X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדאעשים אינם מציקים לציונים, והציונים של נתניהו וחבריו אינם מודאגים מהם. ואולי באמת יש לנתניהו מידע חסוי שאותם "איסלאמים קיצוניים" "ניתנים לריסון"?
▪  ▪  ▪
ארגון המדינה האיסלאמית. מאיים על כל העולם [צילום: AP]

מר בנימין נתניהו מפתיע אותנו שוב ושוב. מילא, על סרבנותו ללחוץ את היד המושטת לשלום מאירן שלאחר עידן אחמדניגא'ד הוא עוד יכול להמטיר לנו סיפורי אלף לילה ולילה, על הבנתו ה"קאבליסטית" ב"כוונות נסתרות", אבל היכן מקנן ההיגיון כאשר האיש הזה טוען כי אירן מהווה סכנה גדולה יותר לישראל בפרט ולעולם בכלל מה"מדינה האיסלאמית"? נתניהו מעדיף רוצחים חסרי רגשות העורפים ראשים על ימין ושמאל, ובדרכם לישראל דרך ירדן, על פני מדינה ממוסדת של מרות ממלכתית ושהוכיחה עד כה אחריות, ואשר יהודיה חסים בצל הסובלנות הדתית והאזרחית למרות ההתגרויות של נתניהו וחבריו! מאחר שאינני חושד כי נתניהו לוקה בראשו או בנפשו הרי שצריך להיות כאן הסבר הגיוני ומניח את הדעת - ואם זהו ההסבר שכבר מזמן חושדים בו בעולם, וצרפת היא חלוצת קידומו, הרי שזהו הסבר מצמרר על הרפתקנות פוליטית וצבאית הממסחרת בחיי אדם לטובת אינטרסים פוליטיים עד הוק.
לא רק נתניהו וישראל הם הכי רגועים ביחס ל"מדינה האיסלאמית", המעוררת פלצות בעולם, אלא שגם אנשי ה"מדינה האיסלאמית" ממקמים בסוף סדר עדיפויותיהם את המלחמה בישראל ובציונות (בזמן שכל תנועה איסלאמית בעבר ובהווה רואה במאבק בציונות את עיקר העיקרים...) בזמן שהם טובחים בערבים, במוסלמים שיעים, בטורקים, בנוצרים, ביאזידים ובכל מי שאינו נמנה עליהם ומאיימים על פוטין, על האפיפיור, על בריטניה, ועל ארה"ב וכמובן על ברק אובמה.
הדאעשי'ם אינם מציקים לציונים, והציונים של נתניהו וחבריו אינם מודאגים מהם. ואולי באמת יש לנתניהו מידע חסוי שאותם "איסלאמים קיצוניים" "ניתנים לריסון"? האומנם יש שמץ של אמת בפרסומים הצרפתיים על הנשק האמריקני שברשות אותם "איסלאמים קיצוניים", שלא במקרה הגיע לידם? מהו שמץ האמת על אותו "אל בגדדי" - שהצרפתים מכנים אותו "שמעון אליוט"? האם אפשר להאמין לטענה כי גב' קלינטון טענה כי ל"דאעש" הייתה משימה לערוך אנדרלמוסיה רק בסוריה אך אלה חרגו ופלשו ש"לא ברשות פטרוניהם" לעירק? מאחר שקטר הודיעה שהיא איננה עומדת מאחורי הכסף הרב של "דאעש" הרי שהחלו סיפורי המסחר של ה"איסלאמים החדשים" בנפט העירקי הכבוש. אם כן, שאותם פרשנים יספקו לנו את התשובה למי נמכר הנפט הזה ואז יתגלה המממן האמיתי של ה"מדינה האיסלאמית", שאולי צצה כמו פטרייה מערבית במדבר הערבי הצחיח. אם רק רבע ממה ששיערתי כאן הוא נכון, אזי, האמת על מהלכי האמריקנים - ישראלים, שבחסות נתניהו - נציג ארה"ב במזה"ת, הם מצמררים.
ורבותי היקרים, בל נשכח שה"איסלאם הפונדמנטליסטי", שצץ בפחות מארבעים השנה האחרונות, לא היה יציר דתי - מוסלמי אותנטי אלא יצר כפיהם האמונות של הקומוניזם האנטי דתי, של הליבראליזם האמריקני המערבי ושל ה"דמוקרטיה היחידה במזה"ת". ב-1979 הסתייעו החומנייסטים באירן בסיועה של בריה"מ הקומוניסטית (נגד השאח הפרסי הפרו אמריקני דאז) - על חשבון הקומוניסטים האירנים (מפלגת ה"טודה") שהושלכו לכלא האירני, וגם לצרפת הייתה יד בדבר.
באפגניסטן הקומוניסטית הסמוכה לאירן הוקם הטאליבן ע"י ארה"ב ה"לוחמת מספר אחד בטרור העולמי", ואילו בלבנון הוקם ה"חיזבאאלה" נגד "עמל השיעי" ובעזה הוקם ה"חמאס" נגד אש"ף, ע"י ה"דמוקרטיה היחידה במזה"ת" (מידע על כך אפשר לקבל ממר משה ארנס...). אז מה הפלא שהיום כולם חושדים שה"מדינה האיסלאמית" היא המשך התעתועים הפוליטי המצמרר של הסינדרום הישן הזה?!
אם באמת זו האמת, אזי, יש כאן מישהו שמסוכן שבעתיים מאירן ומ"דאעש" גם יחד ושמו בנימין נתניהו!
אנא, אל תקראו למאמרי זה "קונספיראציה" אלא קראו לו "תזה".

תאריך:  23/09/2014   |   עודכן:  23/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ד"ש לדאעש מנתניהו
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אפשר להבין את המאמר שלך
מגיב ותיק  |  24/09/14 01:18
2
מדויק לחלוטין,,,,
גרומן  |  24/09/14 04:17
3
חוצפ ה
ב.ל  |  24/09/14 17:05
 
- הרב קאופמן ....
אלכס190  |  28/09/14 14:04
4
כותב המאמר סומא
יחס של בת יענה  |  25/09/14 07:19
 
- מהוא רשע במקרא
ב.ל  |  26/09/14 19:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
יתכן שישראל תהיה חייבת להפסיק מיד את מדיניות העמימות המסורתית שלה ולעבור לעמדה של הרתעה גרעינית גלויה
עו"ד יוסף ויצמן
לכאורה, שינוי סמנטי - אך בפועל שינוי רב משמעות: הצעת חוק קוראת לשנות את תוארו של רשם ההוצאה לפועל ל"שופט אכיפה"
משה חסדאי
השבוי בקונספציה השגויה במלחמת לבנון השנייה, וכעת במבצע 'צוק איתן', הוא מי שהיה הרמטכ"ל וכעת הוא שר הביטחון, משה יעלון. קונספציה שגויה זו שמה: "הכלה"
חננאל ובר
הרי כל מה שחסר בין תפילת האבות היום יומית לתפילות ראש השנה הינו ההתעוררות שתבוא בזכות תקיעת השופר שהיא היא האמצעי להוציא אותנו מן השגרה היומית למעמד של ההתרגשות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: שתיקה כמחאה    הימנעות מעישון היא מתכון לבריאות    השמאל הגוסס    מסיבת עיתונאים דוחה שבת? תשאלו את לפיד    ולקינוח גויים מדברים עברית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il