X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מחיקת חלק מהחובות לנוחי דנקנר, ובכלל התייחסות התקשורת המובילה ופוליטיקאים פופוליסטים לעשירי הארץ, מציבות לפנינו מראה שדרכה אנחנו נראים רע מאוד, מקנאים, צרי עין ולב
▪  ▪  ▪
העשירים נותנים יותר [צילום: פלאש 90]
הלוואי לנוחי, לעידן וליצחק
הלוואי שנוחי דנקנר יצליח להיחלץ ממצבו, הוא כשרוני ויש סיכוי שיצליח בכך. הלוואי שעידן עופר ירגיש שבתוך עמו הוא חי ויחזור לחיות כאן עימנו. הלוואי שיצחק תשובה יעשה חיל בעסקיו ביבשה ובים, יגדיל את הונו ויעסיק עוד ועוד עובדים

שָנים אנחנו יודעים על ועדים לתופעה הפסולה של מחיקת חובות סיטונית, מהממשלה דרומה, לשווקי החיים. מחיקת חובות שעוברת בשקט או ברעש, לא משום שמחיקה זו ראויה והשנייה פסולה היא, אלא משום השאלה, למי מוחקים.
מחיקת חלק מהחובות לנוחי דנקנר ובכלל התייחסות התקשורת המובילה ופוליטיקאים פופוליסטים לעשירי הארץ מציבות לפנינו מראה שדרכה אנחנו (הם בעצם) נראים רע מאוד, מקנאים, צרי עין ולב, מוּטים ומָטִים, קטנים כחגבים.
עשירי הארץ כקורח - אותן עשר-עשרים משפחות שהן על המוקד עתה - לא רק לוקחים, הם גם נותנים, והרבה יותר ממני הקטן, משלי יחימוביץ' ועמיר פרץ הגדולים, הרבה יותר.
מי שעושה בגדול, עלול ליפול בגדול, ואני סבור הייתי (כנראה בתמימותי), שטבעי ואנושי שנרצה בתקומתו. אבל לא, הקנאה אוכלת אותם, את המקנאים והמסיתים ששמם ידוע לכולנו.
  • הממשלה מחקה חובות לקיבוצים, הם היו חלוצים, צריך להבין זאת.
  • הממשלה, להבדיל, מוחקת חובות לאבו-מאזן וכנופיותיו, לחמאס בעזה ולכנופיותיהם, מחיקה הגיונית ומתבקשת אליבא דתקשורת ופוליטיקאים משורותיה של שלי לעיל. מחיקה למען השקט, השלום המתבושש וצעדים בוני אמון שהתפוגגו מזמן.
  • הממשלה מאכילה את החרדים בחינם. איזו התנפלות על החינם הזה, לא בגלל החינם, בגלל החרדים.
  • הממשלה חוזרת ומוחקת חובות לטייבה, לטירה, לאום-אל-פחם ודומותיהן, כי התושבים בהן פשוט לא רוצים לשלם לא ארנונה, לא חשמל ומים, לא כבישים ומתנ"ס, לא כלום! אז הם לא משלמים, ומקבלים בתמורה מחיקת חובות מוניציפלית, וזה עובר בשקט, בגלל שהם ערבים.
וכך אנחנו נפגשים עם עצמנו בשנים האחרונות, פופוליזם סוציאליסטי, שכל כולו סיסמאות. מכאן קצרה הדרך להדביק כינויים, "טייקונים", תואר בעל גוון שלילי, ואם שלילי בעיני קובעי הטון, אזי נפרץ הסכר לרדוף אותם ולהסית.
מבחינתי, הלוואי שנוחי דנקנר יצליח להיחלץ ממצבו, הוא כשרוני ויש סיכוי שיצליח בכך. הלוואי שעידן עופר ירגיש שבתוך עמו הוא חי ויחזור לחיות כאן עימנו. הלוואי שיצחק תשובה יעשה חיל בעסקיו ביבשה ובים, יגדיל את הונו ויעסיק עוד ועוד עובדים. הלוואי שכך.
ולגבי המדרגות הנמוכות שירדנו אליהן - הקנאה וצרות הלב והעין - בואו נדע שאנחנו שם וכבר זה יסייע לנו להתפכח, להבדיל בין סיסמה למציאות, ולטפס בחזרה.

תאריך:  29/04/2013   |   עודכן:  29/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צרי העין והלב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
"לרחמן בן רחמנים"
דידה  |  29/04/13 17:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב יאשיהו יוסף פינטו
בימים שלפני חג השבועות יורדות נשמות קדושות מן השמיים לעזור לכל יהודי ויהודי שחפץ ורוצה לקבל כראוי את התורה הקדושה, לקבלה כפי שציוונו הקב"ה. כעת מוטל עלינו הרצון לרצות לקבל את התורה ולהשתדל בכל כוחנו להיות כלי קיבול לקבלה
אלברט שבות
המוות הוא עוד תמונה מתוך טרליוני תמונות אותן הצופה יונק בכל חלקית השניה. הצופה כהוא זה אינו סר מהעולם, הוא נגזר מקיום העולם. הוא נפרד מהקרון שלו ועובר לקרון אחר; אם תרצה- מחליף מסילה. המוות, איפוא, הוא עוד תמונה שבשגרה
הרב אליהו קאופמן
לפיד הצעיר הוא ממשיכם של אביו ונתניהו גם יחד. הוא פשוט רוצה מדינה לבנה וחילונית ולאוו דווקא את "טובת הציבור" הכללי אלא את טובת ה"ציבור הלבן, החילוני והדשן". לפיד תפס "טרמפ" על החרדים כדי לנסות ולהגשים את מה שאביו ופורז החלו - להפוך את הדמוגרפיה על פיה
אביגדור ליבוביץ
החלטה 1271, מהווה שינוי דרמטי, בכל הקשור להרחבות במושבים וקיבוצים בנגב ובגליל המונים מעל 400 בתי אב ובייחוד אלו הממוקמים במרכז הארץ, אשר ימנעו ככל הנראה מביצוע הרחבות קהילתיות על-מנת שלא לאבד שליטה על אופי האוכלוסיה ביישוב ובכדי שלא למצוא עצמם בחלוף שנות דור, כיישוב קהילתי ולא כמושב או כקיבוץ
מחלקת מיסים, סומך חייקין KPMG
לאור חשיבות הדברים המופיעים בטיוטא מצאנו לנכון לפרסם את תמצית עיקרי הדברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il