X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למרות שאינני נמנה על אוהדי בית"ר ירושלים, לא מכיר אותם וגם לא ממש חולה על כדורגל, אני אוהד את האמת וסבור שלא שמו אותם ביציע הנכון
▪  ▪  ▪
מי שפך יותר דם? [צילום: פלאש 90]

ראשית הצהרה: אין בי שנאת ערבים או גויים לשמה. כך חונכתי ולכן כך אני חש וכך אני חי. אבל יחד עם זה אני מודע לעובדות, שכולנו, בני הארץ הזאת, מכירים על בשרנו מקרוב מאוד במשך כל שנות שיבת ציון וימי מדינת ישראל: שכנינו הערבים שחיים כאן, לא תמיד קיבלו אותנו בשמחה בלשון המעטה רבה. פרעות, שחיטות, דקירות, אינתיפאדות, פיגועים ושאר מרעין בישין - כל אלה באו תמיד מכיוונם של הערבים. אי-ההשלמה עם קיומנו תמיד גבלה בשפיכת דם יהודי.
יהודים מסוימים אולי התלהמו, קראו קריאות לא נחמדות, נופפו באגרופיהם, ארגנו פרובוקציות ועוד כל מיני גימיקים לא סימפטיים, אבל דם ערבי נמצא שפוך ומרוח כמעט תמיד אך ורק על גבי קריקטורות שבעיתונות הערבית. גם הכהניסטים הקיצוניים הסתפקו במהומות שרחוקות מרצח ערבים חפים מפשע.
לו נחת חייזר בארצנו בימים האחרונים ומקשיב לקולות הבוקעים מכלי התקשורת שלנו, היה מגיע למסקנה שכל הנ"ל הוא שקר וכזב. בית"ר ירושלים ואוהדיה הם החלוצים הקדמיים של נבחרת הרוצחים היהודים שטובחים בערבים המסכנים שנאלצים להתגונן ולשמור על חייהם שוב ושוב.
הטבח בחברון בפרעות תרפ"ט, או הטבח במלון פארק בליל הסדר תשס"ב (2002) הם שני אירועי דמים מפורסמים מתוך יותר מדי מקרי רציחות שביצעו בנו ערבים שוכני הארץ הזאת, מה שיכול להסביר את הרקע לקריאות של שנאה מהכיוון היהודי. אבל בואו וניכנס לפרופורציות. תנו לעובדות לדבר ואל תתבלבלו מכך שחוזרים על שקרים יותר מדי פעמים. זה לא הופך את הצד היהודי למה שהוא לא.
ההיסטוריה אינה משחק
חייזרים כנ"ל יכולים לטעות מהקשבה לדיווחי הימים האחרונים. הם גם יכולים להאמין שהסיפור הבא הוא מציאותי: נסעתי לבקר קרוב משפחה שהיה מאושפז בבית חולים העמק שבעפולה. בדרכי חזרה הביתה נכנסתי יחד עם בני בן העשר לאום אל-פחם. עברנו בכל חנויות הקניון והסתובבנו ברחוב הראשי של הכפר, קנינו כמה מציאות והמשכנו בנסיעה הביתה.
אבל משום מה, בעוד שהסיפור הזה מצוץ מהאצבע, ממש לא ריאלי לגבי הישראלי הממוצע, הנגטיב שלו הוא ממש לא דמיוני. ערבים לא מעטים מסתובבים בצורה חופשית, מבלי שיחושו שום תחושה לא נעימה בעצם נוכחותם בסביבה יהודית מובהקת. וזאת משום שלשמחתנו אנחנו שונים. כאמור, זוהי עובדה מהשטח ואנו כמי שאינם נמנים על ציבור החייזרים, יודעים את האמת.
משום כך, למרות שאינני נמנה על אוהדי בית"ר ירושלים, לא מכיר אותם וגם לא ממש חולה על כדורגל, אני אוהד את האמת וסבור שלא שמו אותם ביציע הנכון. על הפרק התקשורתי הנוכחי אומנם עמד כדורגל, אבל על פרק הזמן הארוך יותר עומדים לצערנו כדורים מסוג אחר שנורו (ולא נבעטו) לכיווננו. אבל אל דאגה, ההיסטוריה זה לא משחק והשופט שלה הוא "שופט כל הארץ". הוא שופט ומכריע לטובתנו ועל אפם ועל חמתם אנחנו הולכים ומנצחים במערכה.

הכותב הוא בעל טור קבוע ב"מידע8", השבועון של אצבע הגליל.
תאריך:  31/01/2013   |   עודכן:  31/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגזענים והרצחנים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כמה שאתה צודק, חבל על הזמן.
אהוד פרלסמן  |  1/02/13 13:13
2
מעניין מה צעקו אוהדי הקבוצה
הערבית המגרש   |  4/02/13 18:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
איציק וולף
סגן שר החוץ האירני צוטט בטלוויזיה האירנית מאיים בתגובה על הפצצת שיירת הנשק על אדמת סוריה    בשבוע שעבר אמר עוזרו של האייתולה חמינאי כי כל תקיפה על אדמת סוריה תיחשב כתקיפת אירן עצמה
עידן יוסף
מוסקבה: "אין לקבל את ההתקפות האלה, יהיה המניע להן אשר יהיה    לבנון: "אירוע נפשע"    חיזבאללה מאמץ קנוניה ליד אחת עם המורדים: "מזדהה לחלוטין עם הנהגת סוריה"
אריאל י. לוין
סוריה, חיזבאללה, אירן - הכל מתקשר באזור שלנו והחוטים מובילים אפילו עד תימן ואל-קאעידה    עידוד אנחנו יכולים לשאוב מאימוני חיל הים, המבטיח מענה גם לאיומים אפשריים מצד חיזבאללה
איציק וולף
צבא סוריה פרסם הודעה בטלוויזיה הממלכתית והודיע כי מטוסי חיל האוויר הישראלי הפציצו והחריבו מתקן מחקר שהיה בעבר מוקד למתקפות של גורמי אופוזיציה    שללו התקפה על שיירת נשק    הניו-יורק טיימס: ישראל הודיעה לארצות הברית על התקיפה מבעוד מועד
עידן יוסף
עיריית חיפה לא לוקחת סיכון ונערכת להסלמה: אחראי הביטחון מרותקים, נעשות הכנות לפתיחת מקלטים ציבוריים, נוהלי החרום והציוד מרועננים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il