X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחום ההימורים כבר מזמן אינו מתרכז רק בהימורי ספורט, קזינו או משחקי מזל. בטאיוואן יש מי שמוכן להמר אפילו על הנושאים הכי רגישים שיש
▪  ▪  ▪
מהמרים. על החיים.

יש נושאים אשר יש עליהם קונצנזוס נרחב כי יש לנהוג בהם ביראת כבוד משום רגישותם. כאלו הם המוות, השכול, מחלות חשוכות מרפא. מחלות חשוכות מרפא לדוגמה, מעלות לראשו של כל בן אדם ממוצע תמונה מאוד כואבת ומיוסרת של בן אדם ומשפחתו.
הדבר האחרון שאפשר לקשר לאותם נושאים כאובים, זה את תחום ההימורים. והנה, מסתבר שבטאיוואן, יש מי שלא מתרגשים מכך ולוקחים את שוק ההימורים יותר מצעד אחד קדימה.
טרנד הימורים חדש בטאיוואן מאפשר לאנשים להמר על משך הזמן שנותר לחולים סופניים לחיות. ואם חשבתם שמדובר רק על מהמרים כבדים למיניהם, אז טעיתם. בין המשתתפים בהימורים ניתן למצוא גם רופאים, אחיות ואפילו המשפחות עצמן.
על-פי ההערכות, ישנם כבר כ-60 מקומות שבהם ניתן להמר בצורה הזו. מהמרים אשר רוצים לקחת חלק בכך, משלמים דמי חבר ומכאן הדרך לרולטה קצרה.
מדובר בתופעה מחרידה ביותר אשר יכולה להעמיד כעת את הרפואה באי המזרח-אסייתי במבוכה קשה ובאור שלילי. גם אם מדובר בתופעות נקודתיות של צוות בתי חולים, עדיין חדירה של תחום ההימורים לתחום הרפואה, היא סימן אזהרה אדום ובוהק. בוודאי כאשר גם בני משפחה מתפתים להמר על חיי האהובים עליהם ביותר.
לא לאבד את צלם האנוש שבנו
יש מי שזוכר את המשחק הנוסטלגי "בינגו", הוא כבש את הארץ בשנות ה-80 ודעך לו אי שם ברבות השנים. אותו משחק שבו כל משתתף מקבל כרטיס משחק עם מספרים ועליו ליצור רצף של שורת מספרים עליהם מכריז מנחה המשחק. בסיומם הוא היה מקבל פרס נאה.
המשחק הזה היה משגע אנשים, האדרנלין היה בשמיים, קסמי שיניים נמכרו בסיטונאות (בעזרתם אנשים ניקבו את המספרים שבטופס). הזוכים אשר היו מקבלים כפרס בין היתר סירת גומי, הרגישו כאילו יצאו בזה הרגע מבית "האח הגדול" עם מיליון שקלים ביד.
התמימות הזו שפעם אפיינה משחקי מזל איננה עוד. העולם השתנה, אך גם בימינו אפשר וראוי לא לאבד את צלם האנוש גם בתחום הזה. חיים ומוות ביד הרולטה.

תאריך:  10/01/2013   |   עודכן:  10/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על החיים ועל המוות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא הייתי רוצה להיות חולה
מזכיר_המדינה  |  10/01/13 21:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
לא כל אוזן שומעת באותה מידה של חומרה את מסקנות מבקר המדינה בעניין אשכנזי-וינר-הרפז. למשמע עיקרי הדברים – יש פתרון מיטבי למצב, על-אף שיש בו חסרונות רבים
עו"ד אלון קוחלני
בבג"ץ 3989/11 שניתן ב 27.12.12 נקבע כי המבחן לפרסום דוחות מבקר מדינה שיש בו כדי לפגוע בבטחון המדינה, יחסי חוץ או בקשרי מסחר בינלאומיים הוא מבחן "הוודאות הקרובה"
אליקים העצני
מה הפלא, שהערבים מתנגדים כל כך לחפירות ארכיאולוגיות? מה הפלא שהם הרחיקו לכת לטעון שהם הם צאצאי העברים הקדמונים, ואם כן - מי הם היהודים? צאצאי הכוזרים! כל כך חשובה להם השאלה, מי הוא עם הילידים כאן, שהם אינם נרתעים מלזייף את ההיסטוריה, לעיני השמש
ציפי לידר
בשולי הכותרות: די לסטריאוטיפים נגד המוגבלים    ענת קם - היכן ההרתעה? הבחירות בראי חז"ל    תעמולת הבחירות - אתם עוד לא באינטרנט?    נא להכיר: מפלגת שמחה    ולקינוח: השד העדתי? עדיין חי ובועט
בעז שפירא
הטיעון הנלוז לפיו סירוב פקודה מהווה פגיעה בדמוקרטיה איננו מחזיק מים. כל התהליך של עברת ה"הינתקות" נעשה במסווה דמוקרטי אך במהותו היה בלתי דמוקרטי בעליל, כל המצוי יודע זאת. סירוב פקודה המבטא שמירה על מוסר וערכים הוא השומר על הדמוקרטיה מפני עריצות הרוב ושכרון הכוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il