X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העולם הפך מזמן לכפר גלובלי אחד גדול. מה שלא ניתן לקבל במקום אחד מקבלים במקום שני. ההצע נפגש עם הביקוש ללא הבדל דת מין וגזע. אין טוב מכך ולכן אין להלין על "בריחת מוחות" אלא על ניצול משאבים כלל עולמי
▪  ▪  ▪
מדען. העולם הפך לכפר גלובלי [צילום: פלאש 90]

מדי פעם כאשר מנדהו יהודי כמובן שמוצאו מישראל זוכה בפרס יוקרתי מיד קמים להם יושבי הקרנות והמדיה ומרעישים את אמות הסיפים במנטרה הידועה כי אין מספיק מקומות למדענים בישראל, אין מספיק כסף וכו' וכאילו שחזות הכל זה פרס כזה או אחר.
במקביל אנחנו עדים לפליטי עבודה העושים דרכם מארצות מוכות אבטלה לארצות בעלות אמצעים שאחת מהן היא ישראל. שתי התופעות כאחת מעידות שהעולם הפך מזמן לכפר גלובלי אחד גדול. מה שלא ניתן לקבל במקום אחד מקבלים במקום שני. ההצע נפגש עם הביקוש ללא הבדל דת מין וגזע.
במסגרת מדליקות המשאות ביום העצמאות מצאנו את מנכ"ל אינטל שהגיעה לאינטל במקרה, משום שלא שובצה לתפקיד במערכת החינוך שבו חשקה. זוהי התופעה בהתגלמותה - מה שלא ניתן לקבל במקום אחד מקבלים בשני, ואם לא אזי בשלישי. וחוזר חלילה.
כאילו יושב לו אלוהים בשמיים ומניע את האנשים ממקום למקום. תנועת העמים הזו לא יכלה להתפתח ללא תנאים נאותים. מפירות הפיתוח נהנים כולם בכל העולם. תרופה נגד אלצהיימר המפותחת באוסטרליה מוצאת מהר מאוד את הדרך למדפים בישראל. פיתוח ישראלי בתחום הנשק כמו כיפת ברזל, טילים בליסטיים וכו' מוצאים עצמם מהר מאוד מעבר לאוקינוס.
ממחלוקת עבודה ארצית מקומית עברנו לחלוקת העבודה ביבשות ולאחר מכן לחלוקת עבודה עולמית. אין טוב מכך ולכן אין להלין על "בריחת מוחות" אלא על ניצול משאבים כלל עולמי שמריץ את הקדמה במהירות הרבה יותר גדולה קדימה.

תאריך:  08/05/2014   |   עודכן:  08/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בריחת מוחות או ניצול משאבים בחו"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון זכאי
שכר ראוי מאלץ מערכות לחשב היטב היכן הן צריכות להשקיע כדי לקבל תשואה ביטחונית טובה    יש לבטל הניסיונות לקיצור השירות    חובתו של כול משטר לתת צדק לעמו!
חגית כהן
מנחם בן כתב רשימה מרגשת על התאבדות בתו - אך אפילו הוא, איש הספרות, לא הבין את גורם העומק שדחף כנראה את בתו מהקומה החמישית    ומדוע הדמעות שהגירו עליו הטוקבקיסטים צבועות
עמוס גלבוע
בראיון לרגל יום העצמאות אמר נשיא המדינה כי לפני 3 שנים הוא עמד לפני סיכום חיובי עם אבו מאזן על הסכם שלום, אך נתניהו מנע זאת ממנו. לפי פרס אבו מאזן גילה נכונות מדהימה לפשרות, ובין השאר גם הסכים גם להכיר במדינה יהודית. סוגיה לבחינה על-ידי חסידיו הישראלים של מחמוד עבאס!
איתן קלינסקי
הכפר על 259 בתיו נהרס    נשארו מסגד, המשמש כיום מוזאון (ברחוב ירדן), תחנת המשטרה, ביתו של כמאל חוסיין משמש מתנ"ס, ועל חורבות בית הקברות המוסלמי נבנתה בריכת שחייה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - הבהרה, ימי ציון, אתנן למריונטה, הבריון ומחיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il