X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עיתון ידיעות אחרונות כבר פרסם את המועד באופן כללי: בסתיו, להלן המועד המדויק
▪  ▪  ▪
הכי טוב טילי שיוט מצוללות
בכיר באוצר: תקיפה באירן תוביל למיתון כבד
איציק וולף
גורם בכיר באוצר מזהיר כי אם יתרחש במזרח התיכון אירוע ביטחוני חמור, תהפוך הצמיחה לשלילית ויפרוץ מיתון שבמהלכו יפוטרו עשרות אלפי עובדים
לרשימה המלאה

ארה"ב הציגה לישראל תוכנית לתקיפה באירן
איציק וולף
היועץ האמריקני לביטחון לאומי הציג בפני ראש הממשלה תוכניות מבצעיות לתקיפת מתקני הגרעין של אירן * על-פי ההערכה נועדה הצגת אותן תוכניות מגירה למנוע מישראל תקיפה לא מתואמת באירן לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית בנובמבר
לרשימה המלאה

מדברים לא מעט על אירן. מתוך כל הפירסומים אני מתרשם שמפספסים את הדבר הכי חשוב, וזה דווקא טוב כדי שאף אחד לא יהיה מודע לו. רק חשוב שההנהגה שלנו כן תהיה מודעת. כולם מדברים על תקיפת מתקני הגרעין, לדעתי תקיפת מתקני הגרעין צריכה להיות דווקא האחרונה בסדר העדיפות.
כולם ימשיכו לדבר על תקיפת מתקני הגרעין, זה בסדר גמור ואפילו מצויין כהסחה. אבל המטרה האמיתית, העיקרית והחשובה ביותר היא: ההנהגה! לא רק לאירן עלול להיות גרעין, לישראל, למשל כבר יש (על-פי פרסומים זרים כמובן). למה אנחנו לא תוקפים את עצמנו? כי אנחנו לא מאיימים עלינו. כנ"ל הודו ופקיסטן, גם צפון קוריאה לא מאיימת עלינו כרגע.
כלומר, הבעיה היא לא הנשק עצמו אלא בידי מי הוא נמצא. אם נוביל להחלפת המשטר יתכן שנשנה את סדרי העדיפויות שם. אם במקום איסלאם קיצוני שרוצה להשתלט על העולם תקום הנהגה יותר פרגמטית בסגנון השאה, יכול להיות שיהיו לה שיקולים קצת פחות מיליטנטים. יתכן שלא, לכן ליתר ביטחון כדאי לתקוף קצת גם את מתקני הגרעין עצמם. אבל אסור להתבלבל: היעד מספר אחד לתקיפה: ההנהגה.
מועד התקיפה המדויק
לא אפרסם סודות שהודלפו, ולו משום שאף אחד לא מדליף לי, לחלופין אומר מהי הסיטואציה המתאימה: ברגע בו יש מידע מודיעיני איכותי, מהימן, ודאי, להתאספות של ראשי הממשל באירן באירוע כלשהו. לא חשוב איזה: חתונה, בת מצווה, תחרות מי שונא יותר את ישראל, זה הרגע. אם לא יהיה שום אירוע, אפשר לשקול לארגן הלוויה לאיזה מדען גרעין בכיר.
אופן התקיפה: נראה לי שהכי טוב טילי שיוט מצוללות. הם קטנים, מהירים, נמוכים, לא מתגלים. רבע דקה לפני שהם פוגעים במטרות ומשמידים את ההנהגה, אפשר להתחיל לשגר את הטילים הבאליסטים שאפשר לזהותם. מתי להזניק את המטוסים? קשה לומר, כי אסור להסתכן שיתעורר שום חשד. גדולי האומה באירן צריכים לעבור לעולם שכולו בתולות לפני שציפור קטנה תרים להם טלפון, תלחש להם שקורה משהו חשוד ותבריח אותם למחסה.
לא לחסוך בטילים. אם מספיק 3 טילים כדי להשמיד את האולם בו מתרכזת ההנהגה - לשגר 10. לא לקחת שום צ'אנס. אם יהרגו שם גם נשים וילדים זה יהיה עצוב מאוד, נתנצל בנימוס, אך עם כל הצער השמדת מדינה זה יותר חמור. מקסימום נפגוש שוב את גולדסטון.
טיל ועוד טיל ועוד טיל
לא לחסוך. צה"ל צריך להצטייד בטילים רבים נגד טילים, כלומר כיפת ברזל וחץ, ולהשקיע בכך מיליארדים בעדיפות עליונה. לא רק בגלל שזה עשוי למנוע את ריסוק המדינה, אלא אף את השמדתה. שמועות עצבניות אומרות שיש בידי האירנים כבר 4 ראשי חץ גרעיניים שהם קנו מבריה"מ לשעבר (זה גם מסביר את עודף הביטחון העצמי שלהם). את כל הטילים שישוגרו אלינו מאירן צריך להשמיד באויר או בחלל ולהצטייד לשם כך בטילי חץ רבים מאוד. אל תגידו אחר כך שזה יקר מדי.
כמובן שצריך להשמיד מיד את כל אתרי שיגור הטילים באירן. בנוסף להשמדת ההנהגה הפוליטית האיסלאמית הקיצונית, צריך להשתדל לחסל את ראשי הצבא, ראשי משמרות המהפכה, וכו'. ללא הנהגה קיצונית אולי יהיה ניתן לשכנע את הדרגים הנמוכים שיוותרו, שהמלחמה כבר מיותרת ולכן עדיף לעצור אותה כבר בתחילתה.
מלחמה בעצימות עצומה
רבע דקה לפני שטילי השיוט פוגעים במטרתם משגרים טילים לכיוון חמאס וחיזבאללה כדי לחסל גם שם את ההנהגות והטילים. לא צריך לחכות שהם יתחילו לשגר, השתתפותם במלחמה ודאית. בקיצור: אנחנו ניתן את המכה הראשונה, מכה איומה וחזקה ביותר. הצריבה התודעתית: המלחמה הבאה צריכה להזכיר את מלחמת ששת הימים ולא את יום כיפור.
ארה"ב
כבר הבנו שהנשיא המוסלמי-קיצוני בארה"ב לא מתכוון לסכן את הקדנציה השניה שלו למען המדינה שהוא די מתעב (ישראל), לכן לצערנו לא נוכל להסתמך עליו. טילי השיוט טובים גם מבחינה זו, כי ארה"ב לא תוכל לעצור אותם. צריך לחשוב איך מערבים את ארה"ב במלחמה. אולי רומזים לה שנפלה חהלטה עקרונית לתקוף, כדי שתכנס לכוננות.
סוף דבר
אם נצליח זו תהיה תחילת הסוף של מלחמת העולם השלישית. אם לא שמתם לב, כבר כמה שנים או עשרות שנים אנו נמצאים בעיצומה של מלחמת העולם השלישית בה תרבות ערב מנסה להשתלט על המערב, ותרבות האיסלאם מנסה לכבוש את העולם. זו מלחמה מודרנית משוכללת ומגוונת הנערכת במישורים שונים במקביל: הסתה, שטיפת מוח, בלבול, טרור, אזרחים, דמוגרפיה וכו'. אירן היא ראש הנחש, ברגע שנרוצץ אותו - הגוף יתפוגג אט אט מאליו.
לסיום נשתעשע להנאתנו עם אינטיליגנט שכמעט מציע למכור נשק גרעיני לאל קעאידה. עד כאן פחות או יותר, ושתהיה מלחמה נעימה.

* הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  12/08/2012   |   עודכן:  12/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתי לתקוף באירן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שהנשיא המוסלמי-קיצוני בארה"ב
אהבתי  |  12/08/12 21:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון בריימן
במאמר וידוי של ארי שביט בהארץ יש הודאה חלקית, אבל אין עזיבה. האיש אינו נוטש את מצעד האיוולת האוסלואידי, את שקר "הכיבוש" ואת "פתרון" שתי המדינות. כאותו חלבן הבועט בדלי החלב, כך גם שביט - כמנהגו מאז ומתמיד - שב אל קיאו: שקר "הכיבוש"
יהודה דרורי
חובה עלינו להפנים שהצתת השריפות ברחבי הארץ היא פעילות טרור! היא פעילות שנועדה לפגוע ברכוש ובנפש! לכן יש להתייחס אליה ככזו - ולפיכך יש לפגוע במציתים
חיים בר
עם התפשטות התופעות של אימהות פונדקאית והתייחסות אליהן בארצות השונות בפסיקה וחקיקה, התעוררה גם בארץ בשנים האחרונות מודעות חברתית וצורך להתייחסות משפטית בנושא
הלל ויס
על הקלון שנחשף בעקבות דוח אדמונד לוי: הדוח קבע שישראל אינה מדינה כובשת ביהודה ושומרון. קבע. אז קבע! קבע כי ההתנהלות המשפטית של הפרקליטות והמנהל האזרחי פוגעות בזכויות היסוד של העם היהודי. קבע. אז קבע...
יוסף אליעז
בעיתונים שונים ובבלוגים רבים עוסקים בתחזיות לבוא סוף העולם, אם בשל התלקחות קרניים קטלניות מהשמש, אם בשל פגיעת מטאוריט ענק בכדור הארץ, אם בשל התחממות גלובאלית, או להפך- בשל חזרתו של עידן קרח    סוף העולם טמון בלבו הרע של האדם ומי יודע באילו כלי-שטן נוספים שיש ברשותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il