X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
סיפור מסעי לרכישת חולצת פולו סטנדרטית העשויה 100% כותנה עם כיס בחזיתה ועוד: האם הנסיעה ברכבת ישראל אכן מהירה, נוחה ונעימה?
▪  ▪  ▪
25, 189, 89 ו-29 ש"ח [צילום אילוסטרציה: יח"צ]

נזכרתי בטיול שלי לברצלונה, שחלף עבר לפני שבועות לא רבים. נזכרתי, שחברי שמואל קנה שם חולצה. טי-שירט רגילה. אז למה נזכרתי? כי החולצה עלתה אירו אחד.
הלכנו לטייל בשוק של ברצלונה, בחנויות שמיועדות למכור שטויות לתיירים. בחזיתה של חנות אחת, היה סל גדול מלא חולצות ועליו שלט גדול, רשום בכתב יד - 1 אירו. שמואל לקח חולצה ביד, מישש את האריג וזה מצא חן בעיניו. המחיר היה פיתוי שאין לעמוד בפניו. סוף סיפור.
בשבוע שעבר החלטתי לקנות חולצות. אני לא לובש טי-שירטס, אלא חולצות פולו. כמעט אותו דבר. חיפשתי חולצת כותנה. 100% כותנה, כי זה מתאים יותר למזג האוויר של הימים הללו. ועוד תנאי - שיהיה כיס בחזית החולצה. הכיס חשוב לי, כי אני מניח בו את המשקפיים וגם עט או פתק וחפצים קטנים.
לכאורה, מה פשוט מזה - למצוא חולצת פולו במידה ממוצעת? אז בקניון שלנו מצאתי חולצות במבחר צבעים וגדלים. אבל השילוב של לייקרה וכותנה לא מצא חן בעיניי וגם כיס לא היה. המחיר - 25 ש"ח - לא היווה פיתוי מספיק.
אז היכן מוצאים חולצות שיענו לשיגיונות שלי? בבני ברק! שם המבחר גדול למוצרים עממיים זולים וגם המחירים נוחים. מצאתי בגוגל חנות, המשתבחת בשלל מותגים מחו"ל ונסעתי לשם בכיף. בחנות הגדולה והצפופה מאוד, הרבה לקוחות וגם המון מתלים של חולצות. מוכר צעיר ונחמד הפנה אותי אל החולצות מכותנה וביניהן מצאתי גם חולצות עם כיס. די? המסע הגיע לקיצו?
כמה עולה חולצה? שאלתי. 189 ש"ח השיב המוכר. נדהמתי.
יש גם יותר זולות?
"כן, בהמשך החנות". בפינה מצאתי שם עוד מבחר של חולצות פולו דומות. במבצע.
כמה?
"89 ש"ח, כי זה במבצע".
היה חם ורציתי כבר לקנות משהו וללכת. אבל בחנות הזאת היה תור ליד הקופה. נשברתי ונסעתי.
בדרכי הביתה, עברתי ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. נדמה לי שזה הרחוב הארוך ביותר בארץ ובחלק הבני-ברקי שלו, אני מכיר חנות בגדים. עצרתי להציץ.
בעומק, בתוך החנות, תלויות לראווה חלוצות פולו. "יש חולצות כותנה עם כיס?" - אני שואל. המוכר, ניתק מדו-שיח עם חברו ובחוסר חשק ניגש אלי ומציג לי את מעגל המתלים.
בדקתי, כן, יש חולצות פולו. חלקן 100% כותנה וחלקן אפילו עם כיס.
כמה זה עולה?
"29 ש"ח", השיב המוכר.
לא כמו בברצלונה, אבל מחיר שפוי...

זהירות, רכבת

זוג ידידים שלי, שכבר שנים רבות אינם בני תשחורת, ביקשו לנסוע לחיפה. הם בחרו ברכבת (מהירה, נוחה ונעימה - לפי הפרסומות). ביום חמישי בבוקר הגיעו לתחנת הרכבת וכשהצליחו להידחס לקרון, מצאו שכל המקומות תפוסים. גם מקומות העמידה היו מלאים. וכך, בדוחק, עמדו על רגליהם במשך כשעה, כשהרכבת היטלטלה מתל אביב לחיפה.
ראו, הוזהרתם!

תאריך:  30/06/2013   |   עודכן:  30/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב אליהו קאופמן
יש להתחשב בעובדים מדתות אחרות שיחפצו לשמור יום אחר כיום המנוחה שלהם ולעבוד - אם יתאפשר להם, בשבת. כנ"ל גם לגבי מועדים וחגים. אך במקומות שהעיריות תחלטנה כי יש אפשרות של תעסוקה בשבת הרי שאין סיבה שהיא לא תתקיים בתנאי שעובדים שחפצים לשמור את השבת לא יפגעו בתעסוקתם ולא יופלו במעמדם ובשכרם
מתי דוד
הרצל הוא האיינשטיין של החזון "אם תרצו אין זו אגדה", ואחמדינג'אד הוא האיינשטיין של חזון הפצצה האטומית    מי עוד ברשימה?
הרב אליהו קאופמן
אולי מר יהב מבין ב"אומנות" אבל לבטח הוא אינו תמיד מבין איפה מקומה של אותה "אומנות". אצטדיון כדורגל איננו בדיוק "בית תרבות" או אולם עירוני שקט ורגוע שבו "מבקרים אומנותיים" שולטים במצב
יוסי שחר
אדוני הנשיא מה שאני לא תופס ולא יכול להבין היא האטימות, חוסר הרגישות הבסיסית בפרויקטים ימי ההולדת ובשמות האחרים. הרי ידוע לך, כי מאז תהליך אוסלו, כאלף משפחות את ימי ההולדת של יקיריהם הם מציניים בבתי קברות, ולך יש איזו נגיעה בעניין. לא חשבת ולו פעם שיש קצת טעם לפגם, שלא לדבר על הפרט השולי שהחגיגות לא ממומנות מכספך הפרטי
רועי אורן
רוטבליט נחשב ככותב מקורי וחכם, המשלב הומור דק עם עצבות, בלשון יומיומית ועם המצאות לשוניות, זה בא לידי ביטוי במאמרים בעיתונים ועד שירי אהבה, טבע וארץ, שירים פרטיים וגם כאלה שמתקבלים ככלליים מ"שיר לשלום" שנוצר כמובן כאמירה חברתית לאומית ועד "דרכנו" שנכתב כשיר אהבה ועידוד אישי והפך להמנון התקופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il