X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס רבתי לא מסוגלת לשמוע את האמת; יתרה מכך, היא מפחדת מלחצם של האיסלמו-פאשיסטים או מלחץ השמאל או מלחץ שניהם
▪  ▪  ▪
כוס ללא תחתית ושום דבר להראות [צילום: AP]
מוכרים אותנו
ארגונים אלה לקחו אותנו כמובן מאליו לאורך זמן רב מדי. אנחנו האידיוטים השימושיים שלהם, והם לא כנים איתנו לגבי איך הם משתמשים בכספנו ששומר את דלתות משרדיהם פתוחות. ופעמים רבות הם מוכרים את האינטרסים שלנו תוך כדי שהם מציבים אותנו בסכנה.

ביטול פתאומי של הופעתה של פמלה גלר שהייתה אמורה להתקיים בבניין הפדרציה היהודית הביא אותי למַרכֵּז מחשבות שהיו במוחי במשך שנים. הבלוגרית השמרנית פמלה גלר, אומרת שהפדרציה בלוס אנג'לס ביטלה את נאומה.
זהו הנאום לחברי הארגון הציוני באמריקה שהפדרציה היהודית בלוס אנג'לס פחדה שתשמעו.
מה יש לומר? שתתבייש לה הפדרציה היהודית? היא סירבה לאפשר לאמריקנים, בעיקר יהודים אמריקנים, את ההזדמנות ללמוד איך ששנאת המוסלמים ליהודים היא הכוח המניע באיסלאם באופן כללי, ושורש הסכסוך שלערבים יש עם ישראל, בפרט.
הפדרציה היהודית התנצלה על ביטול האירוע אך זה לא מספיק. האם יזמינו את פמלה גלר שנית - או שימשיכו לכפות בורות כסדר היום? אם הם לא ייזמו את הופעתה של פמלה גלר, ואולי אפילו יזמינו את סטיב אמרסון לדבר על ספרו "ג'יהאד בע"מ - מדריך לאיסלאם מיליטנטי בארצות הברית" - הנה כתובת הדואר האלקטרוני להסיר את עצמך מרשימת התורמים לפדרציה בלוס אנג'לס: kdors@jewishla.org, או להתקשר 323-761-8000 ולבקש את שירותי ההתרמה.
האחראית למקרה זה היא הפדרציה היהודית בלוס אנג'לס בלבד. נקודה!
כוס כסף ללא תחתית
לאחר שאמרתי זאת, עכשיו, יותר מתמיד, חובתנו לקחת את השליטה על הקהילות שלנו. הוטעינו במשך שנים רבות מדי, ואתם יודעים מה קרה כשהוטעינו; זיכרו את השנים 1930 עד 1945.
היום, רוב הארגונים שלנו הם לא יותר מאשר כוס כסף ללא תחתית ושום דבר מיוחד להראות עבור זה. האנשים הנמצאים בעמדותיהם, בגלל הכסף שתרמנו להם, הפכו למתמרנים, מורדים וגוזלי שליטה, אך הם לא מייצגים את האינטרס שלנו ואת הערכים היהודיים האמיתיים. זה כבר לא מקובל ובלתי נסבל. ארגונים אלה לקחו אותנו כמובן מאליו לאורך זמן רב מדי. אנחנו האידיוטים השימושיים שלהם, והם לא כנים איתנו לגבי איך הם משתמשים בכספנו ששומר את דלתות משרדיהם פתוחות. ופעמים רבות הם מוכרים את האינטרסים שלנו תוך כדי שהם מציבים אותנו בסכנה.
רק תזכרו את ההיסטוריה; הם לא יגנו על הילדים שלנו או עלינו, בדיוק כמו שדומיהם להם התנהגו לפני שנים ובדיוק כמו שבישראל הם תוקפים יהודים והורסים את חייהם, במקום לחסל את אויבי היהודים, כלומר את החמאס, אירן וכולי. הם מסתירים מאתנו את העובדות. וחישבו, אולי הם לצד האויב, אולי הם "שותפים" של האויב? האם אנחנו יודעים? אני לא.
אוי לו למי שלא מבין את המציאות. הגיע הזמן לקחת בחזרה את השליטה על הקהילות שלנו.

תאריך:  27/06/2012   |   עודכן:  28/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר דקל
"צלצלתי להגיד לך תודה פעמיים. פעם אחת כי עשית תאונה קלה    יצאתי מהמכונית ללא פגע ובסך-הכל פגעת קלות בפגוש האחורי"    "גם אתה נחמד. ראיתי אנשים שיצאו מתאונה קלה כזאת עם רצח בעיניים וכמעט רצח בידיים"    דו-שיח טלפוני לא שגרתי בין שניים שהיו מעורבים בתאונת דרכים
איתן קלינסקי
ניצוץ אור באפלת האלימות המשטרתית וזרועות הביטחון זו מערכת המשפט. מערכת משפט אמיצה, שנזפה במשטרת ישראל, שביקשה להאריך מעצרם של מפגינים בשדרות רוטשילד עד תום ההליכים, ובזיכוי של נאשם, שהשב"כ ביקש לתפור לו תיק במשפט, שנעלם מעיני התקשורת. זהירות, "לבד בברלין" משוטט בשדרות רוטשילד, כשהוא חש גם את אימת המעשים המחפירים של השב"כ
אביגדור ליבוביץ
כיצד משפיעה החלטה 1155 על מימוש זכויות הבנייה בנחלות? מהי הדרך לממש את זכויות הבנייה? ומהן העלויות בגין מימוש זכויות הבנייה?
חוה עציוני-הלוי
המחאה היא תופעה מבורכת באשר נותנת אפשרות לקולות מחוץ לממסד להישמע. אבל בניגוד לנהוג לחשוב, היא איננה "קול העם", כי גם היא כמו הארגונים החברתיים האחרים מאורגנת על-ידי אליטות
עומר דוסטרי
לאחר שנים של עשייה אקדמית ולאחר שנקבע על-ידי ועדת הבדיקה של המל"ג כי המרכז האוניברסיטאי אריאל שבשומרון עמד בכל היעדים שהוצבו לו, ואף למעלה מזה, הגיעה העת לעשות צדק ולהפוך את המרכז האוניברסיטאי באריאל לאוניברסיטה לכל דבר ועניין. את הפוליטיקה יש להשאיר בצד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il