X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יו"ר הלשכה המדינית של ארגון חמאס מנה בלשונו את עזה, את רמאללה, את ירושלים, את יפו ואת חיפה. ומה עם תל אביב? מדוע לא הזכיר משעל את העיר ללא הפסקה?
▪  ▪  ▪
משעל. נער השעשועים של העולם המערבי [צילום: AP]
משעל: "פנינו לבאר-שבע, ליפו ולחיפה"
עידן יוסף
ראש הלשכה המדינית של החמאס קושר בין גורלם של תושבי הרשות הפלשתינית, עזה וערביי ישראל ואומר כי לא ינוח עד לשחרור הארץ כולה מידי הכובש * רמז שבכוונת חמאס לחטוף עוד חיילי צה"ל
לרשימה המלאה

בספרו "בן החמאס" כותב הנסיך הירוק (מסעב חסן יוסף) בעמוד 70 לכל אומות העולם כדלקמן: "מבחינתה של ישראל הלאומנים של אש"ף היו פשוט בעיה פוליטית המבקשת פתרון פוליטי. החמאס, לעומת זאת, איסלאם את הבעיה הפלשתינית, והפך אותה לבעיה דתית. ולבעיה הזאת היה אפשר לתת רק פתרון דתי, שפירושו שהבעיה לעולם לא תוכל להיפתר, מפני שאנחנו האמנו שהארץ שייכת לאללה. סוף דיון. לכן, בעיני החמאס, הבעיה האולטימטיבית לא הייתה המדיניות של ישראל אלא עצם קיומו..." של אללה. מובן שבעיניהם אללה יהיה קיים לנצח ולכן "עצם קיומה של ישראל כמדינת לאום" הוא סיום נאות ותרבותי לקטע הזה.
תל אביב ניצלה
חאלד משעל, רוצח המונים חסר פניות, נער שעשועים של העולם המערבי, כרע על ברכיו ונישק את אדמת עזה הקדושה. הוא אמר: עכשיו עזה, מחר רמאללה, מחרתיים ירושלים, אחר-כך יפו וחיפה. איפה תל אביב? הם ממש אוהבים את תל אביב. כן, תאמינו או לא. ולכן משעל לא יבוא עליה, להרוס גם אותה.
מהפכה בחינוך
באמת הייתם מצפים שחברות הסיגריות יציתו את שדות הטבק שלהן ויתחילו להצמיח סויה? שהאפגנים יחסלו את שדות הפרג שלהם ויגדלו תירס? שברוני הסמים יעזבו את סניפי ההסנפות? כל צעד שכזה מצביע על שינוי יסודי, שלא לומר מהותי, בהוויה. מה הם יקבלו בתמורה, שטחים?
מדברים על שלום עם הערבים תמורת שטחים. זה שטחי אם לא מצמידים לתהליך הזה מדדים שקובעים כיצד השלום הזה מתקדם ולאן. כיוון שאיש אינו יודע כיצד שלום נוהג להתקדם בין ערבים ליהודים, שום מדינות אירופה או ארגונים בינלאומיים לא באמת מעוניינים להיות ערבים לו. אנחנו היהודים אמורים להעניק שטחים, והערבים - מה? כיצד ניתן למדוד את השלום המתעצם ומה תהיה תרומתם?
לדעתי, בדרך המוליכה אל השלום עלינו לדרוש מהם לעשות מה שהיינו מצפים מחברות הטבק, הסמים והברונים למיניהם. שהם יחתכו את הענף שעליו הם יושבים. לחתוך את הווריד, רק כך יבוא שלום. שהם יבצעו מהפכת חינוך. מה שהם מעניקים לילדיהם ברגעים אלה – זה רצח.
איך אני יודע שאני צודק? אפילו גרוסמן דויד לא מדבר על זה... אז למה לדבר הרבה. הציפיות ברורות לחלוטין. בעניין הזה צריך לעזור להם. הם לא יתנו לנו להקים את מדרשות האהבה האלה בארצם כי הם לא רוצים לחיות בגן עדן של יהודים או של גרוסמן. האיש הזה בסך-הכל מנסה להיות גדול עלינו ועליהם. ברור שהם מעדיפים אפילו את הגיהינום הערבי שיש להם, כי הוא פלשתיני תוצרת בית עם מחרטה במרתף. ההרס והפליטות זו האפליקציה הפורחת שלהם, הממתינה לאקזיט מפואר.
לפיכך עלינו להתכנס כאן, להקים רשות שידור בערבית ולשדר להם את מראות הארץ הזאת. להראות להם שגם לנו די קשה לחיות בגן-עדן יהודי, אבל אנחנו לא מחנכים ילדים לשנאה. אנחנו לא מחנכים, נקודה. כי אנחנו לא מאמינים. לכן אנחנו לא שיפוטיים, רק משפטיים. אצלנו הכל עובר, חביבי. אם הם יעכלו את המבוכה שלנו – אולי גם הם יפסיקו לטייח...
הייתי שם בשבילו
זה אומנם ביטוי טמבלוויזיוני נדוש, אבל תמצא אותו מהדהד בכל שדרות העם, מביא ניחוח או משב מרענן של ישראליות שורשית שיובאה מסדרות הוליוודיות. שיא של בנאליות? האם זה מה שאמר דוד ליהונתן, רות לבועז, קין להבל?
זהבה ללא דובים
שמעתי אותה מצהירה ברדיו, לאחר תנועתו הגסה של פרץ לתנועה של לבני, עם פזמון השבוע: "אנחנו מפלגה בלי שחיתות, בלי כסאות, בלי שנאה עיוורת, בלי שערוריות, בלי עריקים, בלי אגו, בלי קטטות מגוחכות, בלי... בלי... בלי...". משעמם, לא? בלי מנדטים, כמובן, היא שכחה לומר.
מזכיר את הסיפור על השדכן החרדי המשבח באוזניהם של הורי החתן המיועד את מעלותיה של הכלה: "יש לה משפחה עשירה, גם באמריקה, יש לה כסף, יש לה דירה בנתניה, יש לה קצת עודף משקל, יש לה חזה קצת שטוח, יש לה כסף, אמרתי? יש לה ידיים קפוצות, יש לה פזילה כמעט לא מורגשת... יש לה ויש לה...". האב החרד משתיק אותו בבהלה לפני שהכל מתמוטט: "תגיד משהו שאין לה". "שיניים", אומר השדכן.
פוסט ציונות
טוב, נניח שהיה עם יהודי כבר בשחר ההיסטוריה, מתפלש בתוך נבכי זיכרונותיה. אחר כך העם שינה את שמו לכוזרים בקצה אירופה. ולבסוף בארץ ישראל, שמו כה-זרים.
פזמון חוזר חליל וחלילה
אירופה שוחרת השלום דוחפת אותנו לעבר הסכמים עם הערבים במסגרת משא-ומתן, כמקובל בין אנשים או צדדים תרבותיים. את ההסכמים האלה הערבים יפרו בבוא היום באורח חד-צדדי, כמקובל. הכל כדי לקיים מומנטום מסוים, כמקובל. פעולות הערבים יזכו לתמיכת אירופה שוחרת השלום, שכבר זכתה בדימוי של דוחפת יהודים, שתמשיך לדחוק בנו להגיע להסכמים נוספים שומרי מומנטום עם הערבים במסגרת משא-ומתן כמקובל, וחוזר. חלילה.
מטבע עובר לסוחר
בימין נמצאים המסורבים, בשמאל – הסרבנים.
יש פורום סבן - באמריקה, ויש פורום סבון - בישראל.
יש כאלה שמעדיפים ועדה מסדרת, ויש שמעדיפים ועדה מסודרת.
יש כאלה שמעדיפים את החיים על החיות.
יש עיתונאים שרוצים להיות זבובים על התקרה, ויש שרוצים להיות עכביש.
האם גורשנו מגן-עדן? לא בדיוק, רק עברנו לגור עם הנחש.
קדימה נפלה בגלל שאול מופרז.
רק יהודים יודעים מה אוהבים ערבים ששונאים יהודים.
ברביעי בחודש נותרו לי רק כמה מטבעות בחשבון. אתמול גם הם עברו לסוחר.

הכותב כבר לא משרת במילואים אבל עדיין בורח מאבנים.
תאריך:  11/12/2012   |   עודכן:  11/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חאלד משעל אוהב את תל אביב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חביב מאוד
מזכיר_המדינה  |  12/12/12 13:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
שרי החוץ של האיחוד גינו החלטת ישראל לבנות בין ירושלים למעלה אדומים והזהירו כי המהלך עלול לסכן את תהליך השלום ולגרום לטרנספר    הצהירו שיקדמו חקיקה לסימון מוצרים מההתנחלויות ומרמת הגולן
יחיאל אמיתי
האיסלאם הפונדמנטליסטי שונא את הנוצרים ואת היהודים באותה מידה, אולם מדינות אירופה, ברוב תמימותן או אולי ברוב טיפשותן, עוצמות את עיניהן ומעניקות ליותר ויותר מוסלמים אזרחות במדינותיהן
נרי אבנרי
אולמרט מזהיר מפני אינתיפאדה שלישית. אין כאן הערכה, אלא סוג של אור ירוק לאבו-מאזן לפתוח באלימות. בעבר הוא זה שהאשים את התקשורת שנותנת גיבוי לערפאת. היום הוא נותן גיבוי לאבו-מאזן    הלכתי לארכיון...
מרדכי ליפמן
קו הגבול בינינו לבין רצועת עזה הולך ונעשה יותר ויותר קו שבין ישראל לבין עמדות קדמיות של אירן. זו משמעותו המעשית והמתהווה של המצב שנוצר שם. הנשק הוא נשק אירני, אנשי החמאס מתאמנים באירן, אירן מממנת את מצבורי הנשק הגדולים ברצועה וגם מתכננת ובונה את הלוגיסטיקה, כדי שהם יגיעו ליעדם
עו"ד אביעד ויסולי
האו"ם הסיר את הגיבנת שממשלת ישראל סירבה להיפטר ממנה במשך 45 שנה - אין כיבוש באיו"ש. יהודה והשומרון הם שטח בריבונות מלאה של מדינת ישראל
רשימות נוספות
מופז: היה צריך לחסל את משעל  /  איציק וולף
שיר ברדיו הפלשתיני משבח פיגועי התאבדות  /  איתמר מרכוס, נאן ז'אק זילברדיק
300 מלש"ח הועברו לחברת החשמל  /  עופר וולפסון
מילים של הבל טרוריסטי  /  עמי דור-און
יפו, חיפה, עכו!  /  גורי גרוסמן
הפארסה - פלשתין כמדינת נייר משקיפה  /  קובי קמין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il