X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחרי שהבנו כי הבעיה איננה דווקא בנשק הנשאר אצל המאבטח ו/או השוטר ו/או החייל בסיום משמרתו, נשאר רק לקוות שנפסיק את הדיבורים על האקדח האומלל, ובעוד אלפיים שנה יחל תהליך אמיתי של חזרה למוטב בכל דרכינו
▪  ▪  ▪
אופציות מזדמנות לכלי רצח [צילום: AP]

"יותר מידיי מאבטחים רוצחים עם הנשק שברשותם", צועקים רודפי הכותרות המזדמנות. "צריך פיקוח על חברות האבטחה שידאגו לאחסן את נשק עובדיהם בעת סיום משמרתם", ממשיכים ונותנים כאילו פתרונות. "מה עם השוטרים?", שואל ילד קטן מקצה החדר, "האם לא חווינו שוטרים רוצחים את נשותיהם וילדיהם בכלי הנשק שברשותם"..."וחיילים?", "הם לא הצטרפו לכוחות השאול ו/או פלטו כדורים שהרגו בשוגג את מי שהיה בסביבתם?".
כמעט כל מגלגלי העיניים עולים לשידור... ואלה שעדיין לא הגיעו לתוכנית בוקר, צהריים או ערב, ממתינים בקוצר רוח לרצח הבא כדי למכור מרכולתם לטובת הפריימריז הבא.
לאף אחד מקובעי המדיניות ומיושבי בית הנבחרים אין באמת פתרון אמיתי, וחמור יותר – לא ממש איכפת להם מהמציאות האיומה בה נקלענו במרוץ החיים המטורף הזה.
את החפיפניקים הללו לא המצאנו. הם המציאו את עצמם, ואנחנו רק נדרשנו לבחור בהם כדי שישרתו אותנו... גיחוך ענק נשמע מדן ועד אילת. כי את העבודה המקצועית הקשה, הסזיפית, הנדרשת ודורשת תכנון מעמיק ויסודי – לא נקבל מהם לעולם. הבחירות מצטמצמות מקדנציה לקדנציה, ואם מתמטית זה לא הכי מדויק, אז לבטח המתח הנוראי העובר עליהם לפני ובתוך כל משבר על כל דבר ועניין – מחדד בהם את חיישני ההישרדות האישית ומונע מהם מחשבה בונה לטיפול במהות אליה נדרשו כתנאי לבחירתם.
הם לא מבינים שכל מהלכיהם הגובלים בעבריינות ציבורית – הם הגורמים למה שקורה לנו בהרבה במקרו ובמיקרו. נתחיל מהחינוך. יש? אין. מדברים על תוכניות ומקבלים אלימות מחד ופשיעה גוברת מאידך. אכיפה יש? אין. צדיק ורע לו רשע וטוב לו – וזה בלשון המעטה. הנהגה יש? אין. כל המוסיף גורע.
נחזור לרגע לנשק שמחפשים כעת לאורו של הפנס הקטן בקצה השכונה: האם ניטרולו בשעות כאלה ואחרות ימנע את הרצח הבא?
הצחקתם את הרוצח הפוטנציאלי. הפסיכופט הסמוי אי שם בצד מגחך ומחכך ידיו.
גם ארסנל הנשק שאינו כלי העבודה הרשמי לצרכי אבטחה, נערם בצד ומתגלגל מצחוק: הסכינים... האבנים... כלי המתכת והעץ למיניהם... ואחרי רשימה ארוכה של אופציות מזדמנות לכלי רצח – תופס המועמד הבא להיות רוצח ו/או מתאבד את ידיו, מביט בהן ואומר: "במקרה חירום אשתמש בכן".
אחרי שהבנו כי הבעיה איננה דווקא בנשק הנשאר אצל המאבטח ו/או השוטר ו/או החייל בסיום משמרתו, נשאר רק לקוות שנפסיק את הדיבורים על האקדח האומלל, ובעוד אלפיים שנה יחל תהליך אמיתי של חזרה למוטב בכל דרכינו, דבר שמכללה יביא גם להפסקת הרציחות המזעזעות הללו.
תאריך:  06/03/2013   |   עודכן:  06/03/2013
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
החפיפניקים מחפשים נשק במקום חשק
תגובות  [ 1 ]מוצגות  [ 1 ] כתוב תגובה 
1
הבוקר עוד רצח בירושלים
נסים גבאי  |  9/03/13 08:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
הידיעה על כך שמריסה מאייר החליטה שאנשים יעבדו במשרד במקום מהבית מובילה למסקנה אחת ויחידה: הגיע הזמן לקצר פעמיים בשבוע את יום העבודה ולבלות את שארית היום עם הילדים ובן\ת הזוג. כך נצליח להגיע לשילוב נכון בין קריירה למשפחתיות
אפרים הלפרין
כן, זה קשה, יש הצהרות ויש הבטחות, והיו זגזוגים, אך כעת נדרשת הכרעה. האם ינצחו הפרחחים או שינצח שיקול הדעת? האם תהיה ממשלה עם עוצמה ויכולת תמרון מול האתגרים או שתהיה זו ממשלת "גבר-גבר", ממשלת "ברית המילה"?
דרור אידר
השמאל הישראלי מסרב להכיר במציאות. שוב ושוב חוזרים על מנטרת העוועים: "אם לא תהיה פריצת דרך מדינית" - רע ומר יהיה גורלנו. איזו דרך נפרוץ? איזו דרך לא פרצנו?
לירן בסט
בימים אלו, בהם הבורסות האמריקניות רושמות שיאים, תוהים רבים מאיתנו כיצד נכון לפעול? בעיתונות הכלכלית מביאים דעות של מקצוענים שונים, שדעותיהם בדרך כלל סותרות האחת את השניה ומותירות את הקורא מבולבל יותר לאחר שהוא מסיים לקרא עוד טור דעות או עוד כתבה
אלברט שבות
שדה הכוח שהולך ותופח ללא הפסק הנקרא על ידינו "מרחב האין סוף"- ואומנם נוצר הוא ע"י האינטראקציה הבלתי פוסקת בין העצמים, וכמובן אין הדבר מעיד על המניין האינסופי של העצמים אלא על האינטראקציה האינסופית בין העצמים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il