם מחוץ לכול ויכוח פוליטי זה או אחר. מועצת יש"ע חייבת לגבות את תא"ל ניצן אלון ולו מסיבה אחת פשוטה : "הוא וחייליו, כולל בני המגזר ממנו יוצאים אלה התוקפים אותם, הם המגנים עליהם ושומרים על חייהם. לא כך מתנהגים עם מי שעמל קשות כדי לשמור על התושבים ביו"ש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il