X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כמשימה ראשונה לשר השיכון הבא, יואיל כבוד השר אחרי שיכריז על הטבות מפליגות, ותוכניות גדולות שלו לפתרון בעיות הדיור, לשלוח את עוזריו כלקוחות סמויים לסניפי עמידר השונים, לסניפי משרד השיכון השונים, בכלל לכל משרד ממשלתי שבראשותם, ויגלו מה באמת צריך כאן תיקון
▪  ▪  ▪
בית עמידר תל אביב. מקצעיות ושירותיות? [צילום: איתמר לוין]

"הניסיון, החוסן הכלכלי, העמידה בתנאי עבודה קפדניים, המקצועיות שנבנתה משך השנים והאנשים של עמידר, העושים הכול כדי לתת את השירות הטוב ביותר, מבטיחים לכל מי שנזקק לשירותי החברה לקבל סיוע מרבי" (מתוך אתר חברת עמידר).
בעניין שעות הקבלה
מי שרוצה להגיע לסניפי עמידר השונים יגלה שהוא לא אמור לעבוד באותו היום. שעות פעילות הסניפים מסתבר, אינה מותאמת לאנשים עובדים. מי יכול להגיע ביום ראשון או חמישי בבוקר, או ביום שלישי בין 15 ל-17? אני לא מבין, אנשים לא עובדים במדינה הזאת? מי יכול להגיע בשעות כאלו? או שמא זה מתואם מול האוכלוסיה שעמידר משרתת- אוכלוסיה שאינה עובדת?
ומתוך אתר החברה
"עם ניסיון כזה, גם אתם תקבלו את מקסימום הסיוע בשכר דירה... עם עוצמה כזאת, גם אתם תקבלו במהירות את מקסימום השירות בסיוע בשכר דירה.."
ניסיון? עוצמה? שירות? כל כך הרבה תכונות צריך כדי לקבל כאן סיוע לדיור ציבורי? וכמה זה באמת מהיר?
ועוד דבר. להציב באתר החברה תמונה של משפחה מאושרת עם שני ילדים זה נחמד, יפה, ומרשים. אבל נראה לי שאנשים כמו אלו שמופיעים בתמונות שבאתר, הם לא הלקוחות של חברת עמידר. אני גם לא חושב שהם הגישו בקשה לדיור ציבורי. השאלה כמה שילמו להם כדי שהם יופיעו שם, ואם היה אפשר לוותר על הפרסום המיותר הזה?
הקרב על הבית
המלחמה על משרד השיכון החלה עוד לפני הבחירות בין ליברמן לשס. זה טוען ששס לא יודעים לעבוד ואלו טוענים שמה שהם עשו אף אחד לא עשה לפניהם. וראש הממשלה מבטיח שרק כחלון יטפל. כחלון נתן לנו סלולארי ב-99 ש"ח לחודש, כבלים ב-199 לחודש, ועכשיו הוא יביא לנו בתים ב-1.90. המושיע הלאומי. רק שמשום מה זכור לי, שנתניהו כבר ארבע שנים ראש ממשלה, למה הוא מחליט רק עכשיו, שהוא זה שיכול לפתור את בעיות הדיור?
אז כמשימה ראשונה לשר השיכון הבא, יואיל כבוד השר אחרי שיכריז על הטבות מפליגות, ותוכניות גדולות שלו לפתרון בעיות הדיור, לשלוח את עוזריו כלקוחות סמויים לסניפי עמידר השונים, לסניפי משרד השיכון השונים, בכלל לכל משרד ממשלתי שבראשותם, ויגלו מה באמת צריך כאן תיקון.
דיור למשתכן ביבנה
ביבנה ישווקו דירות על-ידי חברת מבנים ונתיבים בע"מ, ומחיר דירה לזכאים בשטח של 95 מ"ר יעמוד על 493.6 אלף שקל בלבד (כולל מע"מ). נזכיר כי במכרז מחיר למשתכן מתחרים היזמים על המחיר הסופי הנמוך ביותר לדירה, כאשר מחיר הקרקע קבוע מראש. גם ראש העין מסתבר יכולה להיות זמינה וזולה יותר, כמובן אם קצת מתאמצים.
בדימונה למשל, דירות כאלו עלו כ-650 אלף שקלים. יבנה - חצי שעה מתל אביב ראשון ואשדוד, זולה יותר מדימונה ב-150 אלף שקלים. מה זה אומר עלינו?
ובשורה טובה מהחודש האחרון
אבל אין מה לדאוג. רק לפני כמה חודשים, התבשרתי בבשורה טובה ולפיה כחלק מתוכנית ענק ראשונה שאישרה הוועדה הלאומית לדיור באזור הדרום, אושרה תוכנית גדולה בעיר רהט של 1,355 יחידות דיור.
במינהל מדגישים, שזו הפעם הראשונה בה יבנו 4 יחידות דיור לדונם ברהט. הפעם הראשונה? אני טועה אם אומר שבעיר יהודית אחרת זה לא קיים? שבכל עיר אחרת מדברים על בניה רוויה מבלי להרגיש אשמים?
אבל רהט? מה פתאום רוויה. מה פתאום שהם יגורו שם עם שכנים. מי בדיוק יהיה בוועד הבית? ואיך הם יסתדרו עם הסעיף הזה של "צריכה משותפת" שמופיע לי בחשבון המים כל חודש?
ובדיחה לסיום
תקראו את השורות הראשונות של הטור.

תאריך:  06/02/2013   |   עודכן:  06/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מילה של עמידר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מתי נוכל לרכוש את דירתנו?
עמידרסית  |  6/02/13 14:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון בריימן
צופי "יומן" בערוץ 1 זוכים לשמוע שבוע אחר שבוע פרשן פוליטי של עיתון אחד, הארץ, ארי שביט שמו    אבל אנו, אזרחי ישראל, זכאים לעיתונות אחראית ומאוזנת יותר, חוקרת באמת, כזו שאינה מקדמת סדר יום שונה מזה שבחרנו
מנחם רהט
הפוליטיקאים החרדים, שהדירו את הציונות הדתית מכל תפקיד ממלכתי, מייחלים שהציונות הדתית תחלץ אותם מהבור שכרו לעצמם בסירובם המתנשא לסידור כלשהו, ולו רק מינימליסטי וסמלי, של שירות צבאי או אזרחי ל'צעירי הצאן'
איציק ירקוני
מבצע "עמוד ענן" הסתיים ובדרום הארץ שורר שקט שברירי. הרבה שאלות נשארו פתוחות בנוגע להצלחת המבצע הצבאי, אך אם יש דבר אחד בו הגורמים המקצועיים בטוחים שהצלחנו זה ההעברת המסר שלנו לעולם, האמנם?
איתן קלינסקי
יאירז', המתיימר להיות יש עתיד שלנו, הוא פרטנר מצוין לנפתלי ולבנימין במימוש יעדי עקירת קהילות פלשתיניות שלמות משטח C ולהעבירן לשטח A
ציפי לידר
בשולי הכותרות: די להתאבדות בצה"ל    לפיד - הקליק המדליק    מה בין גנץ לברק?    ישראל היום והאיזון הקדוש    ולקינוח - נא להכיר: ר' יעקב לוי - האיש ועלוני השבת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il