X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לאחר שראש ממשלה קודם, יוצא בקרוב לחופשה ממושכת בכלא אחרי שכבר "יצא זכאי" והאשים את כולם שמתנכלים לו - קוראים רשמית לכל החזירים: ג נ ב י ם . זה מה שהם עושים בחברה בתוכה הם ואנחנו חיים: קונים חברות כאשר אין להם כסף, מלווים כספים ולא מחזירים, מסתדרים עם "תספורות" ודופקים את מי שהשקיעו אצלם
▪  ▪  ▪
אהוד אולמרט. גנב פופולרי [צילום: AP]

בהתחלה קראנו להם חזירים. בעיתונות ובשיחות נחשבה, בהתחלה המילה חזירים - למילה נועזת. היו עיתונאים וכותבים שהשתמשו בה ואחרים שמצאו מילים רכות יותר לתאר חזירות, תאוות בצע, אופורטוניזם, נובורישיזם, מוחצנות, התפארות ושאר תכונות מסוג זה. היום - לאחר שראש ממשלה קודם, יוצא בקרוב לחופשה ממושכת בכלא אחרי שכבר "יצא זכאי" והאשים את כולם שמתנכלים לו - קוראים רשמית לכל החזירים: ג נ ב י ם . זה מה שהם עושים בחברה בתוכה הם ואנחנו חיים: קונים חברות כאשר אין להם כסף, מלווים כספים ולא מחזירים, מסתדרים עם "תספורות" ודופקים את מי שהשקיעו אצלם, או מכניסים כספים לכיסם שלא כחוק, כספים שמגיעים אליהם במהלך שוחד או העלמת מס, או קומבינות או טריקים. כסף לא ישר, אשר לא היה צריך להגיע לכיסם בכל מקרה. מי הם האנשים? - אנשי ציבור החיים ממשכורות מכיס הציבור ובמעמד ומשרה ציבורית או פרטית, הנשענת על כסף ציבורי.
המעמד הגבוה גונב
דוגמה: בבית הסוהר, בשקט, יושב לו דן כהן עו"ד מכובד לשעבר, עשיר ומאוד מצליח שקיבל שוחד מחברת סימנס העולמית בהיותו דירקטור בחברת החשמל. איש מכובד, ומוערך שהפך בעצם להיות גנב במסתרים, למרות שהיה אמיד במיוחד ובעל הכנסה גבוהה אך רצה עוד. הקומבינה, הצליחה בתחילה ואז במקרה, נחשף, ברח, נתפס ועכשיו יושב בכלא. אגב סימנס חילקה 20 מיליון דולר כשוחד לעסקה. עוד כמה צדיקים לקחו כסף. מתי תורם להיכנס לכלא? עובדים על זה? מתחמקים מזה?
יש אנשים ששכחנו (לא שכחנו את דרעי שישב על עברות ממון) לא שכחנו גם את נמרודי. כולם אנשים חשובים וציבוריים וישנם אחרים שקצת שכחנו, כי הביוב עכשיו עלה על גדותיו וממנו יוצאים הרבה אנשים "מכובדים", אנשי ציבור ואנשי עסקים "מוערכים", כולם חשודים בגריפת הון לא להם לכיס הפרטי שלהם!.
סיפור "קטן" לחודש יולי 2014
סיפור דוגמה קטן, שהתרחש ממש השבוע: טוטו היא מסעדה שיש לה הרבה קליינטים מהאלפיון העליון. מסעדה מצליחה. המסעדה החליפה שף שעמד להכין את הארוחה החגיגית לעשירי ישראל, ממש השבוע. השף החדש נתפס בנתב"ג מבריח 40 ק"ג כבד אווז שלא מגדלים בישראל על-פי חוק. כמו-כן הבריח באותה הזדמנות 60 ק"ג שרימפסים מהולנד. האם הלקוחות מלאי הכיסים מזמן לא אכלו כבד אווז? האם להכין כבד אווז זה משהו יצירתי מיוחד לשף הזה ? (לא!) האם חייבים להבריח במכס, להתנהג כגנבים בלילה אין כבר מוצרי מזון ברמה גבוהה שאפשר להזמין או לקנות דרך חוקית? מה זה אומר על הפרצוף שלנו. מה קורה פה לנובורישים? למה תופעות של גועל נפש לא נפסקות לרגע?. חשבו על זה.
הגנבים הפופולריים לשנת 2014
מיודענו נוחי דנקנר, יעמד בקרוב למשפט על "הרצת מניות", שהיא מכירה "פנימית" מוקדמת של "מניות לחברים" כדי להרים את ערך המניה ולגרוף כסף משוק ההון, מעשה מנוגד לחוק בכל העולם. כל החברים, או חלקם של נוחי הטייקונים המזויפים, אלה עם החובות והתספורות, קנו אז את המניות של אי. די. בי. בסגנון "אני קונה אצלך ואתה קונה אצלי" - הכול נגד החוק. זה רק חלק מהחיים הלא טובים שעוברים על נוחי "הגדול" בימים אלה בהם הוא חייב שני מיליארד שקל, לכל העולם.
הרב פינטו מאשדוד, אחד מכמה וכמה רבנים בעלי וילות מסחררות ברחבי מדינת ישראל. רבנים, שעושים כסף מ"תרומות" ומתעשרים לרמות של בעלות על עשרות מיליוני שקלים בבנק. הרב התורן שיישפט בשנה זו הוא הרב פינטו. אחריו ממתין הרב יונה מצגר, לתורו ולכאורה עשוי להגיע לכלא בהמשך להיפגש ולבלות זמן ארוך עם כל החברים.
ראש ממשלתנו, איש הליכוד הוותיק שעבר לקדימה שיצא זכאי בסדרת משפטים, נשפט ל-6 שנות מאסר והוא בדרך לרצות אותם, כאשר מחד יש לו "חברים" שטוענים שהוא צח כשלג ולמעלה מזה, ומאידך-גיסא, עוד ועוד עובדות על השחיתות הענקית של האיש: כראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.
החזיר הגדול ביותר, הגונב בגלוי ועם אישור ממשלתי, כך ש"אינו אשם" הוא עידן עופר בנו ואחיינו של שני סוחרים גדולים, משפחת עופר, שזכו בחלק גדול מאוצרות הטבע של ישראל, בעסקות עם המדינה שהפכו אותם לחלק מעשירי העולם. אומרים שהאחים עופר שאינם עוד בין החיים היו ציונים ודאגו למדינה. הבן שלהם, היורש, עזב כבר את ישראל, חי בלונדון ותורם ם לפרויקטים שונים עבור ארצו החדשה - אנגליה. כאן בישראל הוא סוחט את המדינה, המתנהגת כמו סמרטוט מול הדרישות של עידן עופר לתספורות ענק ולתמיכה בחברה הפרטית שלו צים. סכום ענק של מיליארדים נחסכו מכיסו של הטייקון "הבריטי" ונלקחו מכיסנו. אנחנו נשלם את החוב. בצים, עושים כסף, כל מנהל בצים גורף עוד כמה לירות לכיסו, החברה לא הולכת להבריא אין מישהו שיודע לנהל אותה. קודקודי המדינה כמו ביבי ולפיד לא עושים הרבה לשיפור המצב הכלכלי של המדינה רק לשיפור המצב של עידן עופר . ראויה לציון, התערבותו של יאיר לפיד שר האוצר נגד ההחלטה הזו. אבל זו רק התערבות מילולית כמו שלי בדיוק. לשר האוצר אין "כוח" להוציא לפועל את דעתו או השקפתו על עניין זה וכל עניין אחר.
בנימין בן-אליעזר (פואד) - איש בעל רקורד בצמרת הישראלית. שר בממשלות, איש ציבור, מנהיג וחבר מפלגת העבודה, הציע את עצמו ב-2014, לתפקיד נשיא מדינת ישראל. למה רצה להיות נשיא? כנראה שהתפקיד מושך ומשתלם כלכלית כי פואד, היה אחד מיני רבים שקפצו על הג'וב הזה. פואד התגלה במהלך הקמפיין שלו לנשיאות, כשודד אמיתי. לכאורה, בעל משכורת ממוברק, נשיא מצרים לשעבר, בעל עסקים מפוקפקים עם גדולי אנשי העסקים באשדוד וגם חבר של אינסוף עשירי - עולם בארץ ובחו"ל. מה המשותף לכל החברויות האלה - כסף שהועבר לכיסו של איש הציבור הזה, פואד תמורת כמה "טובות". כסף גדול, בכמויות שלא הגיעו עדיין לסיכום הסופי שלהם. איש בעל משכורת נהדרת, מלא תשלומי פנסיה מכול הכיוונים, חי טוב, מכובד, אבל מה? תאוות הבצע מעבירה אותו על דעתו ועוד: רצה להיות נשיא! נפלאות דרכי הנפש האנושית.
חבורת טייקוני אשדוד תפשה מקום בשורה הראשונה, עכשיו נחקרים סיפורים שונים ומשונים כולם מסביב לכסף לא ישר. את ההמשך נראה במהלך שנה זו וגם כמובן ב-2015.
חדש בזירת הגנבים לכאורה
תמיר פרדו, ראש המוסד, נחקר עכשיו על החברה הכלכלית אליה הצטרף לאחד שיצא לפנסיה של השב"כ (פנסיה שאפשר רק לחלום עליה) . החברה הנ"ל העוסקת ב"תיירות מרפא" לישראל עתירת הרופאים ובתי החולים, לא נרשמה חלילה במדינת ישראל. למה ? הרי פרדו היה פטריוט והיה לו אכפת מהמדינה? פתאום עכשיו רשם את החברה במקלט מס. לא ישלם מס ויגרוף רווחים של 100% לכיסיו המלאים. איך זה קורה לאנשי שחשבנו אותם לאנשים טובים?
בדרך לחקירות ומשפט אציין רק שם אחד, כי יש רשימה ארוכה שגדלה מיום ליום: מאיר שטרית עוד מועמד מטעם עצמו לתפקיד נשיא המדינה, ייחקר בהמשך על מקרה מוזר וסודי. שטרית שילם לעוזרת הבית שלו מתנה בסך 270 אלף ש"ח כדמי לא יחרץ. למה מסתיר השר את הסיפור למה לא מגלה מה הסך האמיתי של רכושו הרי הוא איש ציבור שקיבל 40 שנה משכורות מתושבי מדינת ישראל?
כדי לחקור, לנהל משפטים, להביא לגזר דין צדק ולכלוא את הגנבים צריך להגדיל את תקציב המשטרה ובתי המשפט. הנה עוד הוצאה כספית ענקית בנוסף לכל העלויות של ניהול מדינה ברמה, שנכפית עלינו בעטיים של החזירים.

תאריך:  01/07/2014   |   עודכן:  02/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העם הנבחר או עם של גנבים?
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
דברי צביעות והכללה..גניבת דעת  ל"ת
אורי ציון   |  1/07/14 13:03
2
למה פואד רצה להיות נשיא !?!?
שוקו  |  1/07/14 13:05
3
כל הכבוד. את האמת בפנים. ל"ת
חזק מאוד  |  1/07/14 14:00
4
ובועת הדיור הממשלתית לטובת
החרדים והערבים  |  1/07/14 15:11
5
מה עם האוירה הציבורית
אורי פ  |  1/07/14 16:37
6
על שלושה פשעי....ועל ארבעה....
מנקי האורוות  |  1/07/14 18:30
7
ואיך פרח מזיכרונך שמו של בוז'י
בני בנקר  |  1/07/14 18:42
 
- בני היקר, תקרא רכילות !!!
עברי בן-יוסף  |  1/07/14 20:36
 
- תודה עבור האינפורמציה בן יוסוף ל"ת
בני בנקר  |  1/07/14 22:11
8
הכל מתקשר,כדאי לקרוא את מחקריו
דוד נ  |  2/07/14 13:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי קרמר
כתוצאה ממצב רגשי אישיותי התחלנו לדמיין שקיים השטן הרע ושקיים האלוהים הטוב כשבעצם בגלל הרגש הטוב והרגש הרע שבנו אנחנו גם דמות השטן וגם גם דמות האלוהים
איתן קלינסקי
מול מסקנות מיידיות להיכנס בהם בכל הכוח נשנן, נחזור ונשנן, שללא פתרון מדיני אין תכלית ואין תוחלת. נשנן לעצמנו יום-יום, כי הכיבוש נכשל, ויותר משהוא נכשל הוא גם מכשיל
צ'לו רוזנברג
גם אומה מצווה לאסוף את עצמה, לכלכל את צעדיה בתבונה ולא להיגרר לעד אחר רגשות בלבד. ולפעמים אפילו רצוי לשתוק כי גם לשתיקה יש מסרים בלתי מבוטלים. תנו למשפחות להתאבל בשקט, לקבור את יקיריה ולבכות את אובדנן
גורי גרוסמן
ילדי עוטף עזה יצאו לחופשה על-רקע איום ביטחוני    כולנו תושבי עוטף עזה, וזכותנו לקבל את מלוא הביטחון בו זוכים האזרחים במדינות המתוקנות
עידן יוסף
רק שישית מחברי הכנסת הגיעו היום לעבודה במשכן. רוב הוועדות ביטלו דיונים חשובים. התירוץ של רצח הנערים אינו יכול להוות צידוק לבטלה השלטונית הזו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il