X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האשמה אינה נופלת על הנערות המעורבות בפרשת הזמר אייל גולן. הנערות הן הקורבן במלוא מובן המילה. הן קורבן של חברה חסרת חינוך וערכים, חברה שמכורה לריאליטי ולתכנים זולים ביותר!
▪  ▪  ▪
קהל בהופעה של הזמר אייל גולן [צילום: פלאש 90]

בשבוע האחרון אנו עדים לפרשה חדשה אשר מסעירה את המדינה - פרשה של "הערצה" חסרת גבולות מצד אחד ומצד שני מספר מפורסמים שהשתן עלה להם לראש והמוח ירד למכנסיהם. הפרשה מדברת על מפורסם ידוע, אביו והמעגל הקרוב שלו, אשר, לפי הפרסומים, ארגנו מסיבות חשק, סקס וסמים עם קטינות שחלקן אף קטנות מגיל 16 ועל-פי החוק אפילו יחסי מין בהסכמה עימן אינם חוקיים. אך האמת היא שהפרשה הזו היא הרבה יותר גדולה מסתם זמר או כמה זמרים ומקורבים שלהם שהיו עם מספר ילדות. הפרשה עמוקה בהרבה יותר וקשה הרבה יותר מכפי שאנו חושבים. הפרשה היא פרשה ששמה לנו מראה גדולה מול העיניים, מראה מול החברה, מול מערכת החינוך, מול התרבות והערכים שרווחים במדינה שלנו ובכלל במערב בשנים האחרונות.
האשמה האמיתית
האשמה אינה נעוצה בנערות אשר השתתפו באותן מסיבות. אותן נערות הן הקורבן ולא האשמות, הן הקורבן של מערכת שכבר מזמן איבדה את הצפון שלה, מערכת שכבר מזמן איבדה ערכים אמיתיים ועמוקים, מערכת שלמעשה מקדשת מראה חיצוני ולאו-דווקא שכל, מערכת שהחליטה לקדש ערכים זולים מאוד.
חברה שמקדשת סקס: החברה הישראלית הפכה להיות חברה של ערכים זולים, חברה אשר מקדשת סקס וכתוצאה מכך מוכרת לנערות שהדרך להצלחה קלה ומהירה היא דרך פתיחת הרגליים והמיטה, וזאת כתוצאה מהטלוויזיה אשר מוכרת אך ורק סקס, תוכניות ריאליטי רדודות וסרטים שאך ורק מקדשים את זה. כמו-כן, גם כתוצאה ונגזרת ישירה של כל האמור לעיל והיא הדוגמניות ומושאי ההערצה האחרים של החברה היום.
מערכת חינוך ללא ערכים: אך לא כל האשמה היא בטלוויזיה ובתרבות ה"צריכה" הרדודה. האשמה נופלת גם על מערכת החינוך שאינה מתפקדת, היא הכל חוץ ממערכת חינוך. המערכת לא מחנכת אלא מלמדת חומר כמו שמלמדים תוכי לדבר, חוזרת כל הזמן על אותו החומר עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם. המערכת לא מחנכת, לא מלמדת לערכים בסיסיים מסוימים ולא מלמדת את הבנות שהן שוות קצת יותר מזוג ציצים ורגליים. מערכת החינוך למעשה כושלת בדבר הכי חשוב שהיא אמורה לעשות.
הגרעין המשפחתי: רבים יגידו ובצדק שאת הערכים צריך לקבל גם בבית ולא רק במערכת החינוך. את הערכים בראש ובראשונה ההורים צריכים לתת, ומעבר לזה - נשאלת השאלה איפה היו ההורים בכל הסיפור? האם הפכנו לחברה שהתא והגרעין המשפחתי שלה נסדקים ומתפרקים? האם בעולם שכולו מדיה וכולו "וירטואליות" הקשר הבסיסי בין ההורים לילדים נסדק וההורים פשוט לא יודעים מה קורה עם ילדיהם בגיל הזה?
הזמר ומקורביו: השאלה האחרונה שנשאלת היא מה בן אדם כבר צריך בשביל להיות "מאושר", הרי לזמר ולמקורביו יש הכל. יש להם הערצה עצומה, יש להם כסף ובגדול לא חסר להם כלום, אז למה אותם האנשים היו מוכנים לסכן הכל וזאת לכאורה רק בשביל "זיון" עם ילדה?
נסכם ונאמר, האשמה אינה נופלת על הנערות, הנערות הן הקורבן במלוא מובן המילה, הן קורבן של חברה חסרת חינוך וערכים, חברה שמכורה לריאליטי ולתכנים זולים עד מאוד. במובן מסוים, גם הזמר ומקורביו הם קורבן, קורבן של האישיות של עצמם ואולי גם של החברה שלהם (המעגל החברתי), חברה שלא יודעת שובע, חברה שכנראה תמיד יחסר לה משהו, תמיד תרצה עוד ועוד ולא תדע להסתפק במה שיש לה גם ככה.

חשוב לציין שכל ההאשמות נכון לעכשיו הן בגדר חשדות בלבד ולכן אין כאן כתב אישום כלפי הזמר וחבורתו, שכן כל אדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו. אך עם זאת, במידה שהדברים הללו נכונים - מדובר בפשיטת רגל מוסרית נוספת.
הכותב הוא סטודנט לתואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה, חבר הנהלה ויו"ר משותף של הסניף הבאר שבעי ב"עמותת תנו יד לחירש ונכים למען נכים" ו"ארגון ארצנו החברתית", מייסד "האלטרנטיבה הצעירה", לשעבר יו"ר ומייסד "צעירי הליכוד, הקבוצה הדרומית" ו"פורום הצעירים למען הדרום".
תאריך:  21/11/2013   |   עודכן:  21/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מראה גדולה ומכוערת נשקפת בפני החברה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרק בריל
פרקליט מדינה מטעם?! להיכן הגענו?    מינוי מופרך לפרקליט המדינה
אריאל י. לוין
רגע לפני שהמערב מתקפל בפני אירן, הנה כמה עובדות שמהן יעדיפו אובמה וקמרון להתעלם: מה אומר עלי חמינאי, כיצד מסבירה אירן את תוכנית הגרעין שלה ומה עשה משטרו של רוחאני במאה הימים הראשונים שלו
דרור אידר
לישראל יש אינטרס עליון להכניס את הקהילה העסקית היהודית ברוסיה להשקיע בישראל. אם נקל עליהם, יבואו בעקבותיהם גם אנשי עסקים לא יהודים
עו"ד ראובן דינור
אין תקומה לכבודו של אדם שכיכב בכל המהדורות כמטרידן מין סדרתי, גם אם הגוף האמון על החוק החליט שמעשיו אינם בגדר מעשים פליליים
עו"ד אברהם פכטר
פרשת הזמר, הקטינות, המסיבות, התנהגות הזמרים ומקורביהם כבר נדונו מכל ההיבטים הפליליים, אך לא ניתן דגש מספיק לצד החברתי, הצד המוסרי והצד התרבותי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il