X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ככה זה בישראל - אפילו וועדת טראח בום טראח אמורה ליפול כי שר הביטחון שומר לעצמו את כל תקציב המדינה, ותמיד ימצא איזה אירני שיבוא לעזרתו. וכעת למחאה?!, להפגנות או אולי הפנינג נוסף?
▪  ▪  ▪
המחאה החברתית. שוב יצאו לרחובות? [צילום: פלאש 90]

הנתונים הישראלים אינם מעודדים בלשון המעטה, ונדמה כי רשע וטוב לו צדיק ורע לו – תופסת תאוצה מחודשת בכל פעם מחדש. אינני איש בשורות – ולאו-דווקא מסיבות פסימיות. כל התורה פשוט חרוטה על קיר אבן, וכל הוועדות מטעם הממסד המעוות – על קירות קרח.
אז מה היה לנו?
עם מדוכא.
נבחרי עם אטומים ומנותקים.
שחיתות בכל פינה.
ו... עם מטומטם שמשחק במזוכיזם.
פתאום החליטה התקשורת לחבור לחברה (שבמקרה מחקה עצמה מהקונצנזוס הישראלי) – והרימו מחאה חברתית. מיד כשנתגלתה התרמית – נפלה המחאה, ונשארה התקשורת עירום ועריה בנסיונות החייאה עצמוניים חוזרים ונישנים.
"המזל" של כל הפארסה הזו בא בדמות פרופ' חינני שקיבל מנדט מראש הממשלה לבלבל לציבור את המוח. הציבור חסר האונים המתין לתוצאות "וועדת הבדיקה" – כאשר את תאריך פסיקת המסקנות מקווים כולם לדחות כמה שאפשר. אבל טרכטנברג הפתיע, וזרק את המובן מאליו הסתום – מהר יותר מכל וועדה בעבר.
התוצאה?
העם יחד עם התקשורת ובובותיה המחאתיות – נשארו עם פה פעור.
מה עושים עכשיו?
האופציות לא טובות, והכל בלשון המעטה.
האם ממשיכים במחאה?
אם כן (יש ברירה?) – אז מי מוביל? - ההוא מהסטודנטים שעושה פרצופים כאילו רציניים – ויוצא לו מבט עייף?, ההיא שכבשה את הריאליטי התקשורתי – ופרצופה מעוות בכל מיניי תנועות בלתי ברורות?, העם? זה שפוצל בצורה קוטבית לימין ושמאל – כאשר זו האמא של המחאות הלא רלוונטיות לא לכאן ולא לשם – אלא לכולם פה ושם?!
מנגד יושב /עומד לו ראש ממשלה זחוח שכבר נמאס לו מאיומי מחאות למיניהן – בייחוד כאשר הלך לו קלף טוב מג'וקר במחאה הזו: רצו לקלל ויצא מבורך.
נתניהו לא הצליח לצאת מהמחאה בזכות המוחים המתנגחים זה בזה, אלא בעיקר בגלל העם המטומטם שיודע רק לבכות ולא לעשות – והתוצר שהוא מבשל תמיד פגום. כי בישראל הכל קשור בביטחון.
לא משנה שישראל היא המדינה הכמעט הכי חזקה בעולם (ממקורות זרים...). תמיד, אבל תמיד – הביטחון יאפיל על כל נושא אחר, אפילו על החיים...
מספיק אירוע מטומטם של פלשתינים פסיכים המנסים לבקש מדינה משלהם כנתח ממדינת ישראל – ומיד מגיע הקוסם ופיו השזור מרגליות באנגלית רהוטה שר סולו מול פני הגלובוס... וכל העם בפינה ההיא החשוכה (זבת, חלב ודבק) סוגד לו כמו שלא סגד אף עם אחר לאל שלו.
ככה זה בישראל - אפילו וועדת טראח בום טראח אמורה ליפול כי שר הביטחון שומר לעצמו את כל תקציב המדינה, ותמיד ימצא איזה אירני שיבוא לעזרתו.
כעת למחאה?!
מחאות קטנות?!
הפגנות?!
הפגנותיות?!
הפ... אולי הפניניג נוסף?!
אולי סוף סוף שלום חנוך?!

תאריך:  27/09/2011   |   עודכן:  27/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולי סוף סוף שלום חנוך?!
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ZB חי בזחיחות ואופוריה...
מטאטא  |  28/09/11 09:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
על גבי הנייר, אפשר לבנות 165 אלף דירות ב-22 ישובים    למעשה - שורה של חסמים בתחומי התחבורה, הביטחון, הרשויות המקומיות והסחבת האינסופית ישליכו את דוח טרכטנברג למגירה, בצד דוחות קודמים
רועי אורן
למה בתי-ספר מכריחים הורים לקבל טיפול תרופתי? מהו נוהל אלעד ריבן המופעל בבתי-הספר? ואיך מקלים על תשלומי מעונות יום להורים המתקשים בכך?
איתמר לוין
כל אחד מהנושאים בהם עסקה ועדת טרכטנברג, יכול היה להעסיק אותה חודשים ארוכים - וכאן באים ואומרים לנו שהיא דנה לעומק בכולם בתוך שבעה שבועות. לכן, גם אם ההמלצות נכונות - קשה להתייחס אליהן ברצינות
איתי יהל
בעוד קיימת בעיה כלכלית חברתית אמיתית שנוצרה על-ידי ממשלות ופוליטיקאים לאורך שנות קיום מדינת ישראל, ובדומה לעולם הגדול, על-ידי הקמת ועדות מנסים למסמס החובה לשנות.
אלעזר לוין
הצעות לא רציניות והזויות לעידוד בנייה להשכרה, מכירת דירות מוזלות, חוזי שכירות לטווח ארוך, עידוד בניית דירות קטנות, הורדת איכות הדירות    מה הקשר בין מחיר המגרש למחיר הדירה? מה באמת צריך לעשות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il