X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למה להרוס את מדינת ישראל (והעולם) כבר עכשיו על סמך טירוף "מנהיגותי", שתסלחו לי - ניזון רק מחולשה פוליטית הולכת ומכבידה בישראל?!
▪  ▪  ▪
אובמה ונתניהו. שחקנים ראשיים [צילום: AP]

השחקנים הראשיים בנושא "כן פצצה", "לא הפצצה", "כן הפצצה", "לא פצצה" - הם שלושה: המלך ביבי, הנסיך ברק והנשיא אובמה. למעשה, הם מקלים על הדיון כאשר ביבי/ברק הפכו מיקשה אחת, ומנגד מתנהל לו נשיא העולם כגננת או כשמרטפית לשניהם. ביבי/ברק רוצים הפצצה היום. אובמה לא רוצה הפצצה.
מבחינת הנושא באופן קר, ברור לכל ילד בגן טרום-חובה: לאירנים תהא פצצה גרעינית, אם לא היום, אז לבטח מחר. הסיבות לכך כל כך פשוטות, שמעליב לחזור עליהן כאילו שהחלטנו להתאבד בכוח על גיבובי מילים: כאשר מדינה מחליטה להרכיב פצצה גרעינית, כל מה שהיא זקוקה לו הם נחישות וכסף. שני אלמנטים אלה מרופדים עמוק במאווייהם של מנהיגי אירן. אבל למה ללכת רחוק? האם ארגון טרור עולמי עם אותם נתוני פריצות מוחית אינו יכול להגיע לאותה פצצה גרעינית, אפילו אין לו מדינה בה יבנה כורים לראווה והתרסה עולמית? בוודאי שיכול. סוף דבר: לאירן תהא פצצה גרעינית, ואם לא לפני ההפצצה... אז אחרי.
כאן הגענו למלחמת העולם השלישית. מה, נבהלתם? אל דאגה. זה יפול עלינו כל כך מהר, שתמונות השואה...קרובות מתמיד.
כי מה היה לנו?
נתחיל מאי-תקיפה של מתקני הגרעין באירן? בבקשה. בעוד כך וכך זמן תחזיק אירן פצצה גרעינית. האם זה מסוכן לישראל? ממש לא. אתם יודעים כמה פצצות גרעיניות יש ברחבי העולם? אתם יודעים מי מחזיק בהן? האם ברור לכולנו שתוך כך וכך שנים ניתן יהיה לקנות פצצה גרעינית ב-ebay? (מה? כבר אפשר?). נו, וכמה פצצות כאלה נזרקו בעולם אחרי הירושימה ונגאסאקי? נראה לכם שאירן תהא הראשונה להשתמש בנשק גרעיני בעולם החדש אחרי מלחמת העולם השנייה? שאתחיל לנתח לכם מה עלול לקרות אם אירן, אפגניסטן, קוריאה או "וואט אבר" יחליטו להתאבד יחד עם שאר העולם? בקיצור, תשכחו מזה.
עכשיו הגענו לאפריטיף. נניח שצמד הקומיקאים שבמדינה מתוקנת היה עף מזמן מכס ההחלטות המשליכות על עם שלם המום, מבולבל, ו...ממתין – מחליט להפציץ את מתקני הגרעין באירן. אווו... מיד תתחיל אופרה משולבת עם התזמורת הפילהרמונית, כאשר את הסולו שר בטון המתאים מי אם לא פאבארוטי, שלצורך העניין הגיח מהמקום אליו רובנו נצטרף בקרוב.
טילים רבותיי, טילים, טילים חינם, טילים לילדים, טילים למבוגרים, טילים לבניינים, וטילים לכל מאן דהוא – שהזמין אותם או ש"זכה" להם במבצע חינם. הם לא יגיעו אלינו רק מאירן. הם יגיעו מכל עבר. והאמינו לפלשתינים, לסורים, למצרים, אולי אפילו לטורקים, שרק עשירית ממה שיש להם כאן קרוב אלינו יספיק כדי להרוס שלושת-רבעי מדינה, עם סיכויי שיקום לעוד שלושת-רבעי שנות אור. ושמתם לב? עוד לא הופצצנו על-ידי פצצה גרעינית.
נראה את הישראלים
כעת נראה את הישראלים, בלי אפשרות לצאת למחאות "צדק חברתי" במוצ"ש, כי למדינה יהיה הרבה פחות מלאחרון העניים. נראה את הישראלים הולכים ברגל (אין יותר רכבים...) בצידי דרכים מרוסקות, ומבקשים מים, מים, איך כל זה משתלב עם האפאטיות לציות אוטומטי עם המנהיגים המושחתים שכל מה שהם עושים, אבל, הכל, עובר כאן ליד האוזן?! "רק אל תפריעו לנו בכוס הקפה והעוגה שלנו בבית הקפה העמוס פטפטת. אל תנתקו לנו את שיחות הנייד שלא מרפות מאיתנו ביתר-שאת אחרי הצלחת הורדת המחירים הדרסטית. ואלוהים, אל תמנעו מאיתנו קניית הרכב המשפחתי החדש 'במבצע' שנדע כי בישראל הכי כיף לחיות. ועל החופשות לחו"ל. כאן, שלא תעזו להפריע לנו – כי מזמן נגמרו לנו הברזים והמגבות בבית".
מי שטרם הבין, הנה תזכורת: גם אם נביא על עצמנו אסון לאומי שיגרור אסון עולמי, לא נמנע בבוא היום הימצאותה של פצצה גרעינית באירן. השאלה שנותרה פשוטה להבנה: למה להרוס את מדינת ישראל (והעולם) כבר עכשיו על סמך טירוף "מנהיגותי", שתסלחו לי - ניזון רק מחולשה פוליטית הולכת ומכבידה בישראל?!
אובמה לא מקשקש
כעת לאובמה. האיש הנראה לכם מהסס, אולי לא הכי נחוש. מחזק אצלי את ההרגשה שיש הבדל מנהיגותי טוטאלי בינינו ובין ארה"ב שלא בכדי מנהיגה את העולם. אובמה אינו מרבה לקשקש כמו אלה בישראל – ודווקא שם ניתנות לו אינסוף הזדמנויות שיגרתיות המעוגנות בתרבות השיח האמריקני. אובמה מנסה בכל מיני דרכים יצירתיות (ואולי לא מובנות לנו) למסמס את הטירוף הישראלי שלפעמים נדמה שרוצה לשחזר את מלחמת ששת הימים, רק שהפעם - לצרכים מפלגתיים צרים. סליחה, תקופת סלאח שבתי – לא על גב מדינת ישראל המודרנית. בלי לנתח יותר מדי את מדיניות ארה"ב, ניתן לומר בביטחון מוחלט: לו יגיע רגע האמת וישראל ו/או העולם יהיו בסכנה כלשהי מאיום ממשי אירני, ארה"ב תהא הראשונה לתת את מכת הנגד, ושאויבינו לא יידעו ממנה.
אז אם יש עדיין מישהו כאן שמנסה לחשוב בבהירות, ללא משוא-פנים למפלגות ימין או שמאל, ללא תאוות שלטון גם אם היפופוטם, דב גריזלי או תולעת יהיו ראש המפלגה, אולי הפעם זה הרגע שהעם הזה יקום ויאמר למנהיגיו ההזויים: עד כאן!

תאריך:  11/08/2012   |   עודכן:  13/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בואו דיון רציני על הפצצה האירנית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לבבון
מני הזועם  |  13/08/12 19:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
בצלם דוחה את גרסת הג'יהאד האיסלאמי, ונמנע מלהכליל פלשתינים ברשימת ההרוגים הלוחמים, ובכך מטה את הנתונים לרעת ישראל    מצורפת רשימה ובה עשרות מאמרים על המהימנות המפוקפקת של דיווחי בצלם
יובל ברנדשטטר
דווקא גבולותיהם המדיניים של היהודים והכורדים - שני העמים היחידים במזה"ת היושבים בגבולות דמוגרפיים-גיאוגרפיים ברורים - אינם זוכים להכרה    על הדוגלים בפתרונות של המאה ה-19 באירופה לבעיות הג'יהאד השבטי של המאה ה-21 במזה"ת
מרדכי קידר
על ישראל לסכל כל פעילות נגד השלטון במרחבי הנגב. אי-אכיפתם של חוקי התכנון והבנייה מהווה תחילת ההידרדרות של שלטון החוק, שסופה עלול להביא להפקרות והיעדר חוק. ושאיש לא יאמר: "לנו זה לא יקרה"
אהוד פרלסמן
החלטתה של לימור לבנת להקים ועדת חקירה לכישלון המשלחת האולימפית ללונדון מעוררת שאט-נפש, ומוכיחה שמטרתה העיקרית של השרה היא להזכיר לציבור את קיומה
דנה שוופי
ספורטאים כמו מייקל פלפס ויוסיין בולט גורמים לנו להבין כי האולימפיאדה היא כנראה המקום היחידי שבו האנושות עדיין צועדת קדימה, והסלקציה הטבעית מנצחת את האידיאולוגיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il