X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"האחים המוסלמים" במצרים שרפו 42 כנסיות נוצריות מצעד הכישלונות של הנשיא אובמה; התהילה והמפלה של גבי אשכנזי נסגר בית הספר לאריסטוקרטים העשירים מרכז פרס לשלום? מילות הקסם "לכאורה" ו"בערבון מוגבל" בשרות המיוחסים
▪  ▪  ▪
ברק אובמה. בוז גלוי [צילום: AP]

"האחים המוסלמים" במצרים שרפו 42 כנסיות נוצריות
במהלך המהומות המתחוללות במצרים, שרפו האחים המוסלמים 42 כנסיות נוצריות של הקופטים. זהו גל השנאה המוסלמית הגזענית החמור ביותר מזה שנים רבות, בנוסף לאירועים קודמים. לאן נעלמה התגובה של העולם הנוצרי? מדוע אירופה ההומנית והנאורה שותקת ולא פועלת ? היכן כל הארגונים ההומנים של "זכויות האדם" וחופש הביטוי הדתי ? כולם קיבלו שיתוק, כולם צבועים ומגיבים רק כשיש כביכול פגיעה במוסדות דת מוסלמים בישראל!
מצעד הכישלונות של הנשיא אובמה
הנשיא אובמה נבחר בזמנו, אך ורק בזכות נאומי החזון שלו שבנה עולם דמיוני של אשליות שההמונים הנאיבים רצו להאמין לו. כל תחזיותיו לעולם חדש שכולו טוב התנפצו. הוא איבד שליטה ותעוזה פוליטית ומדינית. העולם המוסלמי יוצא נגדו בגלוי, למרות כל ניסיונותיו להחניף ולפייס אותו. זה התחיל בנאומו באוניברסיטת אל-אזהר בקהיר וזה נגמר עתה במהומות במצרים. אובמה ממשיך להאמין שדמוקרטיה ודיפלומטיה זה הפתרון לכל הצרות בעולם. הוא עדיין לא הפנים ש"פתרון" זה לא ניתן למימוש בחברה המוסלמית. אובמה מבולבל ומסובך עם עצמו ועם העדר מדיניות של תגובה למה שמתחולל בסוריה ובמצרים.
באפגניסטן, בפקיסטן ובעירק הוא כבר הפסיד לאחר שה"דמוקרטיה" נכשלה שם. השנאה של העולם המוסלמי לאובמה ולאמריקה התחלפה לבוז גלוי. השד של האיסלאם הקיצוני כבר לא ניתן להחזיר לבקבוק.
התהילה והמפלה של גבי אשכנזי
לרגל פתיחת החקירה הפלילית נגד רא"ל אשכנזי, התמונה מתבהרת. האמת המרשיעה אותו מצויה בקלטות ובעדויות שנצברו. למרות התקשורת, משטרת ישראל והפרקליטות שניסו לחמוק מחובתם לחקור פרשה חמורה זו, רק בזכות הפרקליט הצבאי הראשי, אלוף דן עפרוני, וארבעה עיתונאים נחושים, ארי שביט, אילה חסון, דן מרגלית ורונן ברגמן, הפרשה סוף סוף נחקרת. פרשת אשכנזי היא "גביגייט" על משקל ווטרגייט האמריקנית.
גבי אשכנזי מסובך עד הראש בתיבת פנדורה. השנאה של חלק מהתקשורת לשר הביטחון, אוהד ברק, גרמה לכך שכלבי השמירה של הדמוקרטיה ושלטון החוק ניסו להשתיק פרשה חמורה ביותר של ניסיון מרידה של לובשי מדים נגד הדרג המדיני. "אשכנזי הוביל קבוצת קצינים שפעלה נגד הדרג המדיני בכלים עבריינים", כפי שנכתב בתצהיר לבית המשפט.
נסגר בית הספר לאריסטוקרטים העשירים
בית הספר "חברותא" הוקם ע"י דרור אלוני שהיה בעבר מנהל גימנסיה הרצליה ואיש קבע בצה"ל במהלך 25 שנה. שכר הלימוד הגיעה ל-35 אלף שקל בשנה. הכיתות היו קטנות רק 15 תלמיד בכיתה. כל המורים היו בעלי תוארים אקדמיים גבוהים. בית הספר פעל ארבע שנים עד שנסגר. משרד החינוך התנגד לבית ספר יחודי ואלטיסטי זה. רק לאחרונה הוא נסגר סופית עם 120 התלמידים ו-15 אנשי ההוראה.
הסתבר שלמרות הכוונות הטובות ולמרות התנאים המשופרים והחריגים ציוני הבגרות היו מאכזבים וגם אחוזי נשירה היו גבוהים. מסתבר שהרפתקה חינוכית זו נכשלה וכי ראוי לקיים ולטפח את החינוך הממלכתי, ולא האלטיסטי.
מרכז פרס לשלום?
מרכז פרס לשלום מתפרסם מפעם לפעם, כתוצאה ממפגשים מצולמים של שמעון פרס עם כוכבות קולנוע, שחקני כדורגל ודמויות מפורסמות מתחומי הטכנולוגיה והפוליטיקה. מפגשים שמלווים בנשיקות. כל איש רציונלי אינו מבין מה מהותו של מוסד זה, שבפועל הוא מוזוליאום להאדרת שמו ופועלו של שמעון פרס. מבנה שהושקעו בו כמאה מיליון ע"י תורמים מהעולם.
מבנה מגלומני (פיל לבן) של חמש קומות המשתרע על פני שבעה דונמים, המנציח את שמעון פרס, את התורמים ונותן פרנסה ותעסוקה לכמה ממקורביו של שמעון פרס. שתי ההסתבכויות שמרכז פרס לשלום היה מעורב בהם לאחרונה, היה הנאום אובמה במכללה הפרטית ברחובות, ואירוח קבוצת הכדורגל מברצלונה, כולל נאומו הנמלץ של פרס בבית הנשיא ובאצטדיון. מי האיש שיאמין כי כל זה "מקדם את השלום". נאיביות ואשליות.
מילות הקסם "לכאורה" וב"ערבון מוגבל" בשרות המיוחסים
באמצעות המילה "לכאורה", משתמשים עיתונאים ומשפטנים לבקר ולהעליל על כל אדם וכל מוסד, דברים שמשרתים אותם ואת מקורביהם, מבלי להוכיח דברים ומבלי להענש. ניתן להאשים ולהשמיץ בלי חשבון, מותנה אך ורק בתוספת "לכאורה", ולהישאר "צדיק וישר דרך".
באמצעות הנוסחה המשפטית "בערבון מוגבל" יכול כל איש עסקים שהונה שותפים ולקוחות, לקחת לעצמו את כספי החברה ולהשאיר את החובות והגרעונות על כתובת החברה בע"מ ולהשאיר ללא ענישה. הכסף אצלו, החובות בע"מ.

תאריך:  27/08/2013   |   עודכן:  27/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תגובות ממוקדות לאירועים בחדשות (ד)
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ששה קטעים טובים ומומלצים
דאגנית  |  27/08/13 17:33
2
"העיתונאי הנחוש ארי שביט".
אהוד פרלסמן  |  28/08/13 09:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
אכן תעודת בדיקה של מעבדה מאושרת היא מסמך חיוני וחשוב בדרך כלל, אולם עשיית שימוש לא מושכל בכלי זה עלולה להיות מיותרת ואף מטעה. המומחה צריך לבחון בעיניו את מה שמסביבו, לחשוב – ולהסיק מסקנות
עו"ד יוסף פנדריך
ליועמ"ש יש סמכות לבטל הליכים משמעתיים נגד עו"ד מפרקליטות המדינה, גם אם עבר עבירת משמעת. מדובר בחוק שערורייתי ואילו הייתה חוקה בישראל היה נפסל ללא ספק
עליס בליטנטל
נכון שבחינות הבגרות מבעיתות וגורמות למתח ולדאגה בקרב מתבגרים. אך בסופו של דבר, לולא למדנו לעומק תנ"ך, היסטוריה ובעיקר ספרות עברית ובינלאומית - לא הייתם קוראים אותי כיום. מאלה קיבלתי את ההשכלה הכללית. והכי הרבה - מקריאת ספרים ללא הפסקה. בלי אלה - אנחנו כלום
עמוס שריג
מדיניות כלכלית הרת אסון כפי שנוקטים הצמד נתניהו-לפיד, כל אחד מסיבותיו שלו, רק עלולה להזיק למועמדי הליכוד בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות    זה כבר קרה לפני כעשור כאשר נתניהו שימש כשר אוצר, וזה עלול לקרות שוב בגלל "שתיקת הכבשים" של נתניהו מול שר אוצרו לפיד ו-18 שפוטיו
נרי אבנרי
הם הבטיחו חבילת ממתקים מדיניים בתמורה להינתקות. כל ההבטחות נרשמו על הקרח. מה עושים? הזיכרון של הציבור קצר, אז פשוט מתעלמים. אז זהו, שאני לא יכול ולא רוצה להתעלם. הלכתי לארכיון...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il