X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדוע יהונתן היה צריך למסור מידע גורלי לביטחוננו בהסתר? מדוע אמריקה לא עשתה זאת בעצמה? כאשר בעיתונות האמריקנית יראו יותר ויותר את אזרחי המדינה הידידה יוצאים להפגנות ומניפים שלטים המביעים כעס על ארה"ב, ישנו סיכוי שישתנה משהו בדעת הקהל שלהם, כי הם יבינו שאנחנו הם אלו שצריכים לכעוס ולא הם
▪  ▪  ▪
להחליף את נוסח כרזות החמלה הקוראות לשחרור פולארד [צילום: פלאש 90]
   עידן יוסף, איציק וולף
אדלשטיין: טעינו פעמיים בפרשת פולארד

בעניין פולארד - העסק אבוד
ראובן לייב
למרבה הצער והאכזריות שבדבר - הקמפיין הגדול לשחרורו של המרגל הישראלי, לרגל בואו של הנשיא אובמה לארץ, נדון מראש לכישלון, פשוט משום שאין שום סיכוי לשחרור המיוחל
לרשימה המלאה

לאחר שהנשיא אובמה אכזב ולא הביא עימו את אחינו יהונתן, ולאחר שגם המנהיגים בישראל לא פעלו כנדרש בעניין (פרט למעט שהשתדלו אך לא היה להם הרבה כוח), הגיע הזמן שנסמוך רק על מחאת האזרחים ונשנה את הגישה מהקצה לקצה. אין צורך עוד בביקוריה המיותרים של גברת פולארד בבית הנשיא פרס, לא משם תבוא הישועה.
הנחות ועובדות בעניין פולארד
כנראה שהאמריקנים כבר החליטו שפולארד ימות בשבי אצלם. קיימת בי התחושה כי להחלטה זו שותפים גם בכירים ישראלים, ששחרור פולארד כנראה מאיים עליהם, אך אני מודה שאין לי הוכחות לכך אלא רק תמיהה אחת גדולה: האם באמת לא יכלו לעשות בישראל יותר למען יהונתן?
מעבר לכך, כבר ברור לנו מפרסומים שונים כי לפולארד כבר אין מידע שיכול לסכן את אמריקה ושפולארד מסר לישראל רק מידע חיוני שנוגע לצרכי בטחונה, ולא מידע שיכול היה לפגוע באמריקנים. כמו-כן ידוע לנו שמרגלים מסוכנים בהרבה שוחררו כבר מזמן על-ידי האמריקנים ושרבים מהבכירים האמריקנים בעצמם מודים שהגיע הזמן לשחרר את יהונתן.
שינוי גישה
עד היום נהגנו מול האמריקנים כמתנצלים וכמתחננים לסליחה, מחילה וחמלה בשל מצבו הקשה של יהונתן. לפי דעתי הגיע הזמן שנשנה גישה ונראה לאמריקנים כי אנחנו הם אלו שצריכים לכעוס ולא הם.
נשאל אותם: מדוע יהונתן היה צריך למסור מידע גורלי לביטחוננו בהסתר? מדוע אמריקה לא עשתה זאת בעצמה? האם אנחנו יכולים לסמוך על אמריקה שתהיה לצידנו לכשנשתכנע להסתכן ולהתקדם צעד נוסף כלפי הפלשתינים, בעוד אמריקה מסתירה מאיתנו מידע כל כך חשוב לביטחוננו? ואיך הם מבקשים מאיתנו ללכת תמיד לקראת אויבינו בעוד הם, האמריקנים, מתנגדים למחווה כה פשוטה כלפי מדינה ידידה?
כאשר בעיתונות האמריקנית יראו יותר ויותר את אזרחי המדינה הידידה יוצאים להפגנות ומניפים שלטים המביעים כעס על ארה"ב ולא שלטים המתחננים לחמלה, ישנו סיכוי שישתנה משהו בדעת הקהל שלהם. הם פשוט יבינו שאנחנו הם אלו שצריכים לכעוס, לא הם.
נכון, אנחנו צריכים את אמריקה מאוד ולכן אנו חייבים להיות יותר מעודנים. בשל כך הייתי מציע את הסיסמאות הבאות: "אוהבים את אמריקה אך כועסים עליה מאוד", או: "כגודל אהבתנו לאמריקה כך גודל אכזבתנו ממנה".
פולארד אינו שונה משליט
כאשר יימצא המימון למחאה רצינית בישראל המקבילה למחאה שנעשתה למען גלעד שליט, ואלפי אנשים יצאו לרחובות עם מסרי כעס כלפי "המדינה הידידה" שהסתירה מאיתנו מידע ביטחוני חיוני ואף הענישה בחומרה את מדליף המידע, ייתכן שמשהו ישתנה גם בדעת הקהל האמריקני. זו חובתנו המוסרית להמשיך לדאוג ולהילחם עבור כל אזרח, בעיקר אם הוא תרם כל כך הרבה והסתכן למען המדינה למרות שהוא איננו צעיר, חמוד ונראה מתוקי כמו גלעד שליט.

תאריך:  24/03/2013   |   עודכן:  24/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לשנות גישה בעניין פולארד
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
עוד פסח ללא אחינו פולארד
דאגנית  |  25/03/13 16:08
 
- פסח שמח גם לך דאגנית היקרה ל"ת
עמוס שנער  |  27/03/13 08:37
 
- תודה לך, שנער יקר.
דאגנית  |  27/03/13 16:01
2
תארו לכם את ריטה מול אובמה
עמוס שנער  |  25/03/13 17:16
3
הלוואי שישוחרר
בתיה  |  25/03/13 17:19
4
אילו רק
עמוס שנער  |  25/03/13 17:27
5
נקוה,שפולרד יזכה לחרות המיוחלת
איתן .  |  30/03/13 09:03
6
בעד שינוי גישה
דני ג.  |  1/04/13 12:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת פולארד
נאוה קורן
שמעתי בחדשות שנשיא ארה"ב 'ינאם בפני עם ישראל'-ואני תוהה מה יש לחוסיין אובמה לחדש לנו רגע לפני שאנו חוגגים את חג חרותו של העם היהודי, ללא שחרורו לאלתר וחרותו של קורבן האנטישמיות יהונתן פולרד?! על המדינה הפלשתינאצית הנוספת בקרבנו והכה נדרשת למען ה'שלום' הטרויאני ול'טובתנו'- =רחמנא-ליצלן-כבר שמענו!
יהודה דרורי
פולארד לא היה מרגל, פולארד גם לא עסק בריגול, פולארד היה אדם שידע שארה"ב משקרת למדינת ישראל וחשף זאת! פולארד לא נמצא בכלא סתם כעונש, אלא: כנקמה!
אפרים הלפרין
אובמה היה בטוח שהוא מביא את פולארד כמתנה לראש הממשלה לפיד, ועכשיו הוא צריך להביא אותו לביבי. אז האם אובמה בוגר מספיק כדי להבין שלא הוא שולט כאן אלא עם ישראל? והאם הוא בוגר דיו כדי לומר שפולארד ריצה כבר את עונשו? ימים יגידו
אפרים הלפרין
את גלעד שליט החזרנו, שליט בבית, עכשיו אנחנו חייבים להחזיר את יונתן פולארד
עמוס שנער
אין אפילו ממשלה אחת מממשלות ישראל, מאז כליאתו של פולארד, אשר יצאה נקייה מפרשה זו ושאינה אשמה בהמשך סבלו של יהונתן. למה שחרורו של פולארד לא יהיה אחד מהנושאים לבחירות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il