X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שמו של ישוב זה, יצהר, ייחרת החל מהשבוע הזה בתולדות הטירוף המשיחי בדרגה אחת עם הגבעה של הפילגש
▪  ▪  ▪
פרי ביאושים [צילום: דוברות יצהר]

פרי באושים? גרוע מזה, יצהר היא תמצית הרקב במדינת ישראל. לא אבוא לחסוך מלים מהמקום הנורא הזה התלוי בצוואר כולנו להכריענו, כתג מחיר שקושר איוולת לאומית עם ממשלות ישראל, מימין ומשמאל, שתרמו לתנועת ההתנחלויות. המסע המטורף הזה, רוח עוועים שהלמה בנו, פרץ כאשד-רפש עם תרועת השופר המפורסמת של הרב שלמה גורן, בשלהי מלחמת ששת הימים. אכן אז, ברגע שאפיין את הרב המתוזז הזה, הוא פרץ בתרועתו שערי שמיים - והמשיחיות פגעה בכולנו כמטאור ענק, מוחץ וכותש תבונת-אדם, מותיר אותנו חשופים לקיצוניות שצריך להעבירה מן העולם.
שמו של ישוב זה, יצהר, ייחרת החל מהשבוע הזה בתולדות הטירוף המשיחי בדרגה אחת עם הגבעה של הפילגש. המעשה שעשו בני הישוב הזה בעמדת צה"ל יהפוך לסמל תנועת ההתנחלות "המודרנית" הזאת כולה; הישוב הזה יתייג בעצם קיומו את הסרטן האוכל בנו למעלה מארבעים שנים, יטביע במצחנו הקולקטיבי אות קין, ביזיון נצח של המפעל הציוני, אם לא קבורתו. יצהר הוא תמצית המרד הגדול בשם אלוהים נגד מדינת ישראל.
לחצים הסטריים בשם אלוהים
הרס המוצב של צה"ל ושתיקת הישוב והתחמקות תושביו מלסייע בחקירה הקשה הזאת, הם מעשה אונס מודרני, בן זמננו ואנחנו כולנו הפילגש של בני נעוות מרדות אלה. צה"ל חטף סנוקרת שמכבר הזמין אותה. אבל הצבא נקלע בעקבות לחצים היסטריים בשם אלוהים לאובדן חושים. מכבר היו פגיעות בלתי-נסלחות מצד מתנחלים "שפויים" באנשי כוחות הביטחון שלנו. הלחץ של הקיצוניים האלה הרתיע עד-שיתוק מוח ורגל את המשטרה והשב"כ מלפעול כמצווה על-פי חוק ועל-פי אמות-מידה של מוסר בסיסי. הלחץ הזה הוא שהפך את צה"ל לשבוי שהזמין בחולשתו את הפושעים בני יצהר להחריב עד היסוד את עמדתו.
"הישוב" הקיצוני הזה פולט מאברי הרבייה שלו נוער של פושעים בשם אלוהים. בני תפלצת אלה זכו בגיבוי יישובם ובהתייחסות של קשר-שתיקה על מעשים נוראים ונפשעים שעשו זמן רב. פציית פיות כנגדם הייתה מועטה מדי, דקה מדי, וכמעט לא נשמעת. הם פגעו בנו, במוסרנו, אנסו אותנו פעם אחר פעם להיות שותפיהם במעשי נבלים. יש להוקיעם מתוכנו כשרצים מאוסים ומרעילים.
יצהר חייבת בדין ההיסטוריה ויש למצות אתה חוק-צדק.

תאריך:  09/04/2014   |   עודכן:  09/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מתנחלים
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אור לוי
אם אתם טיפוסים מעשיים אשר נהנים ליצור אלמנטים פונקציונליים שישמשו אתכם ואת בני הבית לטווח הרחוק, ריתוך אומנותי מעמיד לרשותכם אין סוף אפשרויות
משה חסדאי
"דווקא מה שאתם מכנים בישראל 'מחנה השמאל' הוא זה שחיזק את ההחלטה ועודד להמשיך בפיגועי ההתאבדות כי אלו הוכיחו לנו שקיימים סדקים בחברה הישראלית"
תרצה הכטר
יש בהגדה של פסח מוקד ערכי חשוב: חרות    עדיין לא מאוחר מדי להסביר לעצמנו ולאחרים את המושג חרות ולקשור אותו להווי הפרטי והציבורי של כאן ועכשיו
מנחם רהט
עיתון חרדי איבד בלמים במדרון מאבקו נגד ניתוק מפלגתו מעטיני השלטון עד כדי אימוץ אמנת החמאס
איתן קלינסקי
ה"פּוּף" של ג'ון קרי הוא גם ביטוי של כאב שאל מול מציאות של כיבוש תישארנה אימהות יהודיות ופלשתיניות במציאות של העלאת עולות שווא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il