X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסיבות האמיתיות: פסקו התרומות מחו"ל. חלק מהפעילים התפכחו מאשליות. יאוש מהפלשתינים שעבורם הארגונים פעלו. אכזבה מכשלונם להשפיע על דעת הקהל, שחשף את המניע הפוליטי האמיתי של פעילותם, ולבסוף המחאה החברתית גנבה להם את ההתענינות הציבורית
▪  ▪  ▪
הפגנת ארגוני השלום. דממה ללא דיווחים [צילום: פלאש 90]
האנטומיה של "ארגוני השלום" בישראל
מתי דוד
לרוב ארגוני השלום יש זהות ואחדות פעולה של תמיכה ללא תנאי בפלשתינים, והתנגדות תקיפה לכל ממשלות ישראל * המידע המלא על אודות זהות והיקף המימון של ארגונים אלה, עדיין מוסתר ועלום, למרות שידוע שקרנות וממשלות זרות תורמות להם
לרשימה המלאה

במשך חודשים רבים ארגונים אלה הפגינו פעילות אינטנסיבית ואגרסיבית בלתי פוסקת. כל שבוע הם דווחו בדרמטיות על פרשיות ומעשים נוראים של עוולות וזוועות הכיבוש כלפי האוכלוסיה הפלשתינית. כל שבוע היו ידיעות וכתבות על פעילותם של הארגונים האלה, בכיסוי ובגיבוי אוהד של התקשורת. דוברי הארגונים האלה זכו תמיד לבמה תקשורתית בולטת, שבה השמיעו טקסטים קבועים שבהם האשימו תמיד את הממשלה וצה"ל בגזענות, בפשיזם ובאפרטהייד, תוך הבנה והצדקה של הפלשתינים.
מה הסיבה להפסקת הפעילות?
מזה זמן רב יש דממה, ללא דווחים על פעילות. מה הסיבה?, לאן נעלמו כל אותם אנשי השלום הנאורים?, האם הם "ירדו למחתרת" בהחלטה מתואמת ומוסכמת?
ואולי הסיבות האמתיות הן:
פסקו התרומות מחו"ל. חלק מהפעילים התפכחו מאשליות. יאוש מהפלשתינים שעבורם הארגונים פעלו. אכזבה מכשלונם להשפיע על דעת הקהל, שחשף את המניע הפוליטי האמיתי של פעילותם, בניגוד לדימוי שהם פועלים כביכול אך ורק "למען השלום". ולבסוף, המחאה החברתית גנבה להם את ההתענינות הציבורית באג'נדה הפלשתינית של הכיבוש. הנושא הפלשתיני OUT. הנושא החברתי IN. ארגוני השלום נדמו. ואולי גם התקשורת האוהדת התאכזבה והתעיפה מארגונים אלה.
מהי האנטומיה של רוב "ארגוני השלום?
האנטומיה של רוב "ארגוני השלום" חושפת ומוכיחה שלכולם יש זהות ואחדות פעולה של תמיכה בפלשטינים והתנגדות תקיפה וקבועה לכל ממשלות ישראל.
ארגונים אלה תומכים ברוב הטענות, הדרישות והתלונות של הפלשתינים. הם מתנגדים לרוב קווי המדיניות של כל ממשלות ישראל כלפי הפלשתינים.
המדובר ברשת מסועפת של עשרות עמותות וארגונים, הפועלים בישראל תחת מגוון של שמות כיסוי והטעיה, כביכול כארגונים הומנים, סוציאלים, משפטיים, חינוכיים ואחרים. ארגונים אלה ממקדים את פעילותם, כמעט אך ורק בנושא הסכסוך הישראלי פלשתיני, תוך הצגת עמדות פרו-פלשתיניות. המידע המלא אודות זהות והיקף המימון של ארגונים אלה, עדיין מוסתר ועלום, למרות שידוע שקרנות וממשלות זרות תורמות להם. המדובר בכספים מחו"ל שיעודם לנסות לעצב בישראל דעת קהל פרו פלשתינית ואנטי ממשלתית. לכל ארגון יש דגשים ופעילויות ייחודיות, אבל לכולם מגמה ומטרה משותפת של תמיכה והשתייכות לארגוני השמאל.
כספים זרים אלה, מנסים לקנות השפעה על המערכת הפוליטית בארץ, באמצעות כביכול "ארגוני שלום" תמימים ובסיוע אנשי אקדמיה ותקשורת. היעד הלא מוצהר של ארגונים אלה הוא להתסיס את דעת הקהל כדי לנסות לערער ולשנות את המבנה הפוליטי הקיים.
רשימת "ארגוני השלום" תחת מגוון שמות כסוי
די לכבוש ● יש גבול ● מחסום WATCH ● גוש שלום ● תעאיוש ● יש דין ● כיבוש ● זוכרות ● נשים בשחור ● האם החמישית ● אדאלה ● הוועד נגד הריסת בתים ● הוועד נגד עינויים של פלשטינים ● רדיו כל השלום ● בצלם ● המרכז למידע אלטרנטיבי ● לוחמים שלום ● התנועה לתמיכה בסרבני כיבוש ● סיורים ארכיאולוגים אלטרנטיבים ● השמאל הישראלי הרדיקלי ● פרופיל חדש ● שומרי משפט ● קשב ● כביסה שחורה ● פורום שמאל ● קול אזרחיה ● עיר עמים ● המוקד להגנת הפרט ● אמנסטי ● רשת המזרח התיכון לדו קיום ● חלונות ● רופאים לזכויות אדם ● בת שלום ● פורום המשפחות הישראלי-פלשטיני ● שלום עכשיו ● יוזמת ג'נבה ● נווה שלום ● איסקרי ● פורום ארגוני שלום ● מדרשת אדם לשלום ● גבעת חביבה ● דו שיח ● בוסתן לשלום.
ארגוני השמאל המדיני בכלל ומרצ בפרט, התומכים אוטומטית בתביעות הפלשתיניות נכשלו פעם אחרי פעם במבחן האלקטורלי בבחירות לכנסת. על-רקע כשלונות אלה, רוב חבריה ותומכיה של מר"צ ושאר הארגונים, העבירו את פעילותם לאלטרנטיבה שנותרה בידם, לכל "ארגוני השלום". הם ממשיכים לפעול בנאמנות דוגמטית ונאיבית ב"צדק הפלשתיני" שמשמעותו זכות השיבה לפלשתין השלמה ללא אף יהודי בתוכה.
ארגוני השלום, שנכשלו בזירה הפוליטית הדמוקרטית, ימשיכו להטריד ולפעול כל עוד יהיה להם המימון של התרומות מחו"ל. לחלק מפעילים אלה זו פרנסתם ו"מקצועם".
חלק מארגוני "זכויות האדם" הם כינוי שקרי לארגוני חיזוק הטרור הערבי-פלשתיני. חייבים לעשות הפרדה מוחלטת בין גופי שמאל לגיטימיים העוסקים באמת בבעיות הומניטריות, לבין גופי השמאל שחותרים נגד המדינה בסיסמה שקרית "ארגוני שלום".
הצעות החוק למניעת מימון עמותות ישראליות ע"י תרומות של ממשלות וקרנות זרות מחו"ל, כוונתן היא מניעת פעילות פוליטית ולא מניעת סיוע הומניסטרי אמיתי.
האמת על "ארגוני השלום" שפעלו בזמנו באירופה: האמנם יש דמיון לשיטה זו גם בישראל?
ראוי להזכיר, שבתקופת "המלחמה הקרה" בין ברית המועצות לבין ארצות הברית, שנמשכה שנים רבות בתום מלחמת העולם השניה, אירופה הייתה מוצפת ב"ארגוני שלום" פיקטיבים. כל הארגונים האלה הוקמו ופעלו בהכוונה, בהשראה ובסיוע ישיר ועקיף של ברית המועצות, המפלגות הקומוניסטיות המקומיות, וקבוצות של אנשי רוח נאיבים. היעד של ארגונים אלה היה להתסיס ולגייס את אזרחי מדינות אירופה, כדי למוטט את הממשלות הפרו אמריקניות ולהלחם נגד "האימפריאליזם" וה"קפיטליזם" האמריקני. כל זאת תחת השקר וההטעיה כביכול של "בשם ולמען השלום".
יש דמיון מסוים בין השיטה והמטרות של "ארגוני השלום" הקומוניסטים שפעלו בזמנו באירופה, לבין חלק מהפעילויות ומהמטרות של "ארגוני השלום" בישראל. ההבדלים הם שבמקום מאבק נגד ארה"ב, המאבק הוא נגד ממשלות ישראל, ובמקום תמיכה בברית המועצות, תמיכה בפלשתינים.

תאריך:  24/01/2013   |   עודכן:  24/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שלום עכשיו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאן נעלמו כל "ארגוני השלום"?
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
חורשי "טובתה"של ישראל לא נעלמו ל"ת
-הם רק ממתינים...  |  24/01/13 10:41
2
הגיע זמן לחוקק חוק נגד ברקאמצה ל"ת
זקן  |  24/01/13 16:10
3
בשביל מה צריך לשלם לסרדינים
סוכן N.I.F  |  24/01/13 18:05
4
מיי גד
מזכיר_המדינה  |  25/01/13 10:28
5
האמנם נעלמו ארגונים אלה? הלואי
דאגנית  |  25/01/13 10:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
בבחירות שנערכו אמר מעמד הביניים את דברו בגלוי, כשהביע את רצונו המפורש לראות פנים חדשות במראה הפרלמנטרית: את לפיד, את יחימוביץ' ובנט
שי ברק
התהליך שהחל ערב הבחירות לכנסת ה- 19 ותוצאות הבחירות,יכולות להיות אבן דרך בציבוריות הישראלית
חיים שאולזון
נתניהו יסגור קודם עם לפיד ובנט, ורק אז יפנה לחרדים - מה שמלמד שלא מספר המנדטים הוא הקובע אלא כוחה של הסיעה בקואליציה    הנחמה היחידה: דרעי לא יוכל לכוון אקדח לרקתו של ראש הממשלה
חיים שאולזון
יהדות התורה השיגה שבעה מנדטים - הישג שלא היה כמותו לחרדים האשכנזים מאז הבחירות ב-1999. את ההצלחה הזו יש לזקוף לזכותו של הרב אהרון לייב שטיינמן. אילו היו החרדים משכילים לשמוע לו כבר לפני עשור, מצבם היום היה טוב בהרבה
יגאל כנען
בנימין נתניהו המציא עיתון. בתגובה המציא נוני מוזס פוליטיקאי. זהו סוד בחירתו של יאיר לפיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il