|
1 | |
| איתן, אתה בכיוון הנכון, 99% לרעת היהודים הרעים 1% לרעת הערבים הרעים, כאשר תגיע לחצי חצי נגיד שהתאזנת, המרחק גדול גדול מאד אך דבר אחד אי אפשר לקחת ממך, את ההתמדה והעקשנות, המשך כך, עלית על השולים של דרך המלך, רק אל תרד לנו שוב מהכביש. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- איש עצוב |
|
|
2 | |
| שמעתי על כדורים מיוחדים לפחדנים מהטוקבקים=בולשביקים מפחידים יותר!!! | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה |
|
|
3 | |
| רשימה מחזורית מייצגת של טוקבקיסטים עלומי-שם פאשיסטנים יהודים:
אבל אין ספק שצופים בו גם כמה וכמה גזענים חלאתיים כמו "י.ש" , "שרון ר." , "מאיריקו " , "איישה" , "פלא יועץ", "איגנאציו סבונרולה", "מאיריקו-משורר" , "מבקר שירה מהולל" , "מבקר שירה בכיר", "מבקר שירה מדופלם", "משורר לעת מצוא", " מבקר לעת מצוא" , "מאבחן לעת מצוא" , "סניטר בגהה" , "אייכמן" , "לואיס קרול", "רפאל1", "אלישמע", "חץ", "איש עצוב", בלטשאצר", "טל בן" , "בזזזזז", "er54", "סתם אזרח" , ע"ג4, "חנה שרה" , "זרש" , "מושיקו", "רוביק בּוּבִּיק"," , "טיטו" וכו' וחוּי...
| | | | | סגור | כתוב תגובה ל- סובול עידן |
|
|
| |
| אם אתה לא מעיר לו אתה שותף, האם אתה שותף? | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- איש עצוב |
|
|
| |
| כשאתה מבקש מקומוניסט הזוי לגנות את דברי האנרכיסט, משרבט שורות הזימה,הוגה הדעות דהלההשמעטע, המשורר הדגול עידן. אתה לא שם לב כיצד מפעם לפעם הם מגרדים אחד לשני את הגב ?
| | | | | סגור | כתוב תגובה ל- מבקר התגובות |
|
|
| |
| |
|
| |
| עובדה שמדובר בפאשיסטנים יהודים מסוגו של י.ש, שהם לא רק חלאתיים אלא גם פחדנים המסתתרים תחת כול מיני שמות בדוים ומחליפים IP כמו שאלה שאינם שולטים בסוגריהם מחליפים חיתולים. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- סובול עידן |
|
|
| |
| לא מתחבא כמו אחרים במחנהו עם כל מיני מילים יפות וכל מיני ציטוטים מן התנך. הם כמו החוקר הטוב והחוקר הרע, אחד מקלל והשני מילל, אחג מגדף והשני מדבר דברי חלקלקות, האחד מוציא פקודות ברורות וקצרות, והשני מדברר אותן לציבור, בפועל מדובר בקבוצה שולית וזניחה היודעת רק לקלל ולילל, לילל ולקלל. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- איש עצוב |
|
|
| |
| עבר,חלף ותם.הינך כמו החמור איה מפו הדב אשר איבד את זנבו ולכן מקשקש בלשונו ללא ליאות.כמו אותה דמות של "נו באדי מן" מהסרט צוללת צהובה,הינך משייט במצולות האבדון עטוף בשכבת טימטום האטומה לכל שביב של אמת ודעת.הינך באמת ראוי לרחמים,אדם המעביר ימיו במניית ip של מחשבים,הינו פאטטי עד דמעות.וגם "הסלע האיתן" מפ"ת לא יביא לך כל תקוה חדשה. עליבות מתרפסת מתוך אי יכולת להתבונן במציאות האמיתית בעיניים פקוחות,הינה מחלת הנפש של השמאל ההזוי הלכוד בתפיסת עולם מעוותת ושקרית ומתוך האחזות בחוטי העכביש של האשליות המדומות.ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים שישלח לנו את הגואל ב"ב ויושיענו מן השוטים בקרבנו ומחוצה לנו.אמן ,שבוע טוב. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- פלא יועץ |
|
|
4 | |
| כאשר מגבים את ההתנהגות של ח"כ מכאחי, שלא יהיו מופתעים שישנם ערבים - אזרחי ישראל ששונאים יהודים.תארו לעצמכם לו ח"כ ערבי היה שופך מים על ח"כ יהודי. אני בטוחה שהיו מכים אותו. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- צפורה בנאי |
|
|
| |
| |
|
| |
| בניגוד ל0מרטוטות והצבועות שהיו מבליגות ל"גבר" גס רוח שמטרתו היתה להשפיל ולסתום את פיה-כפי שנהג בה מג'דלה=וע"ע הסרט המצולם,מתחילתו ועד סופו=כל הכבוד לה!! | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה |
|
|
| |
| זה רק במקרה הגברת אנסטסיה התפרצה לדברי חבר כנסת בישראל שקיבל רשות דיבור. זה רק במקרה היה שהיא החליטה להפריע לדברי אדם שקיבל רשות דיבור. זה רק במקרה . והכוס ,,, זה היה מתוכנן על ידי חברת כנסת , שהחליטה אני אלמד אתכם פרק בפטריוטיות נלעגת .
וזו עוד אמא לשמונה ילדים.
וזו עוד וועדת חינוך של הכנסת. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- במקרה רשות הדבור |
|
|
| |
| הלוואי שהיתה שופכת מים בפרלמנט הרוסי-מולדתה. היא היתה מזמן ברכבת לכלא בסיביר.
אבל היא הקוזאקית שרדפה אחרנו עד למקלט שלנו-רוצה למשול ולרדות בנו, להתפרע וללמד אותו את הלכות המשטר הרודני.
אם משעמם לה בחיים-שתלך לכינוס של מתגיירות ותלמד הלכות צניעות.
אשת חיל הוא שיר הלל לאישה העברייה. אנסטייה היא האנטי המוחלט לאשה היהודייה !! | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- 58 |
|
|
| |
| הערביים אינם שופכים מים.
הם עסוקים בלרגל למען החיזבללה ושאר אוייבנו . הם עסוקים בלייעץ לרבי מחבלים המשמשים מנהיגי הפלשתינאים. הם עסוקים בלבקר במדינות אוייב ולשאת שם נאומים אנטי ישראליים. הם עסוקים בלעלות לספינות עמוסי טרוריסטים ולהשתתף אתם בלחימה נגד חיילי צה"ל. הם עסוקים בלשרת נאומי תהילה לשהידים בעצרות ערביי ישראל. הם עסוקים בלהסית נגד המדינה בכנסים בכפרים הערביים.
מה איתך ? עם כזאת תעסוקה, למי יש זמן להתיז מים ? | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- מבקר המאמרים |
|
|
5 | |
| כן, אנסטסיה שפכה כוס מים על מג'דלה ולא פוסקת להיות נושא מאמריו המוזרים של איתן - ממש שמחת בית השואבה.
איתן, במאמר עם האנלוגיה של גאייער מהרומן אלטנוילנד עם ליברמן נפלת על האף כאשר הפגנת בורות בנוגע לעמדתו האמיתית של הרצל בייחס לערביי הארץ כפי שמשתקפות ביומניו ומשם ברחת למאמר מוזר נוסף ומשם לכאן, כעת מצאת סיבה חדשה למסיבה. מה עם נאום האינסטלציה של טיבי? מה עם נאום השאהידים של טיבי? מה עם נאומי ההסתה של החכ"ים הערביים ? מה עם הייצוג שהם נותנים לארגוני המחבלים בכנסת ישראל ?
איתן יקירי, בכנות, לא כדאי שתחזור לכתוב שירים שם אתה יותר מוצלח ? (את זה ייעצתי גם לידידך ה"משורר" הדגול עדנאן שהפך להיות הוגה דעות דה לה שמע'טע' עם אנלוגיות דביליות)
אגב בטהובן, מה עם קרדיט לשילר?
השורות שהבאת בסוף המאמר אינם של בטהובן, אלה מילות השיר אודה לשמחה של שילר אותן הלחין בטהובן למקהלה בפרק האחרון של הסימפוניה.
אז הנה שוב שמאלן שמנסה להראות ידע ומפגין בורות (כמו חברתך קיסרי שכתבה ברוב בורותה כי בטהובן ניצח על ביצוע הבכורה של התשיעית, הוא לא היה המנצח שם למרות שהושב על הבמה, אבל זה במאמר מוסגר להראות את נפיחותכם הבלתי פוסקת)
תחשוב על עצתי.
| | | | | סגור | כתוב תגובה ל- מבקר המאמרים |
|
|
| |
| מבקר המאמרים המבליט ידע רב במוזיקה החליט להשתמש במילה בורות לעברו של מי שלא ציין את שילר כמחברן של המלים למקהלה בסמפוניה התשיעית . ממש כותב המאמר בור במוסיקה . הבורות היא אפילו מחמאה. בור ועם הארץ המפיץ דברי בורות על שירת מקהלה בסימפוניה של בטהובן.. הוזכרה הספמפוניה , הוזכרה המקהלה ולא שילר.
בושה וחרפה לעורך שפירסם מאמר זה .
אך מה עושים שהשיר במקהלה הוא אחרי שינויים, שערך בטהובן במילות השיר , חלקם שינויים משמעותיים , כדי להתאימם ליצירה , ועל כך שילר הודה לו. זה ממש לא בסדר שמערכת news1 נתנה יד לאי מתן קרדיט לשילר בהערת תודה של כותב המאמר לסימפוניה התשעית של בטבובן ובמיוחד לשירת המקבלה על השורה האלמותית - : "רונו גיל זה נר אלוה ...בני אדם אחים , אחים המה ".
ואנחנו נמשיך לחיות עם יורשו של ד"ר גאייער בישראל של 2012
נמשיך לקוות שכל גילויי ההסתייגות של הרצל מההתלהמות של קהל חסידיו של גאייער יחלחלו לעבר קהל חסידים אחר בחברה הישראלית כיום .
כותב המאמרים אינו מוכן לאמץ את ביטויי הזעם של הרצל על ד"ר געייאר "הם מסוכנים לקיומה של החברה החדשה ועלולים להביא עליה כליה".
זה כתב הרצל כשהוא שם את האזהרה בתיאור דמותו של געייאר. את השורה הזו חשוב היום ליעד לאחד בשם אביגדור , שבספק אם קרא את אלטנוילנד.
שבת שלום
ממי שסולד מכל מה שמסמל ד"ר גאייער
| | | | | סגור | כתוב תגובה ל- סולד מד"ר גאייער |
|
|
| |
| 1. בטהובן לא ערך שום שינויים משמעותיים בשיר של שילר אלא הוסיף את קטע הכניסה של זמר הבס : הו רעים לא עוד צלילים אלו...וכו'.
2. כותב המאמר ניכר בבורותו בנושא, כמוהו, גם אתה.
3. איני כותב מאמרים אלא מבקר אותם, בעיקר את ההבלים הבאים מצד שמאל.
4. למרות ערימת הקשקשת שלך לא הצלחת להסביר היכן הדמיון בין מצעו של גאייער מהרומן אלטנוילנד לבין מצעה של ישראל ביתנו.
5. אני תמה אם אתה בכלל מכיר את שכתב הרצל בדבר הצורך להעביר את ערביי הארץ החוצה לצורך יישוב הארץ ביהודים .
6. בקיצור, גם אתה מצטרף לדברי ההבל של איתן עד כדי פרשנות מטומטמת להרצל מבלי להבין ולהכיר את מכלול הגותו.
7. אבל אני כנראה אוותר לך, יען כי אי אפשר לדרוש יותר מדי מבורים שמאלניים כמוך. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- מבקר המאמרים |
|
|
6 | |
| לאויבים,ללא הבדל דת,ומהאנטישמים-סלקטיבית שקופצים על כל יהודי שמעד או חטא מתוך אמונה ליהדותו=כמוצאי שלל רב!! | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה |
|
|
7 | |
| אין מצב שתמימות אידיאולוגית תהפוך את אופי האדם את אופי ההמון את אופי ההתנהלות האנושית כך שכל אשר על לבבך כפרט שמבקש שההמון יחליף "תקליט" ויעבור לאולם שבו מקרינים "סרט" אחר הוא פשוט הזוי. יש בו משהו לא בוגר {למרות גילך וידיעותיך}.....בברכה
| | | | | סגור | כתוב תגובה ל- יולו |
|
|
| |
| |
|
8 | |
| כתשובה לכּוֹס של אנסטסיה, מגייס השמאל ההזוי (בניגוד לשמאל השפוי) את כלי הזָיִן המקובלים שלו, ניבולי פה מכוערים ומעלי קבס מפיו של אדמור השמאל הקיצוני ומורה דרכו, עידן סובול, ומסייע בידו, המורה, המשורר, איתן קלינסקי ביללותיו ובהסכמתו שבשתיקה לקללות (רק מהדברים האלה צריך אדם שקול לפחד). עיתים נראה שאיתן הוא רק תזמורת הבצורת היללנית לדברי הגועל של אדמור השמאל האנארכיסטי הנכבד סובול, וכך נסוג לו השמאל מדחי אל דחי, עם עידן בראש בראש ואיתן, קצין הקשר לעולם החיצון, המנסה לשוות לפקודותיו של סובול המפקד מראה אנושי, נכשל פעם אחר פעם. היו ימים, היו ימים של שמאל והיום? רק חול וחול, רק חול וחול. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- איש עצוב |
|
|
| |
| 82.166.238.230 איש עצוב 93.172.74.175 איש עצוב 93.172.229.130 איש עצוב 109.186.16.75 איש עצוב מאחר שלא היה לך מעולם, אין לך ולא יהיה לך לעולם אומץ להתייצב מולי פנים אל פנים -- אתה יכול, לכול היותר, להמשיך לנשק לי בתחת מרחוק, כמו י.ש , שרון ר., אלישמע וכדומה. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- סובול עידן |
|
|
| |
| למילים האלה, אבל נחכה עוד יום אולי תחזור בתשובה. אחרי כן אל תילל על טוב בקים מפחידים, קשוט עצמך תחילה. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- איש עצוב |
|
|
| |
| פאשיסטנים יהודים אנונימיים נעלבים כשמכנים אותם "פאשיסטנים יהודים אנונימיים" , שזה בדיוק מה שהם. אתה מסוגל להפנים את זה "איש עצוב" עלוב, או שעליבותך גדולה מדי וסותמת את כולך? | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- סובול עידן |
|
|
| |
| |
|
| |
| האתר הזה מקבל טוקבקים גם מאנשים החותמים בשמם האמיתי, חותמים בפבסדונים, או לא חותמים בכלל. אם החופש והגמישות של האתר מפריעים לך בצורה כלשהי, לא אכעס עליך אם תעבור לאתר אחר ותפרסם שם את דיעותיך. אתה יכול לקרוא לי "פשיסט אנונימי", "שפן מגעיל" או כל כינוי גנאי אחר שיעלה בדעתך. אני מכבד את חופש הדיבור, גם של טיפוסים כמוך. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- פאשיסט אנונימי |
|
|
9 | |
| יהיה בסדר, שתה כוס תה חם, תרגע, אין לך מה לחשוש. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- סתם_1 |
|
|
10 | |
| יש פעמים שחשוב להקשיב לביקורת, ביקורת הבאה מיושר ומיושרה. אבל כאשר הביקורת היא מוטית, איגואיסטית, ניתן רק לבוז לה. כותב הבלוג דואג לסתום על פה מנבל (אם הוא קול מהימין) הוא יעיר, הוא יקרא לחרמות תגובה, לימין אסור לטעמו של הכותב לנבל את פיו, אבל לשמאל מותר לנבל את הפה חופשי חופשי כאן במדור. כל הצביעות הזו, היריקה על עיקרון השיוויון מתגלית כאן במלוא עליבותה, ובמלוא כיעורה, מי שנוחל כשלון כל כך חרוץ חרוץ בשיוויון בין בני עמו ודוברי שפתו, איך יטיף לשיוויון עם עמים אחרים? מי יקשיב לו? מי יאמין לו? כך נראה השמאל ההזוי, כך מצווים אנו להתייחס אליו, חסר ערכים, צבוע ומסוכן, ולכן יישאר לעולם קטן קטן קטן, הרבה הרבה יותר קטן. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- איש עצוב |
|
|
11 | |
| אינני מבינה , הנעימה "רונו גיל זה נר אלוה" לא היתה כלולה בסימפוניה התשיעית של בטהובן ? מי שלא ציין , שאת מילות השיר במקהלה כתב פ.שילר , הוא בור ועם הארץ. כן יהיה וכך חייב להיות כדברי "מבקר המאמרים ". מי שלא מוכן להסתייג מדמותו של ד"ר גאייער , נכריז עליו קבל עולם "חסיד אומות העולם" כמצוות "מבקר המאמרים ב-news1". ונקבל בהבנה ובסליחה , שלמבקר המאמרים אין מילה אחת של ביקורת על ד"ר געייאר . וכמו שכתב "מבקר המאמרים" מי שלא רואה דמיון בין ההתלהמות האנטי ערבית של מפלגתו של גאייער ובין מפלגתו של ד"ר לאלימות מילולית אביגדור ליברמן , הוא אחד שלא קרא את הטקסט באלטוילנד וגם לא קרא את המצע של "ישראל ביתנו". וקצת רצינות , לא חייבים לקבל את כל מה שכתב הרצל בכתביו כדי להעריך ולהוקיר את התיאור של אותה מערכת בחירות דמיונית שתתרחש ב-1923 (כעשרים ושלוש שנים לאחר כתיבת הרומן). לא חייבים להסכים עם כל מה שאמר וכתב הרצל כדי לאמץ את השורה _"הוי לנו, אם אי פעם יושמעו דברים אלו (של ד"ר גאייער)בחברה החדשה שתקום" . ורק סומא בארובה אינו רואה כתבות גרועות יותר ממה שכתב אותו מנהיג מפלגה גזענית.
בברכת שבוע טוב
נכדה של בור ועם הארץ | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- למבקר המאמרים |
|
|
| |
| 1. לשאלתך, בהחלט כן, מי שמצטט שורות של שילר שהונצחו בסימפוניה התשיעית של בטהובן ושכיום משמשות גם כהמנון האיחוד האירופי וכותב שהן : "הנעימה מהסימפוניה התשיעית של בטהובן - "רונו גיל זה נר אלוה , בני אדם אחים , אחים המה" - הוא בור או אחד שמנסה להפגין ידע ונופל על האף.
2. מי אמר שאני איני מסתייג מדמותו של גאייער ? זה עוד סילוף גס כיד השמאלנים כאן, מה שטענתי הוא :
א. שמלבד רומן אוטופי שכתב הרצל, הוא גם כתב יומן בו הוא מביע את דעתו לגבי הפתרון הגיאוגרפי לערביי הארץ.
ב. הקונטקסט התרבותי, מדיני, של הרצל באלטנוילנד ודמות הערבי שם אינה דומה כלל וכלל להוויה של זמננו.
ג. שאין כל דמיון בין מצעו הפוליטי של גאייער, לבין מצעה של מפלגת ישראל ביתנו וכל ניסיון מלאכותי לעשות זאת הוא ניבזי, שיקרי ונובע מבורות.
אני אביא בתגובה נפרדת את מצע המפלגה ואני מאתגר אותך למצוא דימיון בינה לבין מצעו של גאייער. הבהרה : לא איני מצביע לליברמן, אני מצביע למפלגת ימין אחרת, אלא שאני שונא סילופים ניבזיים ואנלוגיה דמגוגית. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- מבקר המאמרים |
|
|
| |
| את הדימיון בינה, לבין מצעו של גאייער באלטנוילנד :
מבוא תנועת "ישראל ביתנו" הוקמה בשנת 1999 כדי ליצור אלטרנטיבה לאומית ליברלית בזירה הפוליטית הישראלית. אלטרנטיבה שהאידיאולוגיה שלה מתבססת על תורתו של זאב ז'בוטינסקי, ועל שלושת העקרונות עליהם נשענת הציונות - עליה, הגנה על המולדת והתיישבות. "ישראל ביתנו" מוכנה להתמודד עם הבעיות העמוקות של החברה הישראלית, מתוך רצון אמיתי לשנות את הדברים ולהתמודד עמם אפילו במחיר של עימות פוליטי חזיתי. אנו הוכחנו זאת בדברים ובמעשים, וביטוי לכך יש במצע המפלגה. בדברי המבוא למצע, אנו בוחרים להדגיש את עמדתנו בארבע נקודות מהותיות: מדינת ישראל מדינת ישראל, ביתו הלאומי של העם היהודי, היא מדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית, השואפת לקדם ולפתח עצמה ככזו. כדי להבטיח את צביונה היהודי והציוני, חייבת ישראל לשמור על נאמנותה למורשתם של אבותיה ולמשאת נפשם של מייסדיה, חלוציה ולוחמיה. בכל מקרה של התנגשות בין ערכים אוניברסאליים לבין ערכים יהודים, תמיד תינתן עדיפות לערכים יהודים. כך ציוו לנו אבותינו המייסדים. דוגמא בולטת לכך, אנו מוצאים בחוק השבות שחל אך ורק על יהודים ולא חל על בני דתות אחרות. דבר זה אינו הופך אותנו לפחות דמוקרטים, אלא מדגיש את הייחודיות שלנו כמדינה היהודית היחידה בעולם. נאמנות נדבך חשוב בביטחון ישראל הוא נאמנות למדינה כמדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית. נאמנות לסמליה ולריבונותה, וקבלת החובה לשרת את המדינה בשירות צבאי או אזרחי חלופי. מי שיתחייב לכך יהיה אזרח הזכאי למלוא הזכויות והחובות. מי שיסרב יהיה זכאי לזכויות של תושב קבע, ללא הזכות לבחור ולהיבחר לכנסת. אחדות העם עקרון אחדות העם היהודי ושלמותה של החברה בישראל מנחה אותנו לאורך כל הדרך. חברה שסועה ומקוטבת, שאין בה יכולת מסוימת לבנות גשר של תקווה ואחדות מעל המחלוקות שבתוכה, לא תשרוד. תוצאות "מלחמות האחים" בהיסטוריה היהודית מלמדות כי עלינו להיות קשובים זה לזה, ולחפש את המשותף בינינו. איננו מאמינים ב"תעשיית" השלום שהתפתחה כאן בשנים האחרונות על בסיס שלום תמורת שטחים, אך להערכתנו יש בכוחנו להגיע ליציבות אזורית. המאבקים שיידרשו מאתנו עד אז תובעים חוסן לאומי, וקיומו של חוסן זה נובע מתוך מציאת מכנה משותף והשכנת שלום בתוכנו. אנו מאמינים שבהתנגשות בין שני הערכים, של שלמות העם ושלמות הארץ, שלמות העם חשובה יותר. על כן, נכונותנו לפשרה נובעת לא מהאמון שאנו רוכשים לצד השני, אלא מתוך רצון להגיע להבנה ומכנה משותף בתוך העם היהודי. מנהיגות תפיסת העולם של "ישראל ביתנו" מעוררת לא פעם מחלוקת, אך בנושא מהותי אחד קיימת בציבור הישראלי תמימות דעים: "ישראל ביתנו" מציעה לציבור מנהיגות אמינה ונחושה, בעלת כושר החלטה ויכולת ביצוע. מנהיגות שפיה ולבה שווים. מנהיגות שמילה אצלה היא מילה. עשר שנות קיומנו בזירה הפוליטית הוכיחו לציבור הישראלי כי הוא יכול להאמין לנו ולסמוך עלינו.
הערה
אני איש ימין שלא מצביע לליברמן אלא למפלגה ימנית אחרת.
| | | | | סגור | כתוב תגובה ל- מבקר המאמרים |
|
|
12 | |
| אודה לכל המגיבים , אם לא ישתמשו בביטויים מעליבים אישיים כלפי מגיבים אחרים. חשוב שהשיח יהיה על בסיס של תוכן , אך זו מידה מגונה ומכוערת לקלל ולגדף מגיבים אחרים. אני מצר על כך , שלא מעטים הם המגיבים , הנוקטים לשון גידופים , ומרבים להשתמש בביטויים שאין להם מקום בשיח ציבורי.
בברכה
איתן קלינסקי | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי |
|
|
| |
| בבקשה פנה לבן חסותך המשורר הדגול עידן ובקש ממנו שינצור את חרצובות לשונו/מקלדתו הגסות. ראה כיצד הוא פצח בשטף קללות כלפי כל מי שלא חושב כמוהו, ראה את פניתו ל"איש עצוב", ראה את לשונו הגסה והמכוערת שם ובמקומות נוספים. בקיצור כמאמר החבר'ה, חפש את החברים שלך. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- מבקר המאמרים |
|
|
| |
| אתה יודע, הכללות עלולות לפגוע ב"חפים מפשע", הבקשה שלך היא כללית מאד, כללית מידי, ונראית אך ורק על מנת לצאת לידי חובה, אנא הבהר לנו מי כאן מנבל את פיו וממי צריכים להזהר כאן באתר, תגובותיו של מי מעליבות ומקוממות, איזה תגובות כאן מעוררות פחד. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- איש עצוב |
|
|
| |
| מר קלינסקי הגיע הזמן שתבין ,כאשר הקהל שופך מררתו על הנייר עדיף הדבר ממילחמת אחים שתבוא עלינו לטובה במהרה,זאת לא דמוקרטיה ,זאת אנרכיה וככל שתימשך היא תקרב את הקץ והנייר שאתה מלין עליו רק סופג את הרעל. | | כתובת IP: | 212.143.149.227 |
| | | סגור | כתוב תגובה ל- אליהו חיים |
|
|
13 | |
| ופתאום שתי שורות נגד המופתי ?? ומיד קפיצה חזרה נגד יהודים ממש איזון | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- שמאל מתמיד |
|
|
14 | |
| |
|
15 | |
| מי שמפחד מטוקבקים מתנגד לחופש הדיבור וזכות להבעת דיעות חפשיות. בקיצור הוא פשיסט. הפשיסט חושב שרק הוא צודק. מי שחושב או כותב בניגוד לדעתו צריך להישלח לסיביר כדי למות שם מעבודות פרך בקור הנורא וללא מזון מספיק. קלינסקי: תודה רבה על המאמר הכן. גילית לכלנו מי אתה. זה יעזור לנו להבין יותר טוב את דבריך בעתיד. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- אופירי גוזלי |
|
|
16 | |
| מבקר המארים צודק , אין דמיון בין מנהיג המפלגה הגזענית שמתאר הרצל ובין אביגדור ליברמן . אביגדור ליברמן הוא בהרבה בהרבה בהרבה יותר קיצוני מאותו מנהיג שתיאר הרצל. אחרי הנאום של המטורפת בעלת תואר M.A מטעם עצמה שזעמה על ששר הביטחון אז מר אמיר פרץ ,לדבריה , תקע סכין בחזון הציוני של הרצל ,כי הוא מינה שר ספורט ערבי ה, אותה מטורפת זכתה לחיבוק אמיץ של אביגדור ליברמן, שהודה לה על האמירה ?הלאומית הפטריוטית הגאה".. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- עמי ר. |
|
|
17 | |
| כפי שהגבתי למאמר שלך על ספר יהושוע . המציאות מחייבת לנקוט לעתים בגישה של אותו מנהיג מפלגה , כדי להעמיד את מבקשי נפשנו בפני מצב שיירתעו מלממש את מטרתם . אני מעריך את אופן הטיפול שלך בחומרים היסטוריים . אך במציאות מורכבת , אין ברירה , אלא לעלות גם על פסים שלעתים אינם עומדים במבחן הראיה האידילית של החיים. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- א.ב |
|
|
18 | |
| מה לעשות שלקלות הדעת ולטפשות יש כל כך הרבה מקום לביטוי בימינו. | | | | | סגור | כתוב תגובה ל- א ש ליאור |
|