X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל מי שמעט בינה במוחו מבין שאם הפלשתינים ישלטו על רכסי השומרון בתום 'התהליך המדיני', מה שקרה החודש בכפר-עזה יקרה בעתיד בכפר-סבא מספר התושבים יהיה זהה בשני היישובים
▪  ▪  ▪
לבני.מתגאה בתוכנית [צילום: פלאש 90]

אחד האירועים הטראומטים בהיסטוריה של יהודי עזה היה במאה ה-17, בעטיו של תושב העיר בשם אברהם נתן בנימין בן אלישע חיים אשכנזי, שכולם מכירים בשם 'נתן העזתי'. נתן העזתי נישבה בקסמו של משיח השקר הגדול בהיסטוריה היהודית שבתאי צבי. נתן העזתי היה זה שהכריז על שבתאי צבי כעל משיח, ואף 'משח' אותו לכהונה בטקס המוני בבית-הכנסת של עזה, בליל חג השבועות שנת ת"כ, 1660. מאותה שעה נעשתה עזה למרכז תעמולת משיחיות-השקר של שבתאי צבי. נתן העזתי שלח מעירו עזה מכתבים לכל העולם שפיארו את משיחיותו ומלכותו של שבתאי צבי, וניסה לזרז את העם בכל הארץ ובתפוצות הגולה לצום ולחזור בתשובה. לאנשי הגולה קרא לעלות לארץ לראות את פני "המלך המשיח" ולקבל את "עול מלכותו". ומשהוחרם שבתאי צבי ע-ידי רבני ירושלים פירסם נתן את "נבואתו" שירושלים חדלה להיות עיר הקודש וכבודה ניתן לעזה הטובה ממנה. גם לאחר ששבתאי צבי עצמו התאסלם עוד התעלם נתן העזתי מהמציאות והתעקש להוכיח את אמיתות משיחיותו של שבתאי. אך אז הוא כבר היה דמות נלעגת וסופו שמת בנכר, על אדמת יוגוסלביה, עזוב ונשכח.
אחרי 350 שנה עזה שוב מצמיחה משיחי שקר – משיחי השלום. משיחי השקר של מדינת ישראל 2014 הם אלו שמנסים לשכנע אותנו שלמרות שהעובדות מוכיחות שכל נסיגה ישראלית מחבלי ארץ ישראל רק מביאה מלחמות והרוגים – הפתרון הוא נסיגות בעתיד משטחים נוספים. בראש משיחי השקר ההזויים עומדים כיום שרת המשפטים ציפי לבני, ומי שהיה עד לפני שבועיים נשיא המדינה שמעון פרס. שניהם פליטי מפלגת קדימה שהקים אריאל שרון אחרי הנסיגה מהרצועה, שניהם היו מהדוחפים הנלהבים ביותר לנסיגה מהרצועה ולעקירת ההתיישבות לפני 10 שנים, המהלך שבעטיו מדינת ישראל נמצאת כבר חודש וחצי תחת מטחי רקטות.
מתכונת זהה
ציפי לבני מתגאה בתוכנית המדינית החדשה שלה, שעיקרה הפסקת אש, סיוע הומניטרי באופן מיידי לתושבי עזה – עד כאן גם אני קונה את תוכניתה – ובהמשך "מהלכים שייענו על דרישות הביטחון של ישראל ועל הצרכים הכלכליים של תושבי עזה, תוך יצירת משוואה בין האינטרסים של הצדדים". איזה מהלכים בדיוק? משיחת השקר לא מפרטת. המשך תוכניתה הוא "הכרה בשליטת הרשות הפלשתינית ברצועה תוך הכרה בעיקרון של חוק אחד וכוח צבאי אחד, והקמת מנגנון של הרשות הפלשתינית שיבטיח העברת סיוע וכסף שיגיע לתושבים ולא לטרור". הגב' לבני רק לא מספרת איך בדיוק תצליח ישראל לממש בפועל את האידיאה הנשגבת של "שליטת הרשות הפלשתינית ברצועה" ואיך בדיוק יבוצע הרעיון המדהים של "עיקרון חוק אחד וכוח צבאי אחד" כאשר הכוח המשמעותי ברצועה הוא החמאס, ולא נראה שראשיו ישושו כל כך לוותר לגב' לבני או לאבו מאזן על הכוח שבידיהם. מי בדיוק יפקח שמחבלי גדודי עז א-דין אל-קסאם מנשקם ימסרו (למי?) את כל הנשק שלהם, את כל הרקטות וכל המיטענים? אבו-מאזן? ארה"ב? אירופה? צה"ל?
המשך תוכניתה של הגברת לבני כולל פתיחת מעברים תוך הקמת מנגנון למניעת הכנסת חומרים לטרור, וכמובן – חשבתם שלא? – "חידוש המשא-ומתן המדיני עם אבו מאזן". על מה בדיוק ידונו הגב' לבני ואבו-מאזן? הרי כל מי שמעט בינה במוחו מבין שאם הפלשתינים ישלטו על רכסי השומרון בתום 'התהליך המדיני', מה שקרה החודש בכפר-עזה יקרה בעתיד בכפר-סבא. מספר התושבים יהיה זהה בשני היישובים. החזון שמציעה השרה לבני למדינת ישראל הוא הפיכת כל מדינת ישראל ל'עוטף יו"ש', באותה מתכונת בדיוק של עוטף עזה.
הנשיא לשעבר שמעון פרס סיפר לנו כבר לפני שבועיים ש"המלחמה בעזה מיצתה את עצמה ועכשיו צריך למצוא דרך איך להפסיק אותה". באופן מפתיע הנהגת החמאס ברצועה לא השתכנעה ש"המלחמה מיצתה את עצמה". פרס כמובן לא שכח לפרוס את חזונו כי "גם הצד השני יגיע למסקנה שניצחון הגדול ביותר בשבילנו זה לגמור את זה באופק מדיני ושלום". כמה צר שהחמאס לא נראה כמי שההכרזה הזו נגעה בנימי נפשו, ולא נראה כמי שמאמץ בהתלהבות את חזון "הניצחון הגדול הוא אופק מדיני ושלום". הוא דווקא שואף למרכיבים אחרים של ניצחון. ויעידו הרקטות הממשיכות להתעופף מהרצועה מזרחה. גם פרס כמו לבני התפייט כי "אבו מאזן הוא היחיד שיש לו רשות לגיטימית. הדבר הכי נכון זה להחזיר את עזה לאבו מאזן. הוא הוכיח שהוא יודע לנהל את העניינים גם ביהודה ושומרון, הוא בעד שלום וגם בעד להציל את עזה". אבל גם פרס, כמו לבני, שכח לפרט מהם בדיוק המהלכים המעשיים שיביאו לביצוע תוכנית החזרת אבו-מאזן לרצועה. אבו-מאזן, למי ששכח, כבר שלט פעם ברצועה, וגורש משם בידי החמאס בבושת פנים ובלי שהצליח לשמור על שלטונו. גם "ניהול העניינים ביהודה ושומרון" מצליח כיום רק בזכות העובדה שהשליטה הביטחונית בכל יו"ש עדיין בידי צה"ל. רק שעובדות בדרך כלל לא ממש מעניינות את מי ששבוי בהזיות משיחיות. משיחיות שקר של שלום.

עורך בטאון הציונות הדתית 'מצב הרוח'. כתב צבאי של העיתון 'בשבע'
תאריך:  11/08/2014   |   עודכן:  11/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משיחי השקר של עזה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לא משיחי שקר אלא רודפי פרסומת.
אהוד פרלסמן  |  13/08/14 02:41
2
היתכן שפרס וליבני מיצו את עצמם
מיצו עצמם  |  15/08/14 18:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - אלימות מילולית, אי-אמון כָבוש, עוכרי ישראל, כישלון, עיוות ומן המקורות
אורי סויסה
שני האירועים דומים: מבצע צבאי שמביא לירידה של ראשי ארגוני הטרור לבונקר תת-קרקעי, אך לא מתוך חשש לחייהם, אלא מפני ששם הם יוכלו לחשוב בשקט; לתכנן את המערכה הבאה
עמי דור-און
ישראל איבדה את כוח ההרתעה שלה וכנופיות הטרור איבדו את הפחד מפניה ולמדו שיטות חדשות להילחם בה. מן הסיבה הזו, קובעות ההערכות במערכת הביטחון הישראלית, כי המדינות העוינות לנו, יחד עם ארגוני הטרור למיניהם, כולל חיזבאללה, ימשיכו להתחמש בשנים הבאות ויגדילו באופן משמעותי את ארסנל הרקטות והטילים
זאב בן-יוסף
רק אם ישררו האהבה והשלום עלינו ועל כל ישראל - רק אז נהיה בשלים ונכונים לכרות שלום גם עם עמים אחרים
איציק וולף
האגודה לזכויות האזרח פנתה אל היועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה לממשלה ולצה"ל להימנע מביצוע הנוהל שלפיו ניתן לירות לעבר חייל חטוף גם במחיר הריגתו על-מנת למנוע את האפשרות של נזק אסטרטגי שבהימצאות חייל חטוף בידי ארגון טרור    "נוהל המתיר לסכן את חיי החיילים השבויים על-מנת לסכל את נפילתם בשבי הוא נוהל פסול מיסודו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il