X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין מחלוקת כי "הכוח הכתום", דהיינו הציבור החרדי לאומי, הדתי לאומי, ובעיקר המתנחלים שרבים מהם לאו-דווקא דתיים, הם, מזה זמן רב מדי, במצב של אנדרדוג. הם מוכים פעם אחר פעם - גירוש גוש קטיף, פוגרום עמונה ונפילת מיגרון
▪  ▪  ▪
הפגנת המתנחלים [צילום: פלאש 90]

אנדרדוג הוא אדם או קבוצה של אנשים המשתתפים בעימות ומאבק, בו ההערכה היא שהם יפסידו בו. הביטוי אנדרדוג, מושאל כיום ומוצמד לקבוצה חברתית או פוליטית הסובלת מדיכוי, רדיפה, או אפליה.
במקרים מסוימים זוכה ה"אנדרדוג" באהדת הקהל. לעיתים, נכונותו להיאבק כנגד כל הסיכויים מול תחרות עדיפה או תנאים גרועים, מביאה לניצחונו. מדינת ישראל ועם ישראל, היו והינם אנדרדוג כזה.
אין מחלוקת כי "הכוח הכתום", דהיינו הציבור החרדי לאומי, הדתי לאומי, ובעיקר המתנחלים שרבים מהם הינם לאו-דווקא דתיים, הינם, מזה זמן רב מידיי, במצב של אנדרדוג. הם מוכים פעם אחר פעם. גירוש גוש קטיף. פוגרום עמונה. נפילת מיגרון. אינתיפאדת 'שלום עכשיו' המבצעת הינתקות משפטית במתיישבי בנימין, בית אל, ובשאר היישובים היהודיים בארץ התנ"ך.
אך מה קורה כאשר ה"אנדרדוג" הכתום, אינו זוכה באהדת הקהל? מה קורה כאשר הוא יודע בבירור שהתקשורת, ובעיקר הערוץ ה - 1 והערוץ ה - 2 בטלוויזיה, עושים לו רצח אופי סדרתי? מה קורה כשרצח זה אינו מסתפק בדמוניזציה של המתנחלים אלא גם בירושה של נכסיהם והעברתם לכוח הערבי האיסלאמי החפץ בחיסולה של מדינת ישראל? מה קורה כאשר בגידת הפוליטיקאים והעסקנים במתנחלים הופכת לשגרה?
התשובה לכך עשויה להימצא בתרבות היפנית. האנדרדוג הופכים לרונין. הרונין היו סמוראים ללא דאימיו (אדון פיאודלי). לאלה המעוניינים להבין את הרונין יותר טוב, מומלץ לצפות בסרטים: 'גוסטדוג: דרכו של הסמוראי' בכיכובו של פורסט ויטאקר, ו'רונין' בכיכובם של רוברט דה-נירו וז'אן רינו.
הרונין איבדו את זכויותיהם כסמוראים
הסמוראים הכתומים, דהיינו המתנחלים, עשויים להפוך לרונין, לאחר שאדונם הפאודלי מת, או פיטר אותם, ובמקרה שלנו מדינת ישראל מפטרת ומגרשת אותם, והם אינם מעוניינים לבצע ספוקו (התאבדות טקסית המתבצעת על-ידי חיתוך הבטן בפגיון או בוואקזישי. ספוקו ידוע בעולם המערבי גם כ"הרהקירי", ובעברית גם כ"חרקירי") כפי שנדרש מהם. אמנם, היו מקרים בהם אדונים פיאודלים חדשים, קיבלו סמוראים אלו, על-מנת להעצים את כוחם, וזה נראה לי מה שיקרה גם כאן. יימצא הפיאודל החדש והחכם שימנף את הכוח הכתום והשחור גם יחד.
רבים מודים בכך, שכוח עליון פגע בשרון. כמו שקורה לאולמרט. כמו שקורה למשה קצב. כמו שקורה לאריה דרעי. לוקח עליו סיכון גדול, כל מי שבתחפושת התורה ו/או בתחפושת החוק והמשפט, מפנה את מדינת ישראל כנגד ארץ ישראל וכנגד תורת ישראל, וכנגד שלומי אמוני ישראל. הכוח העליון הוא האדון האמיתי. בסופו של דבר סוף הטובה לבוא, והאמת תצא לאור, ודין אמת לאמיתו ייעשה וייראה.
מאחר שלא היה להם אדון פיאודלי, הרונין איבדו את זכויותיהם כסמוראים והיו צריכים לדאוג לעצמם. זה היה תהליך שלווה כמובן בבושה והשפלה גדולה וכרוך בהחרמת נכסים ואדמות. אומנם חלק מהרונין הפכו לפילוסופים, אמנים ולאנשי מקצוע. חלק מהם מסתמא היו הופכים בתקופה הזו, גם לבלוגרים לוחמים.
ידוע מאוד סיפורם של 47 הרונין, שהינו סיפור אמיתי, מאוד מפורסם. אלה הם רונין שהמתינו שנה שלימה ובחכמה גדולה נקמו את נקמתם בפיאודל אכזר. הם הצליחו בנקמתם והפכו לקדושים ולסמל לנאמנות, הקרבה, התמדה וכבוד שעל אנשים הגונים לשמר ולקיים בחיי היום יום.

תאריך:  07/06/2012   |   עודכן:  07/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנדרדוג
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מדובר בחבורה של חרדלים הזויים  ל"ת
פורעי-חוק  |  7/06/12 23:38
2
נהפוך הוא !
אבנר צפוני  |  8/06/12 04:32
 
- זו עת הבירור הסופי בינינו
משה חסדאי  |  8/06/12 11:24
 
- הכתום מזוהה כאנפקציה קשה שיש ל
רופא ו"מתנחל"  |  9/06/12 13:58
 
- היום בא - בוער כתנור
משה חסדאי  |  10/06/12 18:21
 
- האם כוונתך- ל"ת
"פתרון סופי" ?  |  9/06/12 22:27
 
- זו כברה בשבילי ובשבילך
משה חסדאי  |  10/06/12 18:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דמיטרי רייזמן
בחברה האנושית חוק הוא לא מטרה. חוק הוא אמצעי, אמצעי להשגת המטרות שהחברה מציבה לעצמה. השמאל החכם יודע זאת היטב ופועל בהתאם. החוקוס-פוקוס הגדול שהמציא השמאל החכם הוא סיפור כיסוי עבור הציבור התם: "חוק הוא המטרה"
עדנה כהן קדוש
היום לא צריך לעשות הרבה. שב בבית, תכתוב איזה ספר, אתה לא חייב להיות מוכשר ולהפיל אותנו מהכיסא. תלהג שטויות. והופ, הנה נולד עוד עאלק סופר שזועק לרווח ממטה לחמו
יהודה דרורי
המטרה המרכזית של הנהגת העבודה/מרצ/אנרכיסטים היא לבנות ולטפח מחדש את "המחאה החברתית", דרך ניצול בעיית המחירים הגבוהים למזון ושירותים, וכבר ראינו בשתי השבתות האחרונות כיצד ה"שמאל" מצליח לאסוף מאות אוהדים להפגנות רעשניות ו"ספונטניות" במספר ערים בארץ
יורם אטינגר
למרות המשבר הכלכלי החריף וארוך-הטווח בארה"ב, ותוצאות הבחירות בוויסקונסין, המדירים שינה מעיני אובמה, עדיין נותרו 150 ימים לבחירות, העשויים לייצר התפתחויות דרמטיות, היכולות להפוך את מעלה ההר הנשיאותי לתלול או מתון יותר
ד"ר רון בריימן
ראש הממשלה הציג כביכול מנהיגות ודיבר על כיבוד החלטות בית המשפט בנוגע לגבעת האולפנה, אך שילם דמי חסות לשמאל הקיצוני. ואף-על-פי-כן, ספק אם מעשהו יספיק כדי להקנות לו מעמד של אתרוג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il