X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ראש הממשלה, נשיא המדינה והרבנים הראשיים, יודעים להתייחס ברגישות לכל ניסיון הצתה של מסגד ולכל שרבוט של 'תג מחיר', אך מותו של יהודי לא הניע אותם לכלום, משל היה הדבר כואב פחות משטיח חרוך בְמסגד
▪  ▪  ▪
היה צריך לפתוח בחקירה [צילום: פלאש 90]

כאשר פורע ערבי מתקיף חיילים או עמדה של צה"ל ונהרג כתוצאה מהתגוננותם, נפתחת תמיד ובאופן מיידי חקירה של מצ"ח המבקשת לדעת אם החיילים נהגו נכון ואם הירי היה מוצדק. והינה עתה, נרצח בשומרון אֶבְיָתָר בורובסקי ואולם, מערכת הביטחון לא פתחה בחקירה כלשהי לבירור הנסיבות.
נכון שהרוצח נתפס, אך לא די בכך. היה נכון לבדוק באיזה אופן הועברו לחיילים הוראות הפתיחה באש ועל סמך מה הוסרו המחסומים. נכון היה לבדוק מהם צעדי ההרתעה שנקט המפקד הצבאי של האזור בתגובה לידויי האבנים ולתקיפות הרבות נגד חיילי צה"ל, שהרי לפי עדויות מהשטח - החיילים 'מופגזים' ונפצעים מאבנים, אך נאסר עליהם להשתמש אפילו באמצעים לפיזור הפגנות.
היה נכון, גם כשההרוג הוא יהודי, לפתוח בחקירה מקיפה כדי לבדוק מהם הכשלים שהקלו על מעשה הרצח והיה נכון לבדוק עד כמה מגבירה מדיניות ההבלגה והסלחנות כלפי טרור האבנים ומוטות הברזל את תעוזתם של הערבים.
ואולם, דבר מכל זה לא נעשה, וגם במישור המדיני נמשכת השתיקה. בעוד שאבו-מאזן מנצל כל הזדמנות להעליל על צה"ל והמתנחלים ומסית בשקריו נגד ישראל מעל כל במה בינלאומית - לא גינה ראש הממשלה את הרשות הפלשתינית ואת שידורי ההסתה בטלוויזיה שלה, ולא ציין את עידודה ואחריותה לידויי האבנים ולמעשה הרצח הנפשע.
מותו של יהודי לא הצדיק אפילו הערת אזהרה כלפי הרשות הפלשתינית ולא דחה דבר בסדרת מסעותיו של ג'ון קרי ההולך ובא. אין מחאה ואין טענה. שום דבר. העיקר לשמור על השקט - למה לחולל סערה?
ראש הממשלה ונשיא המדינה לא אמרו דבר כנגד מעשה הרצח וכנגד הרשעות הפלשתינית, כשם שלא אמרו דבר לאחר פציעתה הקשה של הפעוטה אדל ביטון וכשם שלא התייחסו כלל לעשרות הנפגעים מידויי האבנים בחודשים האחרונים.
שום תלונה או מחאה לא נרשמה מפיהם על דפי העיתונים ולא נאמרה במסיבת עיתונאים. יציאתו של הצדיק אֶבְיָתָר בורובסקי מארץ החיים, לא עשתה רושם ולא הצדיקה לדעתם כל מחאה פומבית וכל גינוי ישראלי.
ראש הממשלה, נשיא המדינה והרבנים הראשיים, יודעים להתייחס ברגישות לכל ניסיון הצתה של מסגד ולכל שרבוט של 'תג מחיר', אך מותו של יהודי לא הניע אותם לכלום, משל היה הדבר כואב פחות משטיח חרוך בְמסגד.

תאריך:  13/05/2013   |   עודכן:  13/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ג'ון קרי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנשה שאול
מבין 10 המדינות הנמצאות בראש הטבלה של המדינות הסובלות מסוכרת, נמצאות 5 מדינות ערביות: סעודיה, בחריין, קטר, כוויית ודוביי. שתי המדינות הערביות שבתחתית טבלה זו הן תימן וסודן. אלח'זין חותם את מאמרו בשאלה: "האם לא די לנו בתחלואי 'האביב הערבי' ההזוי?"
יובל ברנדשטטר
הגנזכים הבריטיים חושפים את הסיפור האמיתי של ערביי ארץ-ישראל - המסמכים מפרקים את אגדת הנכבה למרכיביה ומוכיחים: אסון לא היה, גם גירוש לא היה, הערבים שליבם נמוג קמו ונסו על נפשם, גם כשלא נשקפה להם סכנה משמעותית
ציפי לידר
מדוע המבקרים, המכבדים את עצמם, מסתפקים בקריאת שני עיתונים מגזריים מרכזיים, כדי להסיק מסקנות מסולפות נחרצות על הֲדָרת המדינה וטקסי הזכרון מהשיח ומהלקסיקון החרדי, ולא הקיפו מבחינה מקצועית את העיתונוּת החרדית בכללה, הכתובה והאלקטרונית, שהייתה ללא ספק מפריכה את הרושם המוטעה ואת הדיעות הקדומות שלהם לגבי החרדים?
מרדכי קידר
שכנינו היקרים, אנו אזרחי ישראל מאוד רוצים לחיות בשלום באזור של שלום שאתם ואנחנו נהנים ממנו ביחד. איננו חושבים שיש טעם לחתום על הסכמים עם מישהו שהיום הוא כאן ומחר הוא בקבר ויורשיו מתכחשים לחתימתו. כשהמזרח התיכון יהיה אזור של שלום, צלצלו אלינו
יעל לוטן
כיום, בעידן התקשורת המשתנה, אנו נתקלים מדי יום בלקוחות השואלים אותנו היכן הכי כדאי להם לפרסם - במדיה הקלאסית, המודפסת או המשודרת או דווקא במדיה החדשה ברשת? בדיוק לשם כך, מרוכזים כאן היתרונות של המדיה הישנה אל מול החדשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il