X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש לקוחות היורים על אביבית, נציגת שירות של חברת סלולאר, את החצים המורעלים שהביאו עימם מהבית, אבל החיוך שלה הוא מעין 'כיפת ברזל' המיירטת אותם במעופם. השקט שלה, חיוכה, סבלנותה, האופן שבו היא נכונה לספוג את העלבונות מעצימים את זעמם. אני רואה אותה מנהלת איתם שיג ושיח ומתבייש. אני רוצה להקדים את תורי, להתערב, לבקש ממנה סליחה ולהגיד לה שלא כל הלקוחות שלה הם כאלה
▪  ▪  ▪
חיוך מפשיר שלגים [צילום אילוסטרציה]
חברות גדולות, אותיות קטנות
אברהם שרון
לא אחת, לקוחות מתוודעים אל משמעותן של האותיות הקטנות בחוזה ההתקשרות רק כאשר הם רוצים להינתק מהשירות ולעזוב את החברה. או אז הם מגלים, שקשה מאוד להינתק. שהם לפותים בזרועותיה החובקות-כל של החברה. שהם לא יכולים להיחלץ, ודאי לא בלי תשלום
לרשימה המלאה

סליחה, מוקדנית יקרה
אברהם שרון
מונולוג אישי של צרכן קל-לפיתוי, שהחליט: די! לא עוד היענות למוקדניות השירות בעלות הקול המתוק, המלטף והמפתה...
לרשימה המלאה

במקום שבו שירות לקוחות הוא לא אחת שרירות לקוחות, השירות של אביבית הוא אחר, מרענן, אדיב, מהיר, ענייני, ובהינתן כל אלה – מרגש. תחילה, החיוך מפשיר השלגים שלה. גם מי שמגיעים אליה טעונים, זועמים, עם קללות שהביאו מהבית, מתרככים מולה, מתפרקים מהמילים הלא יפות שעומדות להן על קצה הלשון להטיחן בזעם, להתיזן כארס בחברת הסלולאר, אשר אביבית היא אחת ממאות אולי מאלפי נציגות השירות שלה.
לא אחת חשבתי לעזוב, לעבור חברה, אבל לאחר שישבתי מול אביבית הבנתי שאם אעזוב אתגעגע אל נציגת שירות כמוה, או, אם לא להתחמק – אתגעגע אליה. אביבית אינה דוגמה. היא מופת. גם כשהיא מסבירה לי את התהליך או את מהותה של האפליקציה או את נפתלותיו ונסתרותיו של אופן החיוב אני, שעוקב אחריה ומקשיב בדריכות, ועדיין איני מבין דבר, חש ויודע – כל עוד אני בידיה, אני בידיים טובות. טובות מאוד.
לפעמים, כשאני ממתין לתורי, כלומר לתורה (מייחל שכאשר מערכת הכריזה תכריז על המספר שלי העמדה הפנויה התורנית תהיה העמדה שלה), אני עוקב אחריה ורואה כיצד היא מטפלת בלקוחות. כאשר אנשים מאריכים בהסברים, בטענות ובתלונות היא מבקשת מהם להקשיב. קשה להם, כי הם מדברים ושומעים רק את עצמם. אין להם כוח להסברים, אין להם חשק לעובדות. הם באים מצוידים מהבית עם תחמושת הטענות שלהם. חצים מורעלים רבים באשפתם.
יש בהם מי שיורים אותם עליה, על אביבית, אבל החיוך שלה הוא מעין 'כיפת ברזל' המיירטת אותם במעופם. השקט שלה, חיוכה, סבלנותה, האופן שבו היא נכונה לספוג את העלבונות מעצימים את זעמם. אני רואה אותה מנהלת איתם שיג ושיח ומתבייש. אני רוצה להקדים את תורי, להתערב, לבקש ממנה סליחה ולהגיד לה שלא כל הלקוחות שלה הם כאלה; שאולי כבר הלקוח הבא יהיה שונה מהם תכלית שינוי, אם וכאשר אהיה זה אני. הלקוח הבא, בי נשבעתי, יפצה אותה על העלבון. הוא יוכיח וימחיש לה שאפשר גם אחרת; שיש לקוחות שונים.
בפעם האחרונה (לפי שעה) שהייתי בסניף שבו עובדת אביבית התנצלתי על כך שהמכשיר שאני מחזיק ברשותי הוא פשוט, בסיסי, נטול אפליקציות, מתאים להפליא לאנשים בעלי שתי ידיים שמאליות, כמוני. היא – בחיוך, ברור - מרגיעה אותי ואומרת שאני לא יחיד; שאפשר להסתדר היטב גם ללא מכשיר סלולרי משוכלל; שאם הוא מספיק לצרכיי, אז זה בסדר גמור.
בעולם מתוקן לא היה מקום וטעם למאמר הזה. לא היה בו צורך. השירות של אביבית לא היה מניע אותי להעלותו, ואותה, על נס. הוא לא היה יוצא מהכלל – הוא היה הכלל. אבל בעולם שבו מדי יום אביבית נאלצת לספוג מילים לא יפות ולהיות מטרה לזעם של לקוחות שכועסים על האישה הלא נכונה מהטעם הלא נכון, אני מוצא מקום וטעם להגיד לה, כאן ועכשיו: תודה, אביבית. לפי דעתי את משרתת בחזית. ולא אחת זה שירות קרבי, כי גם מילים פוצעות.

תאריך:  06/11/2011   |   עודכן:  06/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השירות של אביבית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
איזה יופי שיש מי שיודע להעריך
דולי  |  6/11/11 21:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
האם תרומה של טייקון באה באמת ממקום נקי ונטול אינטרס? מדוע לא להקדים תרופה למכה ולאסור כליל על הרשויות לקבל תרומות מגוף אשר עלול להיווצר עימו ניגוד עניינים?
אברהם בן-עזרא
במקרה דנן, בחנתי את עדותו של המומחה, כפי שזו הובאה בפניי באופן בלתי אמצעי, ולאחר שעשיתי כן, מצאתי את עדות המומחה, כמו גם חוות דעתו, כבלתי מקצועיות, אינן סדורות, אינן עקביות, אינן עולות בקנה אחד האחת עם רעותה, ככאלה הסותרות ושונות מהחלטת המינוי בעניינו של המומחה
יוסי בלום הלוי
מה שצריך אזרח ישראלי לדעת הוא בראש ובראשונה את מצבה העגום של מערכת הביטחון וצה"ל, ומכאן יוכל להבין מדוע גנרלים חסרי אחריות, זחוחי דעת, ציניים ומתוסכלים מנהלים על גבם מערכה תעמולתית הגורמת לנזק מוראלי תעמולתי המסייע לאויב
אליקים העצני
הניצחון שישראל הנחילה לחמאס על-ידי ההרכב הכבד של רשימת משוחרריו, מותיר לה לכאורה רק דרך אחת "להציל את אבו מאזן", והיא - שחרור של מרצחים שמספר הקורבנות שהפילו יעלה אפילו על השיא שהשיגו 450 מרצחי החמאס
יוסף מישל דוד
על שלושה מקרים שעשו היסטוריה במדינת ישראל: עסקת שחרור החייל החטוף גלעד שליט, בריחת צבא ההגנה לישראל מלבנון והפקרת חיילי צד"ל, ותוכנית ההינתקות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il