X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מצבו של העיתון החרדי המודיע עגום: כמו כל העיתונים הוא מאבד קוראים ופרסום לטובת האינטרנט, והתחרות עם המבשר עושה בו שמות. יש כבר מי שמקווה שהעיתון יקרוס וכך יוכל להשתלט עליו - אבל מי ישקיע בו?
▪  ▪  ▪
[צילום: עולמם של חרדים]

ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, העיתונות הכתובה מאבדת את כוחה. החרדים אומנם כמה פסיעות מאחור בתחום הזה, ולכן העיתונות החרדית תשרוד ככל הנראה קצת יותר זמן, ובכל זאת - המפרסמים מחפשים תוצאות, ובאינטרנט הם משיגים הרבה יותר מאשר בעיתונות.
לא שהם מזלזלים בעיתונות החרדית; עדיין יש מי שאינם יודעים אינטרנט מהו, אין להם גישה או שחושבים שהם זקנים מדי ללמוד את זה. אבל המספרים האלו הולכים ומתמעטים, מפני שהדור החדש כבר לא נוגע בעיתונות. מי שבקי בשבילי האינטרנט ומגיע למקורות חדשות שם - לעיתון אין מה לחדש לו, מפני שהוא מוצא את זה שם עוד בטרם שהעיתון יצא לאור.
המודיע סובל מבעיה נוספת: לא רק שהאינטרנט לקח להם הרבה קוראים, אלא שהופעת המבשר הרגה אותם. בעבר הם שלטו על השוק ועל המחירים ויכלו לעשות כאוות נפשם. הם עשו אז הרבה כסף. אבל מאז הופעת המבשר, הם איבדו אלפי קוראים וחלק גדול מאוד מנתח הפרסום עבר להמבשר. לא די שהפרסום בעיתונות קוצץ; הם נאלצים להתחלק עם יותר עיתונים כך שנשאר להם הרבה פחות.
כאן קרה עוד משהו וחמור מאוד מבחינתם: בגלל התחרות הם נאלצים להחזיק צוות גדול יותר, לשלם יותר לחומרים, וזה גורם להם הוצאה נוספת שלא הייתה להם קודם. הם נאלצו להרחיב את העיתון, להוסיף עמודים ומדורים ומוספים, כדי להוכיח שלפחות אינם מפגרים אחרי המבשר. הם קיוו שהעיתון הזה יתמוטט ויציל אותם, אבל זה לא קרה.
בנוסף לכך, כמו בכל מקום - גם שם נמצא קבוצות ובעלי אינטרסים שכל אחד מהם מבקש להשתלט על העסק. המנהל שולט דרך אבא שלו הנמצא שם הרבה שנים. העורך טוען, כי משפחתו היא שהקימה את העיתון. יש כמה גורמים שכל אחד רוצה להשתלט על העיתון. הללו ישמחו אם המודיע יפשוט את הרגל, והם יוכלו להקים הנהלה חדשה וכך להשתלט על העיתון.
עם זאת ברור להם, כי מבלי שיביאו כסף - זה לא ילך. לכן הם מחפשים משקיע שירצה חלק בעיתון, אבל כמובן לא חלק כזה שיוכל לשלוט, אלא חלק שבעלי האינטרסים ישלטו. אלא שצריך להיות מטורף כדי להשקיע בעסק הזה שבעתיד יפסיד הרבה יותר. זה כרגע המצב, ומי שדואגים מאוד הם העובדים: מה יהיה עם הפנסיות שלהם ומה יהיה עם הפיצויים?

תאריך:  20/05/2014   |   עודכן:  20/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל חקק
"לילה טוב ושלום", ספר שירים של אריה קומיי, הוצאת 'המעתיק', 78 עמודים, שנת 2014    מי שצולל לעומק שיריו החדשים, הולך אחריו במסעו הפואטי להבנת משמעות החיים
רוני מזרחי
"צעדי האוצר רק יעלו את המחירים בטווח הארוך" - התוכנית של לפיד תצליח רק במצב בו האוצר יגדיל בצורה משמעותית את התחלות הבנייה, ויאפשר מימון זול יותר לקבלנים
אפרת רוזן
עשר שנים מאז הושק Gmail לראשונה, וכמעט חצי מיליארד משתמשים מחזיקים בתיבת דואר בשירות מבית גוגל. לאחרונה התבשרנו כי גוגל בוחנת מייק אובר כללי עבור השירות. זאת ועוד בכתבה שלפניכם
אפרים הלפרין
שני הגיגים בכל הנוגע לפרשת אולמרט    האמירה המקובלת שרוזן הוא שופט מזן מיוחד היא אומנם תעודת כבוד לרוזן, אך היא תעודת עניות למערכת המשפט בישראל
עו"ד בניה גולדברג
בעוד משרד הפנים מעדכן את רשימת העיתונים הנפוצים לצורך פרסום מודעות ממשלתיות, עולה השאלה: למה בעצם בעיתונות הכתובה? מדוע המדינה לא עוברת לפרסום באינטרנט?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il