X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם לשלי יחימוביץ' העיתונאית בימיה הטובים הייתה נופלת ידיעה - שברשת חינוכית מסוימת מונתה למנהלת אישה, חסרת ניסיון בפיקוח פדגוגי - היא לא הייתה משלימה עם התופעה. היום יש לה מחויבות לביבים בפוליטיקה מסואבת, אותה מנהל עופר עיני, לכן היא שותקת
▪  ▪  ▪
שלי יחימוביץ'. חלפו ימיה הטובים כעיתונאית [צילום: פלאש 90]

ב-14 ביולי 2011, צוין בעיר תל אביב יום השנה ה-222 לנפילת הבסטיליה הצרפתית , כששתי צעירות תל אביביות הקימו אוהל בשדרה מול תיאטרון הבימה.
את האוהל האחד, ועוד שנים שהוקמו בעקבותיו, קידמה אמירה בעברית מובסת ובוטה של שליחי ראש עירית תל אביב, רון חולדאי: "יש לכן רק כמה שעות כדי לנופף את כל האהלים מכאן".
כעבור כמה שעות, כבר היו במקום כמה עשרות אוהלים. למחרת נוספו עוד ועוד אוהלים . תוך שבוע פקדו את השדרה אשדי נהרות אוהלים. פקחי ראש העיר הרימו ידיים ראש העיר שלהם לא קרא את המפה והתבטא בגסות, כמו שחברת הכנסת מירי רגב לא השכילה להבין את המתרחש סביבה, ומתוך יהירות של קצינה בדימוס זרקה את המלים "אתה סתום" לכתובתו של צעיר, שרק הרשה לעצמו לחלוק על דעתה.
השדרה בעיר, בה מכהן מר רון חולדאי כראש העיר, הייתה סמן לעוד עשרות רבות של מאהלי מחאה ברחבי הארץ מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום.
אלימות כלפי מחוסרי בית ומפגינים
כיום נותרו מאהלים של משפחות, שאין להן בית בירושלים, בתל אביב ובחולון. רעיתי ואני היינו עדים כיצד חברת כוח אדם, המעסיקה צעירים במעמד של עבדים בחברות כוח אדם , הורסת מספר סוכות של חסרי בית בברוטאליות ובגיבוי של מאות שוטרים בשכונת ג'סי כהן בחולון , כי מוטי ששון ראש עיריית חולון רואה בחסרי הבית מפירי הסדר במרחב הציבורי.
אותה אלימות הפגין בסוף השבוע שעבר רון חולדאי כלפי מחוסרי הבית במאהל בשכונת התקווה בתל אביב. מאות צעירים בתל אביב, שביקשו להביע סולידאריות עם מצוקת דיירי האוהלים בשכונת התקווה, מצאו עצמם מול פקחי ראש העיר וכוחות משטרה. 23 מפגינים נעצרו, חלקם בילה את הלילה בבית כלא , ביניהם סתיו שפיר ממובילות המאבק החברתי. אלימות משטרה בלתי מובנת הופעלה כלפי איציק ודנה אמסלם, החיים עם ילדיהם באוהל בשכונת התקווה כבר חצי שנה.
טרם מעצרו מתח איציק אמסלם ביקורת על התנהלות אלימה של ראש העיר והמשטרה, שהפעילה כוח בלתי סביר נגדו ומול מפגינים לגיטימיים שלא השתמשו באלימות . הם באו רק לבטא סולידריות.
שלי יחימוביץ, הקוראת לעצמה מנהיגת מפלגת פועלים, בחרה לא לעמוד לימינם של דנה ואיציק אמסלם בשכונת התקווה. היא בחרה לעמוד לימינו של רון חולדאי המתאכזר לדיירים חסרי קורת גג, אותם הוא מקטלג מפרי סדר, שיש לטפל בהם באמצעות אלות של משטרה.
שלי יחימוביץ הפכה לעסקנית פוליטית
משלי יחימוביץ' לא שמענו מילה אחת של ביקורת והסתייגות מהברוטאליות המופעלת על-ידי רון חולדאי בשכונת התקווה, כי היא חייבת לו, לאיש מפלגת העבודה. משלי יחמוביץ' לא שמענו מילה אחת של ביקורת והסתייגות מהברוטאליות שהפעיל מוטי ששון בג'סי כהן באמצעות שוטרים , פקחים וחברת כוח אדם. שלי הכריעה, כי עליה להיות ילדה טובה ולא להרגיז את מוטי ששון, הפוסח בין חברותו במפלגת העבודה ובין חיזוריו של יאיר לפיד .
שלי יחימוביץ' בחרה לעמוד לימינה של עסקונה פוליטית ולא לימינן של משפחות חסרות כל, הנאלצות לעבור חורף קשה במאהל בג'סי כהן בחולון ובמאהל בשכונת התקווה.
שלי יחימוביץ' בחרה לעמוד לימינו של עופר עיני, שהמחאה החברתית בקיץ האחרון דחתה אותו בשאט נפש .בחרה גם לעמוד לימין מנהיג הסתדרות העובדים , שמינה קצין משטרה למנהל הוצאת הספרים "עם עובד" , אחד הנכסים התרבותיים האחרונים של ההסתדרות . הוא מינה את אהובתו למנהלת רשת החינוך "עמל".
אם לידיה של שלי יחימוביץ', העיתונאית בימיה הטובים, הייתה נופלת ידיעה , שבהוצאת "הקיבוץ המאוחד" מינו במקום פרופסור עוזי שביט למנהל ההוצאה קצין משטרה, היא הייתה מפגיזה אותנו בצרורות של תחקירים ובשלל אמירות של מחאה. אך כיום שממנים קצין משטרה למנהל בהוצאת "עם עובד", הוצאת ספרים מוערכת בבעלות הסתדרות העובדים, שלי יחימוביץ' שותקת. כי יש לה חוב מוסרי לעופר עיני.
אם לשלי יחימוביץ' העיתונאית בימיה הטובים הייתה נופלת ידיעה - שברשת חינוכית מסוימת מונתה למנהלת אישה, חסרת ניסיון בפיקוח פדגוגי - היא לא הייתה משלימה עם התופעה. היום יש לה מחויבות לביבים בפוליטיקה מסואבת, אותה מנהל עופר עיני, לכן היא שותקת.
כשלמנהיגת מפלגת פועלים יש מחויבות לשחיתות מוסרית של עופר עיני ולברוטאליות אכזרית של רון חולדאי כלפי חסרי ישע, הרי מחויבויות אלו מצביעות, שהיא לא ראויה להיות מנהיגת מפלגת פועלים.

תאריך:  10/01/2012   |   עודכן:  10/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלי יחימוביץ' מנהיגה של מפלגת פועלים?
תגובות  [ 21 ] מוצגות  [ 21 ]  כתוב תגובה 
1
"מנהיגים" ? שרלטנים ! ל"ת
חבר ההסתדרות  |  10/01/12 13:46
2
"מנהיגים ? שרלטנים !
חבר בההתדרות  |  10/01/12 13:53
3
"מנהיגים" ? שרלטנים !
חבר בההתדרות  |  10/01/12 14:04
4
מפלגה סוציאל דמוקראטית?
מפלגה אבודה  |  10/01/12 14:56
 
- שלי+סוציאל דמוקרטי = העבודה+
מלחמת יום כיפור!  |  11/01/12 12:25
5
זו מפלגה סוציאל דמוקראטית?
יואב בן  |  10/01/12 15:35
6
אני מנדב קמצוץ של סניגוריה
אליעזר מעייני  |  10/01/12 15:55
 
- לאליעזר מעייני
איתן קלינסקי  |  11/01/12 00:27
7
צביעות
אלטער קרקר  |  10/01/12 17:52
 
- לאלטאר קאקר
לאלטאר קאקר  |  10/01/12 19:44
8
כמה העקרונות יותר קיצוניים
איש עצוב  |  10/01/12 19:43
9
הפוליטיקה היא משחק מלוכלך
החלמאי  |  10/01/12 19:55
10
פועלים? דינוזאורים ל"ת
בן טיבוגה  |  10/01/12 21:16
11
פועלים? דינוזאורים? על המאה-21
בן טיבוגה  |  10/01/12 21:22
12
הסוציאליסטית האדומה שלי,טרם הג
קורןנאוה טבריה  |  11/01/12 05:13
13
פוליטיקה נקייה-ע'אלק! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  11/01/12 05:18
14
קלינסקי,אמרתי לך:השמאלנות זה ה
קורןנאוה טבריה  |  11/01/12 05:57
15
אני ממשיכה את המסורת של מפא"י
שלי יחימוביץ ..  |  11/01/12 07:22
16
היא לא שמאל
צפורה בנאי  |  11/01/12 08:20
17
מאהלי המחאה. שיא שחיתות הפוליט
hdavid  |  11/01/12 08:44
 
- אתה ראית סמים במאהל בהתקווה?
ל-hadvid  |  11/01/12 10:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
הסמכות לתת הקלה במסגרת הגדלת מס' יחידות הדיור - נתונה רק לוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה, ואף זאת רק לצורך תוספת של דירות קטנות כפי שאלו יוגדרו על-ידי שר הפנים
מתי דוד
מפעם לפעם ראוי לצאת קצת משיגרת האקטואליה שרובנו כותבים ומגיבים עליה, אל אמירות חכמות של אישים חשובים ומפורסמים. הפעם אלברט אינשטיין
עופר לפלר
מכתב נוקב לאיש שגרם נזק רב לישראל: מאיפה אתה שואב את החוצפה להפוך לדמות ציבורית? על אלו ערכים בדיוק אתה מתכוון להטיף לנו?    אני מציע לך תקופת צינון - עשה לביתך וחזק את בנך
יואב בלום
לו היו הסיקריקים, חבורת הקיצוניים האלימה בעדה החרדית, מעיינים מעט בספרי הקודש ובמקורות היהודיים, הם היו מגלים כי אין המקרא מורה על השתקת נשים, אלא ההפך הוא הנכון. המקרא מעודד שיח נשים ושירתן, וכל הטוען אחרת עושה זאת ממניעים חשוכים
יוסי שחר
מי יסכן את מעמדו, את ההווה והעתיד הפוליטי, לאור תנאי הפתיחה שסידר לעצמו ראש הממשלה? - רק מתמודד הרואה בהתמודדות כלי לקידום רעיון ודרך ואת עצמו כי שליח המחויב לדרך ולקידומה אינו נרתע מתנאי הסף, גם אם הם מבשרים קשיים בהצלחת ההתמודדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il