X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בכירים בעיריית עפולה שאינם משלמים מיסי ועד-עובדים במשך שנים, קיבלו מהוועד שי לראש השנה בשווי 600 שקלים. חברי הוועד מאשרים שאכן העניקו שי לבכירים ומציינים כי אלה הבטיחו כי מעתה ואילך ישלמו את מיסי הוועד עובדים בעירייה המשלמים במשך שנים מס ועד הביעו תרעומת על העניין: מדוע עלינו לממן ממשכורתינו הנמוכות את השי לבכירים שמרוויחים משכורות נאות ביותר?
▪  ▪  ▪
ישלמו מעתה ואילך [צילום: פלאש 90]

בכירים בעיריית עפולה ובהם ראש העיר, סמנכ"לים, מנהלי אגפים ומנהלי מחלקות, שלא שילמו מיסי חבר לוועד העובדים במשך שנים, קיבלו מהוועד למרות זאת שי לחג ראש השנה - תלושי קנייה בסך 600 שקלים, כמו כל העובדים המשלמים את מיסי הוועד ברציפות.
הדבר מעורר תרעומת בקרב עובדים בעירייה שטוענים כי לא ייתכן שעובדים המקבלים משכורת נמוכה ומשלמים בצורה סדירה את מיסי הוועד יממנו על חשבונם ומכספם הדל את השי לחג לבכירי העירייה, שאינם משלמים מיסי ועד ומשתכרים משכורות גבוהות.
יוסי חן, מנהל היחידה לאיכות הסביבה בעיריית עפולה וחבר בוועד העובדים, מאשר בשיחה איתי את הפרטים ומציין כי ההחלטה להעניק שי לבכירים בעירייה התקבלה על-ידי הנהלת ועד העובדים: "אני מסכים שיש בהחלטה טעם לפגם וייתכן שהיא אף לא חוקית ודורשת בירור", אומר חן.
ציון טירם, חבר הנהלת ועד עובדי עיריית עפולה, אומר בתגובה כי אכן הנהלת הוועד החליטה להעניק את השי לראש השנה לבכירים וגם לאחרים אפילו שלא שילמו את מיסי הוועד במשך תקופה ארוכה, "אבל הודענו להם שאם הם לא יתחילו לשלם מיסי ועד הם לא יקבלו את השי לחג. לאחר שהבכירים ועובדים אחרים הודיעו שהם יתחילו לשלם מעתה ואילך, החלטנו מתוך רצון טוב לתת להם את השי".
יש להבהיר כי השי לעובדי עיריית עפולה ממומן גם מכסף ציבורי: העירייה נותנת מתקציבה חלק נכבד מתקציב ועד העובדים, ולמעשה השי לבכירים ממומן גם מכסף ציבורי של תושבי עפולה משלמי הארנונה.
יש לציין כי ועד עובדי עיריית עפולה הוא ועד חדש שחברי הנהלתו נבחרו לפני מספר חודשים בתמיכה בולטת ומוצהרת של ראש העיר ואנשיו. לדעתי, היה ראוי שבכירי העירייה "שאינם רעבים ללחם", היו מוותרים על שי ראש השנה שהעניק להם הוועד ולו כדי למנוע לזות שפתיים, ולמנוע התמרמרות של עובדים, שלכאורה על פניו, היא מוצדקת.

תאריך:  07/11/2011   |   עודכן:  07/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבכירים - לא משלמים מיסים, כן מקבלים תלושים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מעתה ואילך
סתם_1  |  7/11/11 16:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זאב בן-יוסף
מסתבר כי החלופה שהציע ז'בוטינסקי לפני 80 שנה - מדינה אחת, יהודית ודמוקרטית, לשני העמים - נכונה מאוד ואף ישימה גם לימינו, למרות הרבה מאוד נסיבות שהשתנו
נרי אבנרי
אחרי שפסק נגד אילנה דיין בפרשת סרן ר', הוכרז השופט סולברג על-ידי בכירי העדר כ"אויב החופש העיתונאי". את הפרופסור אסא כשר הם לא היו מעזים להגדיר כך, למרות שדעתו על מה שעוללה אילנה דיין לסרן ר' זהה לפסיקתו של סולברג    הלכתי לארכיון...
אלי שביט
יציאה לדרך חדשה ומתגמלת היא באמצעות פתיחת עסקים עצמאיים, עסקים פרטיים ללא הון התחלתי וללא משאבים כספיים. את זה אפשר לעשות מבלי להפסיק לעבוד במקום העבודה הקודם, בין אם מדובר כשכיר או כעובד קבלן
דן אלון
ההסתדרות חלבה את העובדים-עבדים המודרניים במשך עשרות שנים, בסכומים של מיליוני שקלים בשנה כדמי חבר. ולפתע, בצעד קפריזי, לכאורה נטול היגיון, אך בעל היגיון כלכלי רב, בתוך עשרה ימים בלבד, הופכים העובדים-עבדים הללו לקרדום לחפור בו. ההסתדרות, כמו הכנסת, נרדמה והתעוררה לפתע למציאות חדשה. הרצחת וגם ירשת?
יהודה כסיף
אין כאן צורך בשביתה פראית, בשביתה כללית או בשביתה מתמשכת. אין צורך בשביתה כלל ועיקר. צריך לחזור ולחנך ולומר בריש גלי ובקול צלול: הייתם ושבתם להיות תאבי בצע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il