X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שלא כבעבר אין התייר הישראלי המצוי יכול עוד לרכוש את הפוליסה שלו פנים אל פנים מול סוכן הנסיעות שלו והוא נאלץ לשם כך להזדקק לשירותי האינטרנט של חברת הביטוח עצמה
▪  ▪  ▪
ביטוח נסיעות כמו שצריך כבר עשית? [צילום: פלאש 90]

טרם חופשת הקיץ לחו"ל נוהג התייר הישראלי המצוי להשוות ולבדוק מחירי חבילות-נופש, טיסות, מלונות ורכב שכור - הכל כדי לחסוך שקלים אחדים לפינוי משאבים עבור בזבוזים וקניות.
באורח תמוה נוטה תיירנו לזלזל, תוך כדי כך, דווקא באחד המרכיבים החשובים של חופשתו, הלא הוא רכישת פוליסת ביטוח הנסיעות שלו. מסתבר שלא אחת הוא פוסח עליה, בעיקר אם הוא צעיר בגילו, בהנחה שביטוח כזה פשוט מיותר עבורו.
במקרה הטוב נוטה התייר שלנו לקבל את הצעת הביטוח הזולה ביותר שמוצעת לו. בכך הוא מוותר, אומנם, על הוצאה כספית, שעלולה להיות משמעותית עבורו ככל שחופשתו מתארכת, אבל שעלולה גם להפוך, בהכרח, לקריטית, במקרה של אשפוז או מוות, חלילה, מעבר לים.
סוד גלוי הוא שמרבית הנוסעים הישראלים הנזקקים לביטוח כזה סומכים על כרטיס האשראי שלהם ותו לא. הסיבה היא פשוטה לכאורה: הכיסוי בכרטיס הוא אוטומטי למי שמחזיק בו ואינו מחייב השקעה מיוחדת, מלבד התראה מוקדמת לחברת האשראי על מועד נסיעתו.
מציאות עגומה
עם זאת, מן הראוי להזכיר שכיסוי אוטומטי אינו אלא כסת"ח. הוא מכסה רק את המינימום שבמינימום ואיננו מתאים למי שסובל, למשל, ממחלה כרונית המחייבת טיפול ואשפוז גם מעבר לים, ובוודאי שאינו מכסה הוצאות של הטסה רפואית.
בכל מקרה, ההוצאה על ביטוח מקיף בטלה בשישים, מבחינת ההוצאות הנלוות שכרוכות בנסיעה, ולכן משתלמת מאוד. הסיכון, לעומת זאת, שבוויתור על ביטוח כזה, עלול לעלות בסופו של דבר רק ביוקר.
כך או אחרת הפך ביטוח הנסיעות לעקב-אכילס עבור הנוסע. שלא כמנהגם בעבר, חדלו סוכני הנסיעות והביטוח לספק לו את השירות הזה באורח ישיר, פנים אל פנים, אלא באמצעות פנייה לחברת הביטוח עצמה באינטרנט בלבד. בדיקה שערכנו אצל מספר סוכני-נסיעות וביטוח העלתה שאכן כך הם פני הדברים. למותר לציין שמן המצב החדש נפגעים, בעיקר, בני גיל הזהב, שאינם מצוידים בשירותי אינטרנט פרטיים ושמטבע הדברים גם חוששים משימוש לא נאות בכרטיס האשראי שלהם.

תאריך:  14/06/2013   |   עודכן:  14/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צרה ושמה: ביטוח נסיעות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ביטוח נסיעות
טיזיו  |  14/06/13 12:52
2
חובה לבטח
יוא"ב  |  15/06/13 13:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד דפנה איתן
אין די בהבנתך את החוק ובהיותך "אנושי", ואפילו אין די בהכרתך את החוק בכל הקשור ליסודות המקימים את "הכוונה הפלילית" של נאשם לבצע העבירה. שופט חייב להבין את מבנה אישיותו ותבניות חשיבתו של נאשם העומד בפניו - וכל זאת טרם מתן החלטה בדבר אשמתו    הרהורים על איכות השפיטה בפלילים
אלעזר לוין
מסיימת את המחצית הראשונה של 2013 באפס מכירות של מגרשים בתוכניות מחיר למשתכן ודיור להשכרה    מה שבולט במכרזים החדשים הוא מה שאין בהם    לאן נעלמו כל ההבטחות של יאיר לפיד?
עו"ד דניאל גינת
ישנם הסדרי חוק ספציפיים הקובעים אופן וצורת הגשת חוות דעת רפואית. מאמר זה עושה סדר בין הנזקים השונים ואופי חוות הדעת הרפואית מהמקרה "הקל" ועד למקרה "הכבד"
אברהם (פריצי) פריד
כמה מילים שראוי לומר לחסידי סאטמר, וכמה מילים שצריך לומר לתושבי ירושלים
יצחק מאיר
המאמץ היום יומי לבנות גשרים על המכשולים דורש משמעת, התמדה, כניעה לבכורת הערכים והמידות, גם אם נראה לכאורה כי אין בהם תועלת. ומה בצע על כן בצדק, במשפט, בהצנע לכת.. רצון הציבור הוא חוק, ורודנות המוסר המסתייגת מרצון זה איננה מתיישבת עם חירויות האדם הטבעי. הסיפור התלמודי דוחה חוכמה אפיקורית הזאת. יש הבדל מובהק בין צרכי ציבור לבין רצון הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il