X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נכון, אנו נמצאים מספר ימים אחרי תחילת שנת הלימודים ואחרי שחלק מהתלמידים אולי ערך כבר חזרה קצרה על המספרים ואו הסדרות החשבונאיות, אולם אל חשש, לא מדובר כאן על אינדוקציה או על טור מסובך - זו פשוט מציאות חיים, שהולכת וכובשת לה מדפים רבים ומשנה את כללי המשחק הקמעונאי בישראל
▪  ▪  ▪
לא נחוצה התייעצות משפחתית לבצע רכישה [צילום: פלאש 90]

מדובר בתופעה רחבת היקף גם בפעילויות הקיימות וגם בקונספטים חדשים, אשר הולכים ותופסים, הרבה מעבר לנדל"ן ואו לרשתות חדשות. מדובר בתפיסה חדשה ובמודעות חדשה של הצרכן - SHARE OF MIND.
התופעה בה מדובר היא שקמעונאים רבים מתחילים להציע את מרכולתם במחירים של חמישה, עשרה ועשרים שקלים לצרכן.
מדובר בהקצאת משאבים רבים לנושא, הכוללים מיתוג, פרסום ומעבר לכל - רכש ייעודי של מוצרים אשר "נכנסים למסגרת המחיר" וכמובן מתאימים לקונספט הקנייה הזריזה והאימפולסיבית.
בתקופה האחרונה קמו מספר רשתות והחלו לאמץ את השיטה של מכירת מוצרים בחמישה שקלים לצרכן, או בעשרה ובעשרים שקלים, מתוך ידיעה שסף ההחלטה לרכישת המוצרים אינו גבוה, בדרך כלל לא נחוצה התייעצות משפחתית לגבי "האישור לבצע רכש" של מוצר בערך של עשרה שקלים.
ניתן לראות קונספט זה בחנויות כמו מקס סטוק, סופר סטוק, הסטוק ולאחרונה גם ברשת סיטי שופ למוצרי עשה זאת בעצמך.
הלקוחות מגיבים באהדה
ציבור הלקוחות מגיב באהדה רמה להצעת הערך, במיוחד אם המוצר גם מתאים לעונה. הלקוחות אוהבים את "השקלים השלמים" ולא כל מיני התחכמויות כמו 13.49 שקל או 17.79 שקל - מחירים אשר "היו צריכים להיות" 10 שקלים או 15 שקלים בהתאמה, במקרה הטוב.
קונספט זה מתחיל לשנות גם את כללי המשחק בתחום הרכש, אשר מגדיר לקניינים ולספקים באופן ברור מה העלות הנדרשת לכל קבוצת מוצרים ואגורה לא למעלה מזה.
"הרשתות החדשות" מתחילות להבין שהציבור מחפש יותר ויותר מוצרים עם ערך נמוך והצעת ערך טובה. הציבור מפנים בדרכו את המחאה החברתית "ומכניס לסל הקנייה" יותר ויותר מוצרים אלה.
ישנם קמעונאים אשר תפסו טרמפ על טרנד זה והחלו להציע מבחר רחב של מוצרים בערך של עשרה שקלים, אולם נוכחו לדעת מהר מאוד, שהציבור לא פראייר ויודע לזהות היכן הרשת שמה סתם את מדבקת המחיר ולא עשתה "מאמץ ללכת לקראת הצרכן" והיכן היא התאמצה והלכה לקראתו.
המחאה החברתית פינתה את מקומה מהכיכרות ומהאוהלים ועברה "למגרשים אחרים". היא חיה ופועמת בעוצמות חזקות ברשתות השיווק ובשווקים מדי יום וכל היום.

תאריך:  11/09/2012   |   עודכן:  11/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסודות מאחורי המדפים - 5, 10 וגם 20
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ח"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ'
מכתבה של ח"כ שמאלוב-ברקוביץ' לשר המשפטים יעקב נאמן בעקבות זימונים לחקירה, מעצרים והחרמת רכוש של פעילים בארגונים אלו, במטרה לעצור את מאבקם להורות שווה
נרי אבנרי
הסיפור האמיתי בדמוקרטיה החולה שלנו, הוא התקשורת. מנקודת מבטה - אתה ההוכחה שהמניפולציה עובדת. נברני ארכיון מספקים לך מה שהתקשורת רוצה. אני הבאתי לך את מה שהתקשורת מסתירה. ארבעה סרטונים של חשבון נפש...
דן אלון
זהו פרק קצר בספר האשליות לילדים בגילאי 3, שמבוגרים קוראים בו ומאמינים לתוכנו, עם פארסת החינוך חינם שנמכרת לצד מעשיות על גמד פרסי מועשר, כשגיבורו הוא תרנגול הודו עטור נוצות טווס ומאושר, וסנשו פנשה ברק לצידו מחופש לסוס מירוץ מובחר, ודן כנר במופע מילים מהודר. בדברי ימי מדינת ישראל זה יהיה פרק עצוב ולא קצר, של מדינה שצרכה שקרים כל יום עד שאיבדה את המחר
מתי דוד
מסתבר פעם נוספת שפסקי דין וגזרי דין של שופטים הם לעיתים תוצאה של בזאר מזרחי ומשפטי שהכל בו אפשרי, ולא תוצאה של צדק, עובדות ומסקנות מתחייבות. פסקי הדין בפרשיות אולמרט הם חגיגה למושחתים, ובעניין אורי בלאו הם חגיגה לעיתונאים
שולמית קיסרי
היחסים בין רשתות המזון והישראלים הם תמונת-מראה של יחס הישראלי לעצמו. כפי שהישראלי רואה את עצמו מול השלטון, כל שלטון, כך הוא מתייחס לרשתות המזון שהן עבורו רשות עליונה שאין עליה ערעור, "ספר המצוות" ליהודי המאמין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il