X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נרעדתי כשנזכרתי כמה היה הים סבלני להתנסויותיי המיניות הראשונות. לא שכחתי את שותפתי מאז להצגה. אהבת הבוסר הים תיכונית שלנו נקטעה אמנם, כמה שבועות לאחר שהחלה, אבל כמה מתנועות ידה זכורות לי עד היום. היא הייתה האישה הראשונה שרצתה בי. היא הראשונה ששלחה אליי את ידה. היא הראשונה שליטפה את גופי הנערי
▪  ▪  ▪
הראשונה ששלחה אליי את ידה [צילום: אתר סרט]

לפני כמה שבועות הזדמנתי למסעדת ואלרי שבקניון אם הדרך. יצאתי עם הנכדים אל המרפסת המוגבהת, לאוויר הערב, לצפות בשקיעה. כל הזירה של קיץ 1953 נפרשה לפתע לפניי. הנה המעבר אל הים, הנה האיקליפטוסים הסוגרים על אכסניית הנוער, הנה גבעות החול של בית ינאי ומוסד נעורים. אבל שלט הדרכים הישן של מושב בית חרות, שאז נקרא חרות ב', כבר איננו. צרחות צרודות של בני נוער מתבגרים עלו מאוהלי האכסניה, ולרגע נזרקתי אל הקייטנה הרחוקה ההיא.
נרעדתי כשנזכרתי כמה היה הים סבלני להתנסויותיי המיניות הראשונות. לא שכחתי את שותפתי מאז להצגה. אהבת הבוסר הים תיכונית שלנו נקטעה אמנם, כמה שבועות לאחר שהחלה, אבל כמה מתנועות ידה זכורות לי עד היום. היא הייתה האישה הראשונה שרצתה בי. היא הראשונה ששלחה אליי את ידה. היא הראשונה שליטפה את גופי הנערי. והיא כאילו אמרה לי כמה הסתכנו אז, כמה היינו קרובים להיכשל.
באמצע חודש יולי 1953, יצאנו לקייטנה, לאכסניית הנוער של כפר ויתקין, כמנהגנו מדי שנה. בוגרי כתות ט' בלוויית המדריכים, שומר אחד, טבחית אחת ונהג. באכסניה החולית היו כמה אוהלים גדולים, מבני שירות ושרשרות של נורות לחגיגות הליליות. הים הקרוב רבץ כחיה גדולה והומייה מעבר לגבעה של בית ינאי. כביש החוף אף לא נחלם אז, ובדומיית הלילות הכפרית נשמעו צפירות קטועות של רכבות המשא, שחנו בתחנת כפר ויתקין, לפני שהבריזה נשאה אותן מזרחה אל הרי שומרון. בנים, בנות, כולנו יחד, רבצנו על מיטות שדה, והתפוצצנו בחשאי מעוצר תשוקות נעורים. יריעות האוהלים היו מופשלות, והייתה הרגשה נפלאה של שחרור לא מוגדר.
בבוקר התחלנו בחזרות להצגת הסיום. המחנך הוותיק אפרים גילאי, שהיה גם במאי חובב, החליט שנציג את הצגת בעלי המלאכה מתוך "חלום ליל קיץ". הוא שכתב בעזרתנו את ההצגה, הדגים את המשחק, דחק בשחקנים ולחם נואשות בגייסות ההורמונים הדוהרים שלנו, בעייפות ובשיכרון הקייטנות הידוע. כשהיססתי לגעת בשותפתי למחזה הוא גער בנו "נו, תתמזמזו כבר! מה אתם מתביישים?". כאילו ידע שבערנו, שנינו, מהמזמוזים החטופים, ומאהבת בוסר פתאומית, שהגיחה מהאפלולית. וכך נחרתה הקייטנה ההיא בזיכרוני. מגעים ראשונים בשותפתי להצגה, עיסוי שדי הבוסר שלה, הריח החמצמץ שעלה מערוותה, ומעל מנסרת בדממת הלילה החקלאי גערתו של אפרים הבמאי. "נו, תתמזמזו כבר...".
אבל החוף של בית ינאי שקק חיים, וממש אל מול סוכת המציל, עם דגלי חודש יולי האדומים, מצאנו מסתור אינטימי בתוך הים הרך והמפייס. התמזמזנו בשקידה תוך שאנחנו שוחים כביכול, או נמלטים ממכת גל לא צפויה. היא נתנה לי את כולה. חפנתי מתחת למים את שדי הבוסר שלה, והיא שלחה בעדינות את ידה הצעירה, בני חמש עשרה היינו אז, אל בין רגליי. החול הטובעני הסיע אותנו במערבולת רכה, הסיג אותנו מהחוף והחזירנו אליו חליפות. המגפון של המציל השמיע אזהרות, בני חבורתנו צרחו מסביב, אבל אנחנו במחסה הימי המופלא, חסינו במים החמים כאילו אנו שרויים מתחת למצעים רכים באיזו מיטת אהבים ענקית.
במנוחת הצהריים באוהל ישבתי ליד מיטתה וניסיתי להמשיך במה שהתחלנו בים. אבל היא דחתה אותי ואמרה שאי-אפשר כאן באוהל, מול המיטות של החברים. עד היום אינני יודע אם מישהו הבחין בסוד המגרה שלנו. לא שמעתי מילה על כך במשך השנים. וכשחזרנו לחדר החזרות הלוהט, אחר-הצהריים, צעק עלינו אפרים שככה לא נהיה מוכנים עם ההצגה אפילו לספטמבר, לפתיחת שנת הלימודים של כתה י'. הקיר זכור לי מהמחזה, שני בעלי המלאכה זכורים לי, חור ההצצה זכור לי, והטקסטים של שקספיר המתורגמים, שעובדו על המקום לבדיחות פנימיות שלנו. גם טיול הערבית שלנו, בין הגינות המטופחות והמבושמות של המושב בית חרות זכור לי. ואלף העיניים שעקבו אחרינו או שדימינו לנו שהן עוקבות אחרינו.
ההצגה הועלתה בסיום הקייטנה וזכתה להצלחה. אפרים היה מאושר. גם בני האיכרים הסתומים מהקיבוץ, מסוגלים לדקלם את שקספיר כמו שצריך. נשארנו לשבת ליד המדורה שעל החוף ממש עד הבוקר. הרגשתי שאהבת הבוסר שלנו מתחילה להתפוגג. לא העזנו להיפרד בתוך הים, בחיבוקים אסורים. זה היה נועז מדי לילדי כתה ט'. היא ישבה במעגל סביב האש, לא הרחק ממני, והערתה את נפשה בשירים הרומנטיים למילותיו של נתן יונתן. האוויר היה ספוג לחות, כבד, וריח היוד חדר לנחיריים. ומרחוק, מהגבעות של עמק חפר שמאחורינו, עלתה נזיפתו של אפרים הבמאי. "נו, תתמזמזו כבר! מה אתם מתביישים?".

תאריך:  07/08/2011   |   עודכן:  07/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אהבת בוסר בחוף
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
"אהבה"? ל"ת
הניה  |  7/08/11 10:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב נצר
מס-שבח של 10 שנים ומעלה מרתיע ספקולנטים והוא לפי מדרגת המס אליה מגיעה בחישוב השנתי המשפחה המוכרת את הנכס. למשקיעים זה יוצא כ-50% מהשבח הנומינלי. 50% מהשבח הנומינלי משמע כל מה שאינו תוצאת הצמדת שוק הנדלן למדד
עמוס עמירן
לא ניתן עוד להתעלם מהזעקה ועל ממשלתנו לגבש פתרונות    לא על המפגינים להציע הצעות    תפקידם הוא להגיד בקול רם וברור מה כואב להם ועל ההנהגה לקבוע איך מטפלים בהשקטת הכאב
יואב לוי
היחס, השכר, התדמית והזילות במעמדם של נותני השירות במדינת ישראל, בכל תחומיי החיים, הם הדוגמה, ושינוי מהותי בתחום זה ישפיע בצורה חדה ומשמעותית על חיינו, ישפיע על שינוי מקצה לקצה של כל החוליים שאת חלקם ציינו המוחים, ממש כמו אפקט הפרפר
איתמר לוין
המשבר המתחדש בשוקי העולם בעקבות הורדת הדירוג של ארה"ב והנפילות בבורסות, מחייב הן את מנהיגי המחאה החברתית והן את הממשלה לאחריות כפולה ומכופלת. אסור להתפתות לצעדים שאולי ייראו כהישגים בטווח הקצר, אך יסכנו את כלכלת ישראל בטווח הארוך. זהו המבחן האמיתי של שני הצדדים - אך קשה להיות אופטימי בדבר הסיכוי שיעמדו בו
משה כרמל
המחאה הציבורית היא פוליטית. הטענה שהמוחים מגיעים מכל הזרמים לא רלוונטית. המסה העיקרית והמובילה היא של מתנגדי נתניהו. יש במחאה טענות מוצדקות, אבל מי שדוחף מאחורי הקלעים מנסה להדביק לנתניהו תוויות ולהשפיע על תוצאות הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il