X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מקבץ פרסומות שלעולם לא נשמע
▪  ▪  ▪
פרסומת לעוני? [צילום: פלאש 90]

שלום, אני גריזלדה מההוצאה לפועל. יו, וואוו, היי, אני לא מאמינה, חיחיחי, חהחהחה, צהלות התלהבות היסטריות מבוימות נשמעות מכל עבר. אני שמחה להודיע לך שזכית להיות לקוחה שלנו, וכלקוחת VIP את לא צריכה להגיע אלינו, אנחנו נגיע אלייך מחר בבוקר. יו, תודה, אני בשוק, אבל מחר זה לא טוב, אף אחד לא יהיה בבית. לא נורא, אל תטרחי, אנחנו מגיעים עם מנעולן, כשתחזרו הרכוש שלכם או מה שישאר ממנו יהיה מול הדלת. נפלא, אני מקווה שרבים יזכו לשמוע את קולך. - אוהו, רבים זה בלשון המעטה, אנחנו זורקים אלפי משפחות מבתיהם כל שנה. אז שיהיה לך יום נפלא, בינתיים אולי תקני פיס ותחלמי שאראלה תתקשר.
אני מבינה גברת איוב שבעלך נדקר על-ידי כנופיית נערים נורמטיבית, בתך ובן זוגה נאנסו על-ידי פלשתיני ואריתראי, בעלך נפל כשהגן על המולדת, יתר בני משפחתך נשרפו חיים בתאונה מחרידה, ועלייך נשפך סיר שמן רותח. אבל אם לא תחזירי את חובך עד מחר בבוקר נאלץ לגרשך מביתך. לידיעתך, על כל משפחה שאנו זורקים לרחוב אנו תורמים עץ למען ההומלסים בקהילה. הבנק איתך, כי להיות בנק זה לחייב.
שלום מר כהן, כאן שטייניץ, אני שמח לבשר לך שמחר בבוקר חשבונך יזוכה ב-300 אלף ש"ח וכן תקבל קצבה חודשית של 17,000 ש"ח לכל החיים. אבל לא נרשמתי ללבנת פורן. כבר אין צורך, המדינה בעצמה דואגת לתת לכל אזרח את זכויותיו. - זאת מתיחה? כל הכבוד, עלית עלינו מהר, השתתפת בשעשועון חדש שנועד להפיג את השעמום של נערי האוצר.
התעוררת בבוקר וגילית שזרקו אותך מהעבודה? עם ביטוח לאומי הכל בקונטרול. תקבל כמה חודשים דמי הסתגלות ואחר כך תתקבל חינם למועדון הפופולרי ביותר במדינה: מועדון העוני. בקרוב תעבור הסבה מקצועית ותזכה לקריירה חדשה: עובד קבלן.
תרשמו מספר: אחד אפס אפס, זה יוצא אחד ושני אפסים. רשמתם? יופי. עכשיו תתקשרו ותגידו שעלולים לדקור מישהו ושיבואו להציל אותו. לא הצליחו להציל? חבל שלא התקשרתם אלינו קודם, היינו עושים לו ביטוח חיים. לפני שנדקרים מתקשרים.
שלום, אני פלוני אלמוני, אני רוצה להתפרסם ולכן אני אומר את שמי. אני מזמין אתכם לקנות אצלי את הבשר היקר ביותר בארץ. אם תמצאו יקר יותר נכפיל לכם את המחיר, וזאת התחייבות אישית שלי.
שלום, אני בועז יונה מנכ"ל חפציבה. אני מזמין אתכם לקנות אצלי את הדירות הזולות ביותר בארץ, ועכשיו מהפיכה: קנה בית אחד קבל שניים. וזאת התחייבות אישית שלי.
שלום כבוד נשיא ארה"ב מר ברק אובמה, כאן יוסי זיכמך נשיא פלאפל דיפו. כנשיא אל נשיא אני רוצה להזמין אותך ליהנות מהמהפכה הבאה: כדור בשקל תשעים.
פרותזה ביד, כפר הגמלאים הנפלא לכל סבא וסבתא המעוניינים להשאיר את ילדיהם ללא ירושה.
ולא נשכח: הכל כמובן כפוף לתקנון, כפוף לתנאי החברה והפוליסה, כל כך כפוף שרק לא יקבלו גיבנת.

הכותב אינו פרסומאי (אך שומע יותר מדי פרסומות שלא באשמתו).
תאריך:  03/06/2012   |   עודכן:  04/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ברק אובמה / Barack Obama
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
במחצית שנות ה-80 הגיע לארץ עץ חדש הידוע יותר בכינויו "ברוש לימוני"    חיש מהר הפך העץ ללהיט מבוקש ולחביבם של בעלי גינות וגננים, אולם במשך השנים התברר כי העץ המבטיח הוא בעייתי מאוד, רגיש מאוד למחלות ומזיקים למיניהם ושתוחלת חייו קצרה עד כי רבים מהגננים ממליצים כיום להימנע משתילתו
הרב נפתלי רוטנברג
היחסים בין רפורמים לאורתודוקסים מתנהלים בשני ערוצים נפרדים: מאבק ציבורי ופוליטי בין קבוצות יריבות מחד-גיסא, או דיאלוג ושיתוף פעולה, במה שניתן, למען כלל ישראל ועתידו, מאידך-גיסא
צבי גלברד
הבעיה המרכזית בסוגיית המסתננים היא הסיקור המוטה והמסולף בתקשורת שמציג את הסיפור כבעיה מקומית קטנה, של תושבים "בורים ומוסתים" ושל "שנאת זרים". כפועל יוצא אנו האזרחים נפגעים פעמיים: פעם אחת ע"י הממשלה שהפקירה אותנו לחסדיהם של האנרכיסטים ופעם שנייה ע"י תקשורת-תשקורת
הלל ויס
על פייגלין לפרוש מיד עם כל קבוצת המתפקדים מהליכוד. זו תהיה אומנם התאבדות פוליטית בטווח הקצר, אבל בחירה מוסרית וגאולה לאומית שהיא כרטיס הכניסה היחיד להנהגה לאומית בעתיד
אלכס לוין
למדינת ישראל אתן עצה אחת שעליה לאמץ ומהר מאוד, אחרת יהיו עוד ועוד נפגעי ביטחון, או חוסר ביטחון ושנאה לישראל: סלקו את בודקי הביטחון זבי החוטם משדות התעופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il