X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מתגלה לעין כל ולאור היום עוצמת השנאה והמרד כנגד כל מה שריח יהדות וזקיפות קומה לאומית נודף ממנו. הבגידה הלאומית ושנאת האחים מרימה את ראשה ומתחצפת ללא כחל ושרק. הרוע והריקבון המוסרי והערכי מרים ראשו ומתעטף בצעיף של צדק חברתי. אבל החוצפה הזו כבר כל כך בוטה עד שקל להבחין במזימה החתרנית
▪  ▪  ▪
השומרים המופקדים על שמירתה של ארץ התנ''ך הם המתנחלים [צילום: פלאש 90]

הנשר הגדול, הלא הוא רבינו משה בן מימון, הרמב"ם, התייחס לנושא הבחירה החופשית. הוא עוסק בכך בפרק השמיני להקדמתו למסכת אבות.
על-פי הסבר הרמב"ם בטבע אכן שולטת חוקיות, אשר נקבעה ברצון הכוח העליון, בבריאת העולם. חלק מחוקיות זו היא הבחירה החופשית שניתנה לאדם. המודעות האנושית, והשלטון העצמי שלה, היא "אוטונומיה" בים הסיבתיות של הטבע הפיסי האנושי וההיסטורי.
יחד עם זאת קיימת התערבות אלוהית במאורעות העולם בדרך של השגחה פרטית. עיקרון ההשגחה הפרטית, משמעותו הינה, כי במקביל ל"אוטונומיה" של הבחירה האנושית החופשית, שאינה כפופה לסיבתיות המיכנית של הטבע וההיסטוריה, ישנה גם "אוטונומיה" של פעולה א-לוהית חופשית, הקובעת מאורעות שלא בדרך הסיבתיות ההיא.
כלומר, החוקים המכניים של הטבע וההיסטוריה עשויים כעין מעשה רשת, אשר בחלליה משתלבים מעשי אנוש בבחירתו החופשית, ובאופן תואם להם משולבות תגובות ההשגחה הא-לוהית.
אלא שכאן גם קיימת תופעה של שלילת הבחירה החופשית. קיימים מקרים בהם הבחירה החופשית אכן נשללת מן האדם. ההתערבות האלוהית במקרים אלה היא התערבות במערך הפסיכולוגי של האדם ושל ציבור ועם, פריצת חוק הבחירה החופשית. זהו עונש הבא על האדם וגם על ציבור ועם במקרים חריגים. התערבות זו היא בחינת נס נסתר, כאשר כלפי חוץ ההתערבות האלוהית אינה ניכרת, אך פעמים שהדברים מגיעים לכלל נס גלוי, כמו עניינו של פרעה ושל העם המצרי, שסירובם הבלתי נשלט לשלח את ישראל היה גזירה אלוהית של שלילת הבחירה מפרעה ועמו, באופן גלוי.
ראוי לומר כי באופן דומה שעה היסטורית זו, הינה שעת גזירה א-לוהית, בה נשללת הבחירה משליט אירן ועמו, משליט טורקיה ועמו, וכן מהחיזבאללה והחמאס והרשות הפלשתינית. אל ציר הרשע האיסלאמיסטי הזה, נלווים עמים נוספים, כגון: רוסיה וסין, וצפון קוריאה ושאר מדינות עריצות ומושחתות. הבחירה החופשית נשללת מציר הרשע, החותר לכיבוש העולם כולו תחתיו, כשאחת ממטרותיו היא השמדת מדינת ישראל. זו גזירה א-לוהית שציר הרשע יצליח זמנית.
זוהי גם שעתה של הגזירה האלוהית, בה נשללת הבחירה מאישים ומנהיגים, החל מהפקרת הר הבית והמקומות הקדושים ליהדות, החרבת חבל ימית ומסירת סיני למצרים ולכנופיות בדואיות, הבריחה מלבנון ומסירתה בידי החיזבאללה תוך הפקרת צד"ל, הפקרת הנגב והגליל, והמשכו בהסכמי אוסלו ועד גירוש יהודים מיריחו ומשכם ומגוש קטיף, החרבת גוש קטיף ויישובי צפון השומרון, הפקרת שדרות ויישובי עוטף עזה, פוגרום עמונה ובית השלום ומגרון ושיאו: הקמת רשות שהיא תשתית למדינה פלשתינית ערבית חמושה ולאומנית בליבה של ארץ ישראל ומדינת היהודים. הבחירה החופשית נשללת מאישים ומנהיגים, הנשלטים ומשועבדים בידי כת אנרכיסטית שמגמתה חיסולה של היהדות ושל מדינת ישראל כמדינה יהודית. זו גזירה אלוהית שכת זו תצליח זמנית.
גזירות אלה הינן גזירות כעין חוק סטטיסטי, שאינו מחייב את הפרט. כלומר: כאן אין אפשרות שאף אחד מהמנויים על ציר הרשע בראשות אירן,לא יפעל להשמדת מדינת ישראל, ותהיה הגזירה לבטלה, כי זו גזירה א-לוהית שחייבת להתאמת, אלא שאין שום איש פרטי שעליו נגזרה גזירה, מלבד שליטים ורודנים עריצים ומרושעים כמו שליט אירן ושליט טורקיה וראשי הרש(ע)ות הפלשתינית וארגוני הטרור.
באופן דומה, זוהי תחזית סטטיסטית שאחוזים מסוימים מאוכלוסיית הישראלים יהיו רשעים, ושראשי הרשעות הזאת יהיו מנועי בחירה חופשית, ויפקירו את דמי ישראל וירדפו את הצדיקים והחסידים עד חרמה וחרמות. גם אם מצב החברה הישראלית הוא כזה - מכל מקום אין בו כדי לשלול את חופש הבחירה משום פרט, למעט מאישים ומנהיגים שרדיפת הבצע והשלטון העבירה אותם על דעתם ועל דעת הנקודה היהודית שבהם.
הגזירות המפורטות לעיל, הינן חלק מתוכנית אלוהית עצומת מימדים. זו תוכנית השייכת לזמן הזה המכונה זמן הבירור. בירור זה הוא הכרחי חיוני ובלתי נמנע. גם מתנגדי הבירור לא יוכלו לו. זהו הבירור הא-לוהי העליון והאחרון בין רשעים המפנים עורף לא-לוהי, למוסרי, ליהודים וליהדות, לבין צדיקים הנאמנים בכל מצב ובכל מחיר לא-לוהי, למוסרי, ליהודים וליהדות.
בין אלה המפנים עורף לעם היהודי, ליהדות ולמדינת ישראל כמדינת היהודים, מצויים תנועות עמים ואישים ונשים שאינם יהודים, וגם תנועות ואישים ונשים בני העם היהודי. בין היהודים הבוחרים להפנות עורף לעמם ולמדינתם כמדינת היהודים מצוי גרעין קשה של כת אנרכיסטית המונה כשלושת אלפי איש. תחת השפעתה הישירה מצויים כשלוש מאות אלפי איש הנהנים מעבדותם לכת האנרכיסטית עוכרת היהדות ומדינת היהודים. בהשפעה עקיפה מצוי כשמונים אחוז מהעם שנגרר ונשלט על-ידי הכנופיה האנרכיסטית המשתלטת, ומוחו נשטף ומסומם באמצעות חברי הכת שסוכניה שתולים בתקשורת ובאקדמיה ובמוקדי השפעה שונים.
יחד עם זאת, הרשות נתונה בידי כל אחד ואחת מאיתנו, לבחור בצד הנאמנות או בצד הבגידה. הרשות בידי כל אחד ואחת מאיתנו למחות ולפעול בחכמה וביעילות כנגד רשעות וכנגד בגידה. הרשות בידי כל אחד ואחת מאיתנו להגביר חיילים לצדק היסטורי ולאומי כלפי היהודים והיהדות, כלפי מדינת ישראל כמדינת היהודים.
מימדי האנרכיה גדלים והולכים, האנרכיסטים כבר אינם מסתירים ואינם מוסתרים, והם אחוזי אמוק לשכנע אותנו שהאויב הוא המתנחלים והשלטון והאוהב הם האנרכיסטים וחבריהם הפלשתינים הערבים. מתגלה לעין כל ולאור היום עוצמת השנאה והמרד כנגד כל מה שריח יהדות וזקיפות קומה לאומית נודף ממנו. הבגידה הלאומית ושנאת האחים מרימה את ראשה ומתחצפת ללא כחל ושרק. הרוע והריקבון המוסרי והערכי מרים ראשו ומתעטף בצעיף של צדק חברתי. אבל החוצפה הזו כבר כל כך בוטה וזורה בוקה ומבולקה ותוהו ובוהו ומסכנת את כל היפה והטוב שכבר הושג, עד כדי כך שכבר קל להבחין בשקר ובמזימה החתרנית.
וזאת למודעת, המתנחלים הקדושים הם המדד להתמצאות על מפת הניסיון האלוהי הגדול והעצום הזה. מי שרוצה למדוד את עצמו ביחס לעמידה בניסיון האחרון והעצום הזה, עליו לנקוט עמדה ברורה ביחס להתנחלויות ולמתנחלים. יהודה ושומרון היא ארץ המורשת התנ"כית של עם ישראל לנצח. השומרים המופקדים על שמירתה של ארץ התנ"ך הם המתנחלים. הם נבחרו לתפקיד זה בידי ההשגחה האלוהית. עצם בחירתם מעידה על מהותם. הם שלוחי ההנהגה האלוהית המובחרים ביותר. הם הסיירת הנבחרת של הקדוש ברוך הוא להגן בגופם, נפשם ורוחם על ליבת הזהות היהודית ומדינת היהודים.
על כן, האתגר הוא ברור. הבירור הוא ברור ונהיר. ועל כך הזהירנו הבטיחנו האלוהים: ובחרת בחיים.

תאריך:  17/10/2011   |   עודכן:  17/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ובחרת בחיים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ובחרת בטוב ובחרת בחיים
אמורא  |  18/10/11 00:46
2
תגיד- מה זה החומר
שלקחת?  |  18/10/11 04:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' נפתלי רוטנברג
קשה להשתחרר מהרושם שגם פלשתינים שוחרי שלום כנוסייבה המצהירים על מחויבותם לפתרון שתי מדינות לשני עמים לא ממש מתכוונים לשני עמים. הם מדברים על מדינה אחת ללאום הפלשתיני לצד מדינת ישראל שתתקיים כישות מדינית אזרחית ובבוא היום תהפוך למדינה דו-לאומית
דן אלון
כחייל צעיר הבאתי את החבר הכי טוב שלי לתאג"ד וראיתי איך הקו הירוק על המוניטור מצביע על העובדה שחציית הקו הירוק היא לא רק מוסרית וערכית, היא פיזית ומוחשית. נשאלת השאלה איפה עובר הקו? בשחרור אלף רוצחים תמורת חייו של חייל חטוף אחד, או אולי בכלל שחרור השטחים בתמורה לחיי 7 מיליון אזרחים?
אברהם בן-עזרא
החברה במדינת ישראל היא חברה חופשית ודמוקרטית, מול שלטונות אפלים ועריצות של רודנים המשמרים את העוני של ההמונים במדינות השכנות. במצב זה, על-אף כל הקשיים שצריך להתייחס אליהם בפרופורציה, מכחיש השואה הרוצה שיבה - לא ישיג את השיבה, כשם שהכחשת השואה מבית מדרשו היא פרי דמיון מעוות
יובל לובנשטיין
האם מהלך המכירה אמור להשפיע עלינו הצרכנים; אם כן - באיזה אופן?    מה צפוי להתרחש בתחום הניהול של הרשת?    ומה טומן בחובו עתידם של עובדיה?
דרור אידר
מלחמת יוה"כ בתחנת צבא תל אביב - "אסון וכישלון"    "הצונאמי המדיני" שאיימו להפילו על ראשנו שייך לאותה משפחת מילות-קוד של תבוסה ושבר ואסון ואוי אוי אוי ואוטוטו אנחנו נכחדים    ראוי שמפקד גלי צה"ל הבא יהיה לא רק איש תקשורת ראוי אלא גם מפקד צבאי בעברו, אפילו לוחם, כדי שיידע להילחם על השבת התחנה אל הציבור, ובראש ובראשונה אל החיילים בשטח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il