X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המשקיעים הקטנים וגם הגדולים מפסידים בכל יום את רכושם, ויש כאלו שמפסידים את קרנות הפנסיה שלהם. הקריסה בעיצומה. הכל יכול להסתחרר מהר כל כך, ואף אחד לא יוכל לעצור זאת
▪  ▪  ▪
לשמור על החסכונות וההשקעות [צילום: פלאש 90]

המצב העולמי בימים אלו כולל כלכלות שקורסות, ומדינות שנכנסות במהלך מהיר לסחרור ולפשיטות רגל. זה התחיל בהונגריה, המשיך באירלנד, באיסלנד, נמצא בעיצומו ביוון, ובכל רגע ספרד נכנסת גם כן למהלך ואחריה איטליה, ואולי אף צרפת בדרך, ובסופו של התהליך גם גרמניה לא רחוקה מהמהלך, על-אף מצבה הכלכלי האיתן כרגע.
בנקים קורסים בכל יום. ערכם של בנקים רבים יורד לדרגה נמוכה מאוד. המשקיעים הקטנים וגם הגדולים מפסידים כל יום את רכושם, ויש כאלו שמפסידים את קרנות הפנסיה שלהם. הקריסה ממש בעיצומה. הכל יכול להסתחרר מהר כל כך, שאף אחד לא יוכל לעצור זאת.
כספים מתחת לבלטה
ישנה תחושה ביוון, בספרד ובאיטליה שעדיף להוציא את כל הכסף מהבנקים, ולשמור את החסכונות שנותרו מהירידות הקשות בבורסה העולמית מתחת לבלטה בבית, שם זה בטוח יותר. הרגע הולך וקרב. לא בעוד הרבה זמן מיליוני בני אדם יתייצבו בסניפי הבנקים ויתחילו לרוקן אותם מהחסכונות ומהפיקדונות, ואז באמת תתחיל הקריסה העולמית. ברגע שהאזרחים ימשכו את כספם מהבנקים שנתנו הלוואות ענק למדינות, לחברות ממונפות עשרות פעמים, ולטייקונים שרוקנו את החברות שלהם ומינפו אותן עד להפיכתן לחברות מרוקנות מכל עתודות כספיות, הכל יתחיל לקרוס.
מדינת ישראל, נגיד בנק ישראל וקברניטיה הכלכליים של המדינה, כולל ראש הממשלה, אם לא תפעלו מהר, תרסנו את השכר העתק לבכירים, תעצרו את המינוף האינסופי ומתן ההלוואות האינסופיות על חשבון הציבור לכל אלו אשר השתלטו על המשק, גם אנו נגיע למצב שהציבור ימשוך את כל כספו מהבנקים. גם אנו בדרך לשם. אסור לאפשר לטייקונים לשלוט בחברות הביטוח ובקרנות הפנסיה, וגם בחברות הזקוקות להלוואות עתק. הם מושכים את הכסף מהמקום בו היו צריכים לשמור עליו, בקרנות הפנסיה, בביטוחי המנהלים ועוד.
תוכנית חירום מיידית
ברצוני להזכיר לציבור הקוראים שיש מי שהיה לו החזון להפריט את הכל, למכור את הכל, אפילו את בתי הסוהר ניסו להפריט. יש לעצור את התהליך הזה, שיוביל אותנו ביגון לתחתית או לחבית ללא תחתית כלל. המדיניות הזאת סופה לדרדר אותנו לא רק לתחתית הנמוכה ביותר של החבית ללא תחתית, אלא להשמיד את הבית השלישי ולמחוק אותו מעל פני העולם.
עוד לא מאוחר, על-אף שאנו על סף הידרדרות. יש צורך לצאת מיד בתוכנית חירום ולקחת את הניהול של המדינה בידיים, לחוקק חוקים מהירים - מהירים זאת אומרת בימים שלא יאפשרו ליחידים לשלוט על כספים בבנקים, בקרנות ההשתלמות, בקרנות הפנסיה, ובמקביל לשאוב את הכספים מהקופות ומהקרנות הללו, כדי להמשיך ולשחק בכספם הדל של החוסכים לעת זיקנה ולרוקן את הקופות הללו כדי לתת להם עוד ועוד חמצן לתאוות האימפריאליזם שלהם, לחזירות האינסופית בשכר מטורף שאינו מוצדק והוא על חשבון המשקיעים, על חשבונם של החוסכים הקטנים.
גם כאן במדינת ישראל יגיע הזמן בו המשקיעים ירוצו לבנקים וירוקנו אותם מכל כספם ויקנו זהב או כל מתכת או סחורה אחרת, ועל-ידי כך ישמרו על כספם. כי רק כך יגנו על הכסף אותו הטייקונים עלולים לבלוע בחובותיהם האדירים.

תאריך:  07/06/2012   |   עודכן:  07/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב ישראל רוזן
אני מציע לחבר כנסת זריז, מן האגף הימני כמובן, שיגיש בקשה דחופה לדחיית הפינוי בשבוע ימים. בנימוקי ההצעה ייאמר וייחרת לדראון עולם: "מטרת הדחייה היא כדי לכוון את יום הפינוי לצום הרביעי, לשבעה עשר בתמוז, יום אשר הובקעה העיר"
עו"ד משה גולדבלט
איני מאמין שמישהו מעורכי הדין שחתמו על מכתב התמיכה בשופטת ורדה אלשיך באמת סבר שתצמח לו תועלת אישית. מכאן קצרה הדרך למסקנה שאי-חתימה על מכתב תמיכה בשופטת בצרתה תהווה פעולה בניגוד לאינטרסים של הלקוח, וחובתו של עורך דין היא - כידוע - בראש ובראשונה ללקוחותיו. תנועת אומ"ץ כבר דורשת להעמיד את עורכי הדין הללו לדין משמעתי - באיזו עבירה בדיוק? חנופה שאינה הולמת?
אביתר בן-צדף
למרות יחסי כוחות עדיפים, ניצחו האמריקנים בזכות מפצחי הצפנים והודות לגבורת טייסיהם    יפן איבדה במידווי ארבע נושאות-מטוסים, ולמעשה הוכרעה במלחמה    "עד קרב מידווי חשבו, שאנחנו, מפצח הצפנים במודיעין, מין דבר מסתורי, ואין צורך להאמין בו. למזלנו, אדמירל נימיץ היה אוהד למודיעין"    מפקדים אחרים לא האמינו באנשי המודיעין
ראובן לייב
במקום הזילות של ארבעה במאה, כאילו היה זה קילו-פירות, מומלץ להעלות לדוכני המכירה ספרים נדירים, שאזלו מן השוק. גם הקורא, המשתוקק לספר שהחמיץ בזמנו, וגם הסופר, שתהיה לו עדנה, ייצאו בסופו של דבר נשכרים
דן אלון
הרב זלמן ברוך מלמד, הוא רב הישוב בית-אל. מה מלמד הרב זלמן את קהילתו? באלו ערכים הוא מזין את מאמיניו? האם זלמן באמת ברוך או שזלמן רק מלמד? "זה לא יילך" אומר הרב, "זה לא יעבור". "איני יודע אם זוהי מלחמת אחים... איני עוסק בטרמינולוגיה ואיני נותן שמות... אך זוהי עובדה... זה לא יילך בלי מלחמה... על גופותינו..." ואם היה בליבנו ספק, הרי הוא הוסר. מדינת יהודה כבר קמה, היא רק מחכה לעיתוי כדי להתנתק ממדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il