X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קבלת ערעורה של מכבי פתח תקוה אינה הרסנית לליגת העל כמו התערבותם של הדיינים מלכתחילה בניקוד הקבוצות
▪  ▪  ▪
ההכרעות - על כר הדשא [צילום: פלאש 90]
זה לא כדורגל, זו בושה!
שי ברק
היום נפל דבר: בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיבל החלטה שיכולה להתפרש על-ידי האלימים כניצחון
לרשימה המלאה

"להפועל פ"ת הופחתו 9 נקודות עקב תהליך פירוק. לבני סכנין הופחתו 2 נקודות עקב חוזים כפולים. לבית"ר ירושלים הופחתו 2 נקודות עקב קריאות גזעניות. להפועל ת"א הופחתו 3 נקודות עקב התפרעות אוהדים בדרבי" (מתוך אתר one).
למכבי פתח תקוה, עד אתמול, הורדו 3 נקודות עקב התפרעות אנשי הקבוצה. עד שהחליטו דייני בית הדין של התאחדות הכדורגל לקבל את ערעור הקבוצה בנושא.
הנושא הוא כזכור תקיפת עלי חטיב בתום המשחק בין מכבי פתח תקוה והפועל חיפה. את הדיון על הצדקת הורדת הנקודות אשים בצד. הרי כל ראשי הקבוצות שיוצאים נגד העונש מושפעים ממנו. לא לשווא הקבוצות שאינן מעורבות במאבקי התחתית אינן מתערבות בהורדת הנקודות של מכבי פתח תקוה, זה פשוט לא מזיז להן.
הורדת הנקודות
אני רוצה לדון בהורדת הנקודות בכלל. מבט קצר על טבלת הליגה מראה כמה משמעותית היא הורדת הנקודות. הפועל ת"א איבדה 3 נקודות שהיו מעמידות אותה במקום השני, עם פער של 2 נקודות מעל מכבי נתניה. בני סכנין הייתה ניצבת במקום השלישי, במקום אותה הפועל ת"א. לבית"ר ירושלים יכול היה להיות מרחב נשימה גדול יותר, ומסע הנצחונות האחרון אולי לא היה הכרחי כל כך. וכמובן, המלאבסית. 9(!) נקודות הורדו להפועל פתח תקוה. 9 נקודות שהיו שוות לה פער של נקודה בלבד מהקו האדום.
ברור לי שאין דומה מקרה אחד למשנהו, שיש מקרים 'מוצדקים' יותר מאחרים לפסיקה קשה, אבל בספורט ההכרעות צריכות להתקיים על כר הדשא, לא בבית הדין. איכשהו יצא שהשנה בית הדין של ההתאחדות קובע את גורלן של שתי הקבוצות מפתח תקוה. אחת בוודאי תרד, השנייה אולי תינצל - בזכות בית הדין. לא בזכות הישגיה על המגרש.
רבים כתבו ואמרו שהאלימות הורסת את הכדורגל, שקבלת הערעור של הלוזונים היא תעודת עניות, שאפשר לסגור את המועדון, את ההתאחדות, את הכדורגל הישראלי. אפשר. האלימות היא נגע שיש למגר מהכדורגל הישראלי. אין ספק.
כשהייתי קטן (יותר), היינו מקניטים במגרשי בתי הספר את הקבוצה היריבה (והיא אותנו): "אלוקים איתנו / השופט איתכם". והיום אני תוהה - למה צריך להוסיף שורה לבית הדין של ההתאחדות?!

גילוי נאות: הכותב הוא אוהד מכבי תל אביב.
הכותב הוא סטודנט למדעי המדינה וסגן יו"ר תא לביא גלעד בבר-אילן.
תאריך:  16/04/2012   |   עודכן:  16/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב איציקוביץ
עובדה היא שח"כ יחימוביץ' הצביעה לעזמי בשארה, באמתלה שהצביעה לתמר גוז'נסקי, או אולי להפך, אבל ברור הוא, כאשר הצביעה לבל"ד-חד"ש לכנסת, היא הצביעה גם למצע שלהם. עובדה זו מעלה הרבה שאלות ותמיהות: האם העיתונאים בתקשורת הם שמאלנים? או שהם שמאלנים קיצונים? ומה הן ההשלכות להיום, מה הן דעותיה האמיתיות של יו"ר מפלגת העבודה? האם השתנו? מדוע להאמין לה?
איתן קלינסקי
מקומם למצוא בתוך נכס תרבותי - שיש לי הערכה רבה כלפיו ואני קשור אליו בעבותות של אהבה - גידולי פרא של שנאת שווא. שנאת שווא כלפי דמותה של אישה סובלת, המסמלת לרבים בחברה האנושית דמות אמהית אהובה, כשם שלבני עמי משמשת שרה הדמות של האם האהובה
שולמית קיסרי
גם אם נעבוד קשה ונעשה עוד תואר, ניקח עוד עבודה להגדיל את ההכנסה, מולנו תמיד יתעשרו העשירים ובעלי משכורות הענק    במשרדי הממשלה והחברות הציבוריות יילכו בכיסים מלאים להתפקע וינענעו בראשם בהנאה כאשר רה"מ הזחוח מספר כמה טוב לחיות בישראל
דן אלון
אסי דיין הגה את ד"ר פומרנץ המאפשר לאנשים להתאבד ממרפסת ביתו תמורת תשלום. אבל ד"ר פומרנץ אינו פסיכיאטר בסרט קולנוע, והוא לא המציא את השיטה של לגבות תשלום תמורת התאבדות. מדינת ישראל מתאבדת כהתגשמות של חזון ציוני כמדינת העם היהודי, והיא הופכת בחסות הטירוף האימפריאליסטי-קפיטליסטי לפרויקט "מצדה", עם ממשלה שמייצרת כאן מציאות של מדינה דו-לאומית. תעשיות הפחד של נתניהו וליברמן מציבות את כולנו במרפסת של אסי דיין
אליקים העצני
דוגמאות מן התקשורת בישראל מגלות עיוותים לשוניים בכל הקשור לנעשה בשטחים - כל מקום שהוא מעבר לקו הירוק הופך להיות חו"ל, מחבלים מן החמאס נקראים פעילים וצמד המילים ארץ ישראל הוחלף במדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il