X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נשיא אירן בא ונשיא אירן הולך אך החוקה האירנית, והמנהיג העליון הדתי לעולם נשאר, ולכן הכוונות המוצגות לעולם או אלה שאינן מוצגות – לא מעניינות – על העולם להבטיח שלאירן אין ולא תהיה יכולת לייצר נשק גרעיני
▪  ▪  ▪
רוחני. לא דמוקרטי [צילום: AP]

בואו נביט בחוקה האירנית. (על-פי ויקיפדיה)
פרק 8 בחוקה האירנית
פרק 8 מקנה למנהיג העליון הדתי של אירן, זה שאינו נבחר בבחירות דמוקרטיות, סמכות "להשתמש בצידוק האיסלאם למטרותיו" כלומר שבפועל, בנושאי מפתח, כל הבחירות הדמוקרטיות באירן הם פארסה אחת גדולה, כל ההנהגה האירנית, זו הקודמת וזו הנוכחית, היא הנהגה של בובות כי מעל כולם יש מנהיג מוסלמי דתי עליון שמקבל את סמכויותיו ישירות מאללה, והוא זה אשר יחליט אם אירן תשאף לנשק גרעיני, או לא תשאף, אם תצהיר על כך פומבית או תשקר לכולם, ולמנהיגים הנבחרים אין בפעל כל השפעה על עניינים אלה.
בהסכימנו לקיומה של יכולת גרעינית באירן אנו שמים עצמנו בידיו של הקוראן ובידי שליחיו הכי קיצוניים עלי אדמות.
מי שמבסס במצב כזה את החלטותיו על כוונות או על הבטחות, יהיה מנהיג חסר אחריות, גם אם הוא נשיא ארה"ב, ודאי אם הוא ראש ממשלת ישראל.
פעולת הטרור הקטלנית ביותר בעולם, אסון התאומים, קטלה כמה אלפי אנשים "בלבד", מסיבה אחת בלבד, לא היה בידי המרצחים הנקלים האלה נשק להשמדה המונית, כי אם היה בידם, הם ודאי היו משתמשים בו. על כן חייב העולם למצוא את הדרך למנוע מאירן כל יכולת להמשיך ולפתח נשק גרעיני, ואם המידע הקיים היום הוא שהם כבר די קרובים לסוף הדרך, חובה על העולם החופשי לוודא באורח פוזיטיבי ומוחלט שהם לא יגיעו לשם.
אנחנו לא מתעניינים בכוונות אלא ביכולות
הדרך היחידה להאמין לכוונות "המפתות" שלהם כפי שמוצגות כעת על-ידי הפריזנטור הטוב שהם שלחו לאו"ם, זה לקצץ להם את היכולות.
האם הדרך היחידה היא צבאית? או שמא חייבים להמשך בסנקציות עד שיוותרו על גרעין בכלל? האם אפשר כלל לפתח גרעין אך למנוע זליגתו לפיתוח נשק להשמדה המונית? כל אלה שאלות שלי אין התשובה אליהן, אך לנו כמדינה חייבת להיות תשובה, לממשלה האמריקני חייבת להיות תשובה – והעיקרון המנחה חייב להיות, מניעה מוחלטת של יכולות לפיתוח נשק להשמדה המונית, תוך השארת הכוונות המוצהרות והחיוכים ההדדיים למדור הנימוסין וההליכות של חנה בבלי.
אם העולם חפץ חיים הוא חייב למנוע את היכולות
עם ישראל, מדינת ישראל מחזקת את ידיו של ראש הממשלה במשימתו הקשה באו"ם. לא מחרחרי מלחמה אנו, יש לנו מיליון סיבות שלא להאמין להבטחות ולכוונות, אנו מאמינים רק ליכולות הגרעיניות האירניות, ומניעתן המוחלטת על-ידי העולם החופשי, ככל שחפץ חיים הוא.
תאריך:  01/10/2013   |   עודכן:  01/10/2013
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
כוונות אירן לא מעניינות - היכולות מעניינות
תגובות  [ 2 ]מוצגות  [ 2 ] כתוב תגובה 
1
כל יום שעובר קריטי
עמוס שנער  |  1/10/13 14:33
2
כל עוד מקלט אטומי של ביבי OK
ראיס-פוטין-טיל400  |  1/10/13 20:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותהגרעין האירני
יהודה דרורי
במסגרת פעילות של חשיפת תרמיות ורחשי אי-האמון המוחלט שאנו רוחשים לאויבים הללו, לא יקשה עלינו להימנע מכל השתתפות בכנסים, ועידות וקבוצות-הסדר בנושאי סוריה או אירן. והיה אם יתברר ברבות הימים שסוריה אכן התפרקה מנשקה הכימי ואירן עיכבה את הפיתוח הגרעיני, תמיד יהיה ניתן לטעון שעודף הזהירות שלנו התבסס על מגע עם אויב שקרן
יורם אטינגר
לדברי אובמה, "לפריצת דרך בנושא האירני ותהליך השלום הישראלי-פלשתיני תהיה השפעה מהותית על המזרח התיכון וצפון אפריקה...." אבל, הצונאמי הערבי המזעזע את האזור אינו קשור כלל לעניין הפלשתיני, המהווה ענין משני בהשוואה לסערות הקטלניות הפוקדות את האזור
עמוס ידלין
מתקפת ה"חיוכים והקסם" האירנית הגיעה בסוף השבוע לשיאה. המתקפה כללה את כל המרכיבים החיוניים לאסטרטגיה נכונה של דיפלומטיה ציבורית במאה ה-21: מאמרים מקדימים ומתונים בעיתונים מרכזיים שחתומים על-ידי נשיאי אירן בעבר ובהווה, ראיונות טלוויזיה עם כתבות בכירות ברשתות המובילות (עם כיסוי ראש ובלעדיו), שיחות רקע לבכירי הפרשנים ונאומים מתונים ולא מתלהמים בעצרת האו"ם האומרים את כל ה"דברים הנכונים"
איציק וולף
גורמים מדיניים הביעו חשש שהנשיא האמריקני מחפש דרך שלא לעמוד בהתחייבויותיו שלא לאפשר לאירן לפתח נשק גרעיני    בפגישה עם נתניהו הבהיר כי הממשל האמריקני מצפה מן האירנים לפעולות ממשיות
איציק וולף
מפקד משמרות המהפכה טען שנשיא אירן היה צריך לסרב לקבל את שיחת הטלפון מן הנשיא האמריקני    "כפי שסרב לפגוש אותו - היה עליו לסרב לשוחח עמו בטלפון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il