X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו כל-כך עיוורים לשקר האמריקני, עד שנעלמה מעינינו ואנו ומקבלים בשוויון נפש את העובדה ששגרירות ארצות-הברית נמצאת בתל אביב הגיע הזמן להעמיד את אמריקה במקום ולצאת מעבדות לחירות אמיתית
▪  ▪  ▪
אובמה. ירושלים? לא. תל אביב? כן... [צילום: AP]

לראות ולא להאמין. מזכירת מחלקת המדינה האמריקנית מסרבת לענות לעיתונאי מהי בירתה של מדינת ישראל. תראו איך היא מתפתלת ומגמגמת. האם זו מדיניותו של אובמה המוסלמי או שזאת העמדה הרשמית של אמריקה מאז ומעולם?
ככל שנוקף הזמן, עושה רושם שעלינו להתנתק מהעטינים המורעלים של האמריקנים ולהתחבר לאחרים. זאת אותה אמריקה שלא תמכה בהקמת מדינת ישראל, וזאת גם אמריקה שטירפדה פרויקטים לאומיים (עיין ערך מטוסי הלביא/כפיר).

שגרירות ארה"ב בתל אביב ולא בירושלים

כנראה שאובמה מחכה להזדמנות הקרובה - וזה יקרה אחרי הבחירות - לתת לישראל בראש מנה אחת אפיים. אני מקווה שהוא לא יזכה לכך, אבל עלינו להתכונן בהתאם. האיש המסוכן הזה חבר ב"כת" הסדר העולמי החדש, נציג קבוצת בירנברג, חושב ומאמין שתל אביב היא בירת מדינת ישראל ולא ירושלים בירתנו הנצחית (ראו את סרטון הווידאו המצורף).
אנחנו כל כך עיוורים לשקר האמריקני, עד שנעלמה מעינינו ואנו ומקבלים בשוויון נפש את העובדה ששגרירות ארה"ב נמצאת בתל אביב, בניגוד לשאר מדינות העולם, שהשגרירויות שלהן ממוקמות בבירת המדינה המארחת. לא צריך לחכות לאובמה של אחרי הבחירות. יש לדרוש בתוקף שהשגרירות תועבר באופן מיידי לירושלים בירתנו, וסירוב מצד האמריקנים ייחשב לקריאת תיגר על עצם קיומה של מדינת ישראל מצד "ידידתנו" הגדולה.

אמריקה, תודה, אבל זה נגמר בינינו

הגיע הזמן להעמיד את אמריקה במקום ולצאת מעבדות לחירות אמיתית, כלכלית, מדינית וגיאוגרפית. להגיד לאמריקנים תודה על חיבוק הדוב רב-השנים ולהמשיך הלאה.
בואו נבדוק כמה עובדות: באמריקה נמק בכלא יהונתן פולארד והוא הולך לעבור שוב את חג החירות בבדידות בכלא של "ידידינו" אחרי כמעט 30 שנה מאחורי הסורגים, ולמרות בקשות חוזרות ונשנות לשחררו, האמריקנים עומדים על שלהם. זאת אותה אמריקה שנלחמת תחת אושיות השלטון בישראל באמצעות מימון "הקרן לישראל חדשה" וארגוני השמאל. זאת אותה אמריקה שחרטה על הדולר שלה in god we trust כשלמעלה ניתן לראות את הפירמידה עם העין הרואה הכל ומתחתיה כיתוב לטיני שאומר "סדר עולמי חדש". האם הסדר העולמי המרומז על שטר הדולר כולל את חיסולה של מדינת היהודים - ישראל, והחלת חוקי "מזרח תיכון חדש" כדברי הנביא שימון פרס? ימים יגידו.

מכבד את האיסלאם, מזלזל בישראל

הרשו לי לקחת אתכם לתחילת כהונתו של הוד נשיאותו הרודן חוסיין אובמה, ראש המעצמה החזקה בעולם. האיש הזה השתחווה בקידה של עבד נרצע למלך סעודיה. זה אותו אובמה שהגיע לביקור נשיאותי במזרח התיכון, ביקר במדינות ערב ונאם את נאום ה"אני מאמין" שלו, המדבר על נסיגה ישראלית והקמת מדינה פלשתינית, ובאופן מתריס לא הגיע לבקר בישראל. וזה גם אותו אובמה שהזמין את הדוקטור להכחשת השואה, אבו מאזן, ונתן לו כבוד מלכים.
זהו אותו אובמה שצולם יושב על כיסא משרדו, רגליו על השולחן וסוליות נעליו מופנות למצלמה בצורה מעליבה ופוגענית בעודו משוחח בטלפון עם ראש ממשלתנו בנימין נתניהו. מנהג מוסלמי מוכר הוא לזרוק נעליים או להראות סוליות נעליים כלפי מי שאתה מזלזל בו.
ה"ידיד" השחור העוין היושב בבית הלבן מפחיד אותי הרבה יותר מכל פצצת אטום אירנית או אינתיפאדה, ואני מקווה שהוא יישלח כמו ציפי לבני אצלנו לפח האשפה של ההיסטוריה, ובהקדם. ובמילים אחרות - עם "ידידים" כאלה מי צריך אויבים...

תאריך:  01/04/2012   |   עודכן:  01/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אובמה לא חושב שירושלים היא בירת ישראל
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ומי כן מכיר בה כבירת ישראל?
ע.ג.  |  2/04/12 08:04
2
ואני חושבת שמריקה שייכת לאינדי
קורןנאוה טבריה  |  2/04/12 09:48
 
- ואני חושבת שאמריקה..... ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  2/04/12 11:00
3
נבואת עובדיה והציר האמריקני
ירון זכאי 1  |  2/04/12 13:28
4
אלא על אבינו שבשמיים!לא אמריקה
איןלנו עלמי לסמוך  |  29/04/12 06:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
מי שמונה לנשיא העליון בלחצם של ח"כים מימין, אמינותו "חשודה". עוד בטרם צלח את מסלול המינוי, הרעיפה עליו התקשורת (קי)טונות של חשדנות. בג"צ מגרון זיכה את השופט גרוניס ברהביליטציה המיוחלת. הלכתי לארכיון...
ריקי פרנקל
כיצד למד הניאו-ליברליזם להשתמש במצבי חירום, כגון מלחמה או אסון, לשירות מטרותיו, והסכנות הכרוכות בהפרטת תחום הביטחון וההגנה
פסח רויטמן
התקשורת דיווחה, כבר זמן רב לפני הבחירות, על נצחונו הצפוי של שאול מופז. לעומת זאת, כל הסקרים שנערכו בקרב הציבור הרחב גילו אהדה גדולה בהרבה לציפי לבני. המסקנה: בחירת מופז אינה בחירת ציבור הבוחרים הפוטנציאלי של המפלגה אלא בחירת מיעוט קטן ואינטרסנטי
אמיר פז-פוקס
מאמר זה בוחן את תפקיד המשפט והמשפטנים במחאה של קיץ 2011. אחת התופעות המעניינות במחאה זו, היא מיעוט ההתייחסות להיבטים המשפטיים הקשורים למדיניות חברתית. במקומו, תשומת הלב העיקרית ניתנה להיבטים כלכליים של מדיניות. אף שחשיבותם אינה מבוטלת, שינויים במדיניות הכלכלית הפיכים למדי, וכפופים לאילוצים התקציביים המשתנים. מדוע, אם כן, נאלם קולו של המשפט במסגרת המאבק החברתי?
יורם דורי
מה שהתרחש על כר הדשא בסיום משחק הכדורגל לא ראוי לכל מילת גינוי, אלא להענשה במישור הפלילי והספורטיבי כאחד. ברור שיש להעניש את האגודה בהורדת נקודות שתביא לירידתה לליגה הלאומית. זה עונש ראוי אך איני בטוח שמספיק נוכח חומרת המעשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il