X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בוא נמנה את השר ישי לשר ביטחון ובמסגרת המינוי יהיה עליו להקים צבא חדש. ישוחררו כל החיילים בצה"ל, ובמקומם יוקם צבא חדש שיורכב מכל אלו שאינם משרתים היום בהיות תורתם אומנותם מחד ומאידך, חזקים מאוד בתחום התפילות.. אימונים והצטיידות שוליים בחשיבותם שכן ציבור זה יגיע מצויד ביכולות תפילה שעל-פי הניתוח של ישי יכולות אלו יפתרו את הבעיה
▪  ▪  ▪
אלי ישי. ימונה לשר הביטחון הבא? [צילום: פלאש 90]
טוב שיש הנהגת מדינה
טעינו!!!. מסתבר, לדברי השר אלי ישי, שפשוט לא התפללנו מספיק. אני לא הייתי עולה על זה וטוב שיש בהנהגת המדינה מי שיודע לנתח את המאורעות באופן הנכון.

בניתוח ביטחוני מיומן ומקצועי, הצליח השר אלי ישי להבין ולהסביר לאומה היושבת בציון מדוע תוצאותיה של מלחמת שלום הגליל השנייה לא היו מזהירות. לתומנו, חשבנו עד כה כי התוצאות נבעו מהכנה לא מספקת של הצבא במהלך השנים שקדמו ויש אפילו כאלו המייחסים את התוצאות להיעדר ניהול נכון של המלחמה ברמה האסטרטגית ואולי אף ברמה הטקטית. אולי הייתה בעיה במחסני החירום; אולי הייתה בעיה ברמת האימונים; אולי הייתה בעיה בהיעדר מטרות מוגדרות וברורות ליחידות השונות שבשטח ואולי היו סיבות אחרות.
אל נו לשכוח את מקבלי ההחלטות לצאת למלחמה ההיא, מקבלי החלטות שהשר אלי ישי היה חלק מהם. טעינו!!!. מסתבר, לדברי השר אלי ישי, שפשוט לא התפללנו מספיק. אני לא הייתי עולה על זה וטוב שיש בהנהגת המדינה מי שיודע לנתח את המאורעות באופן הנכון. לא התפללנו מספיק!.
מילא - אשמנו, חטאנו, בגדנו אך יותר חשוב זה הפקת הלקחים למלחמה הבאה שיש להניח תגיע למחוזותינו במוקדם או במאוחר. ראשית, יש לדון בדילמה הבסיסית - איך קרה שבין החיילים האמיצים שקפיחו את חייהם להגנת המולדת ישנם גם שומרי מצוות. האם לא ניתן ללמוד מהניתוח המלומד שמי שחובש כיפה לראשו ומקפיד על כל התפילות לא יפגע?! אולי ניתן לקבל מהשר ישי הבהרות כך שנבין יותר טוב ונדע להיערך לעתיד טוב יותר עם נהלים ברורים של כמות התפילות הדרושות.
ואולי ישנו פתרון טוב יותר שיכול לצוץ מתהליך הפקת הלקחים:
נעזוב את האימונים, ההצטיידות ויתר המהלכים המוכרים במסגרת ניהול צבא. במקום, נמנה את השר ישי לשר ביטחון (או אולי לרמטכ"ל) ובמסגרת המינוי יהיה עליו להקים צבא חדש. ישוחררו כל החיילים ב-צה"ל, ובמקומם יוקם צבא חדש שיורכב מכל אלו שאינם משרתים היום בהיות תורתם אומנותם מחד ומאידך, חזקים מאוד בתחום התפילות ויתר מרכיבי ההלכה היהודית.
אימונים והצטיידות שוליים בחשיבותם שכן ציבור זה יגיע מצויד ביכולות תפילה שעל-פי הניתוח של אלי ישי ניתן להבין שיכולות אלו יפתרו את הבעיה. לא רק שהתוצאות יהיו טובות יותר בעתיד, יהיה במהלך גם תרומה לצדק חברתי - מעל 60 שנה של שירות אלו המשרתים כיום ותקופה חדשה בה אלו המשרתים היום יוכלו לצאת לחיים 3 שנים מוקדם יותר.
ובא לציון גואל.

תאריך:  01/02/2012   |   עודכן:  01/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצבא החדש יוצא לדרך
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
בינתיים - שכול וכישלון
אביתר בן-צדף  |  1/02/12 22:34
 
- בן צדף
אחד שמבין  |  2/02/12 09:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר ברטל
מה יכול לעשות דירקטור, על-מנת להקטין את הסיכוי שיועמד בעתיד לדין? התשובה פשוטה מאוד: כל שהוא צריך לעשות - הוא לבצע את תפקידו. להיות סקרן וחקרן, לשאול שאלות תם, ובעיקר לשמור באדיקות על הכללים
דן אלון
אנחנו מלינים על הנבחרים שאנחנו בחרנו. אנחנו מתלוננים על הדיאמיקות שנוצרו על ידינו. התחמקנו מאחריותנו לבחור, "התמרכזנו" וגלגלנו את האחריות לבחור (עבורנו), לפתחם של הנבחרים. הבוחר אינו בוחר באמת, הבחירה היא התחמקות, הנבחר הלך לאיבוד והפך לשחקן משנה בתיאטרון האבסורד של המרוויחים הגדולים של הבחירות עוד בטרם החלו: הנבחרים שלא נבחרו (אדוני בצע הממון, רבני כספי ההמון, ומתנחלי שטחי עמון). בוקר טוב ישראל, הבחירות בפתח!
יורם מיטל
בית הנבחרים הנוכחי משקף באופן נאמן את יחסי הכוח הפוליטיים החדשים במצרים, וביחס לפרלמנטים קודמים הוא מייצג באופן מלא יותר את החברה
אפרים הלפרין
המועצה להשכלה גבוהה קובעת שאין קיצורי דרך. ללא תואר ראשון אי-אפשר לקבל תואר שני, לא נעים – לא נורא
מנחם רהט
נפלאות חורף תשע"ב: השמאל הקיצוני מנהל הסתה פרועה נגד הבג"ץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il