X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המערכת המשפטית שזיכתה את אהוד אולמרט בהליכים השיגרתיים הנהוגים בישראל, מנסה בדרכים לא תקינות בלשון המעטה להרשיעו ובכך לקבל אהדת הציבור
▪  ▪  ▪
אהוד אולמרט. שעיר לעזאאזל [צילום: פלאש 90]

הקדמה: אינני בן משפחתו של אהוד אולמרט, מעולם לא הייתי בקבוצות החברים המקיפים אותו, ואפילו הייתי בזמנו אחד המתקיפים הראשיים את התנהלותו הפוליטית כיורשו של אריאל שרון ובעיקר אחרי מלחמת לבנון אותה ניהל. מאז זרמו הרבה מים בירדן, וכאשר אני מניח על צד אחד את עובדות החיים שלא כולנו מושלמים ומצד שני את האומץ האדיר שלו לעמוד במשך שנים רבות בהליכים הקשים נגדו שתמיד נכשלו – הפכתי לתומך וסימולטנית הרחבתי אחוזי המיאוס שלי במערכת השלטונית המושחתת בישראל הנתמכת ע"י מערכות התביעה הכללית ובתי המשפט.
כל התקשורת התנפלה השבוע על אהוד אולמרט כאילו מצאה מכרה זהב ששוויו פי אלף מונים מגילויי הגז בים ע"י יצחק תשובה.
המערכת המשפטית מעלה עצמה על נס ומכריזה בראש חוצות שהנה ההזדמנות הנדירה בה נמצאה עדת מדינה שתגלה לעם ישראל על שחיתות שלטונית שבוצעה ע"י קצה הקרחון ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד אולמרט.
כולנו מכירים את המערכת המשפטית העלובה של מדינת ישראל, את הפרקליטות ואת עיוותי הדין שבינם לבין הצדק המשפטי המתבקש אין ולא כלום.
אריק שרון היה הדוגמה הכמעט מוחלטת לשחיתות השלטונית המגובה ע"י המערכת המשפטית שקרסה עוד לפני הרבה שנים בישראל. ראש הממשלה אריק שרון היה מוכן להרוס את המדינה שאותה כביכול אהב והקריב למענה כמעט את כל חייו להגנתה, רק כדי להתחמק מחקירות המשטרה שהחלו לחנוק אותו והיו מטריפות את המדינה לרמה שלא תיאמן.
בסיפור משפטי אהוד אולמרט לא הצליחה הפרקליטות באמצעות ביהמ"ש שבד"כ נענה לכל דרישותיה – להרשיע אותו באף אחת משלל העבירות החמורות בהן הואשם.
מתי החלו שאגות השמחה בפרקליטות? באותו רגע ששולה זקן - אישה מושחתת ותאוות בצע (הוכח בביהמ"ש) ביקשה להקל על עונשה ובניגוד לכל כלל משפטי מותר, החליטה ברגע האחרון לזמר בהתאם לרמתה העבריינית כל מה שתתבקש ובלבד שתביא להרשעתו של הבוס שלה שאותו אהבה והעריצה במשך עשרות שנים.
ייפי הנפש ועלובי החיים בתקשורת אינם מפסיקים להלל ולשבח את "הצלחתה" הפתאומית של מערכת המשפט שיתכן שהגיע הרגע בו תצליח להחזיר עטרה ליושנה ותרשיע ראש ממשלה לשעבר בכל מה שאזרחי ישראל היו רוצים לראות כתג מחיר של כל נבחר ציבור אחר בישראל.
על מה מבוססת העדות הכאילו מרשיעה של עדת המדינה המוזרה ביותר שקמה במדינת ישראל? שום דבר חדש שאיננו יודעים, אבל הכל ארוז בעטיפה של כאילו מקורבת שמספרת לחבר'ה שזה לא בסדר לדבר עם עד באמצע הליך משפטי. מי לעזאזל לא מדבר עם מי בכל ההליכים המשפטיים בישראל? האם ישנם גורמים כלשהם כולל במשטרה ובפרקליטות שאינם מתאמים עדויות לפני ובזמן משפטים? האם יש מישהו בישראל שמאמין שההדלפות מהמשטרה המוכחשות על ידה, לא באמת יצאו מחדרי החקירות בניגוד לחוק? על איזה סקופ כביכול עלתה הפרקליטות בזה שהיא מביאה "עדות מרשיעה" כנגד אהוד אולמרט על שכאילו שיבש הליכי חקירה ומשפט בזה שהתקשר לשולה זקן איתה היה בקשרים הדוקים שנים רבות?
האם אין לכל הריקמה התקשורתית שאינה מפסיקה להעלות כתבות מגמתיות – חלק רשמי ובלתי חוקי לשיבוש הליכי המשפט בישראל? מה הן כל הכתבות צמאות הדם של התקשורת על כל פיפס שנולד בדרך להרשיע את אהוד אולמרט, בסיטואציה שאין שופט שיעמוד בלחץ הזה?!
המערכת המשפטית שזיכתה את אהוד אולמרט בהליכים השיגרתיים הנהוגים בישראל, מנסה בדרכים לא תקינות בלשון המעטה להרשיעו ובכך לקבל אהדת הציבור ולמחוק מתוך הרקורד שלה עיוותי דין עצומים שבוצעו על ידה לאורך שנים ארוכות, ואת המחיר משלמים עד היום הרבה מאוד אסירים המרצים עונשי מאסר על לא עוול בכפם.

תאריך:  30/03/2014   |   עודכן:  30/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט השעיר לעזאזל של השחיתות המשפטית
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
ומי מלין על "דרך לא תקינה" ?
שלמה המגיב  |  30/03/14 10:27
 
- ש.המגיב נתפס משקר שהוא משפטן!!
ע_הראל  |  1/04/14 01:13
 
- ש.המגיב נתפס משקר שהוא משפטן!!
ע_הראל  |  1/04/14 01:13
2
ניסים גבאי כנראה ואין
צורי  |  30/03/14 15:28
3
BULL SHEET
אורי פ  |  30/03/14 20:46
4
לקשקשנים שלום
אהרון שחר  |  31/03/14 00:01
 
- "שאלות לקוראים" , נוסח שחר
שלמה המגיב  |  31/03/14 07:52
 
- ועוד על "טכניקת השכנוע" של שחר
שלמה המגיב  |  31/03/14 08:03
 
- רק רציתי לדעת
אהרון שחר  |  31/03/14 16:51
5
דברי אוויל חלולים ל"ת
בן צינה  |  31/03/14 12:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קבוצת ידיעות אחרונות, שהגנה על אהוד אולמרט לאורך שנים ועד השבועות האחרונים, מדברת כעת על הטעויות שלו ואינה מוצאת מילה אחת לזכותו. נוני מוזס הבין, שאולמרט הוא כעת נטל ולא נכס במלחמה נגד נתניהו וישראל היום
איתמר לוין
בתיק בו גם הבלתי-צפוי ביותר הופך למציאות, אין טעם להסתכן בתחזיות לגבי החלטתו של השופט דוד רוזן בדבר הפרדת הכרעת הדין העדתה מחדש של שולה זקן. לכן, נסתפק הפעם בסקירת השיקולים המנוגדים הממלאים תפקיד בהחלטה
ניצן הורוביץ
אני בהחלט אומר ״שלום״, בקול גדול ובידיעה מלאה של הסיכונים ושל הסיכויים
מרדכי קידר
האם למעלה מ-500 עונשי המוות שגזר בית המשפט המצרי יציתו מלחמה גלויה בין השלטון ו"האחים", והטרגדיות של בגדד ודמשק עלולות להגיע לקהיר?
נחמן פביאן
הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין, הפועל נמרצות להחזיר את רוסיה לזירה הבינלאומית כשחקן מפתח, רואה גם באמריקה הלטינית כאחת ממטרותיו החדשות ישנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il