X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: אבו-מאזן שמע על שלום? מי הוא מר חשוון? מיצג האיוולת של חנין זועבי מי ישמור עלינו מפני נציגי החוק העבריינים? ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
אבו-מאזן. האיש בעל הפרצוף הכפול [צילום: AP]

הראיס והכלב
התינוקת שנרצחה בפיגוע טרור בירושלים היא פרי ההסתה הטרוריסטית של לא אחר מאשר ראש הרשות הפלשתינית, אבו מאזן - האיש בעל הפרצוף הכפול, המתהדר בחזות מערבית מתונה.
האם הראיס שמע על השלום ובאמת מעוניין בו? התשובה היא שלילית. בניגוד לתדמיתו העוּבדות בשטח מוכיחות כי האיש תומך בטרור מוראלית וכספית, וכל דיבורי השלום שלו על במת העולם אינם אלא צביעות. הוא בהחלט מזכיר את הכלב במשל הבא.
למה אתה בורח? - שאל התרנגול את השועל, לאחר שזה הציע לו להצטרף לוועידת השלום של החיות. - הכלב לא שמע על ועידה זו - פסק בנחרצות השועל וברח כל עוד נפשו בו משהבחין בו. במתק שפתיים בלבד לא עושים שלום.
אדון חשוון?
בשבת חל ראש חודש חשוון, שזכה בחז"ל לקידומת 'מר'. מה פשר כינוי ייחודי זה? אם חשבתם שמדובר באדון חשוון, אינכם אלא טועים.
חז"ל העניקו לחודש זה את התואר מר (היפוכו של מתוק), משום שאין בו חגים. אולם מפתיע יותר הוא ההסבר השני, הפחות מוּכר ואשר דומני יכול ללמד שיעור בלשון העברית.
המילה מר, אם לא ידעתם, פירושה גם טיפה. המקור לכך הוא בפסוק בישעיהו: "הן גויים כְּמַר מדלי", דהיינו כמו טיפה בדלי. השם מצביע אפוא על הגשמים הצפויים לרדת בחודש זה, ומכאן תפילת הגשם שנאמרה בשמחת תורה, וברכת "ותן טל ומטר" שתיאמר בז' חשוון.
אנו תקווה שאכן נזכה החורף בגשמי ברכה.
די לזועבי
לנוכח התבטאויותיה הבוגדניות והאוויליות של ח"כ זועבי נגד מדינת ישראל, על כלי התקשורת להפסיק לשתף פעולה איתה, לא לראיין אותה ולא לתת לה במת פרסום, המעניקה לה יחסי ציבור נרחבים חינם אין כסף. דומה שהתקשורת הישראלית יצרה את המותג ההרסני והחלול 'זועבי', רודפת הכותרות, במקום לגרום לה לסתימת פיות ולניוון התופעה. לא פרסמת - לא עשית כבר אמרנו?
יתר על כן, אם את כהנא ותנועתו פסלה הכנסת כתנועה בלתי דמוקרטית, אז איך זה שמדינת ישראל מאפשרת את חופש ההסתה של הח"כית הבוגדת בחסות הפרלמנט הישראלי, שבו נשבעה אמונים למדינה? ראוי לגרשה מייד מהארץ בחוק עוקף בג"ץ, ובא לציון גואל.
עו"ד מועד?
יעקב פינק, עו"ד ירושלמי בכיר, גנב מיליוני שקלים מלקוחותיו. למרבה הצער הוא לא לבד. בשנים האחרונות היינו עדים למעשי שחיתות, מעשים מגונים, ואף מזימת רצח שבוצעו בידי עורכי דין. גם נשיא (!) בית המשפט המחוזי בנצרת, יצחק כהן, מואשם במעשים מגונים. ואף צמרת המשטרה מואשמת בשחיתות.
אז מה קורה לנו? נציגי שלטון החוק ואכיפתו, האמורים להניף את דגל המוסר והחוק לעיני הציבור, ולשמש לו מודל התנהגותי, מועדים בעצמם. השאלה היא, היכן כלבי השמירה של הצדק ומי יגן עלינו מפני נציגי החוק העבריינים? ועוד לא הזכרנו ח"כים, שרים ראשי עירייה ואף ראש ממשלה לשעבר, החברים במועדון השחיתות המפוקפק, ומהם שישבו מאחורי סורג ובריח.
דומה שמתקיימים בנו דברי הנביא ישעיהו: "שרייך סוררים וחברי גנבים, כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים". עד מתי?
פסוקו
השוהם שבכתר: נדב הנדיב ז"ל, כשמו כן הוא.
נשיא האו"ם, בנק אימון, יש אֵמון בישראל?
יידוי אבנים על הרכבת הקלה: שמים פס על סיטי פס.
שיר הסַבָּל: התחיל כסבל וסיים כזמר (מושיק עפיה).
תאריך:  26/10/2014   |   עודכן:  26/10/2014
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
בישראל הדטרמיניזם מהווה תופעה קבועה, תקועה עמוק בתודעה הציבורית והפוליטית, המניע כוחות פוליטיים המגיחים ממעמקי המדמנה כדי להשחיר ולפסול, לרמוס ולא לפרגן, ללעוג ולהשמיץ
עו"ד ארתור בלאייר, עו"ד יצחק פרנלדס
בהחלטה נדירה פסק בית המשפט פיצוי לפי כללי הסתברות - לאחר שהגיע למסקנה שלתובעת יש קושי מובנה להוכיח מי משתי הנתבעות גרם לה את הנזק
משה חסדאי
הדרישה הבלתי מוסרית להשבת פליטים ערבים לארץ ישראל, היא גם דרישה מרושעת ואכזרית, כי פירושה להחזיר אנשים שניזונו משנאה במשך עשרות שנים, אנשים אשר חונכו לשנאה ולנקמה ולהרס - והחזרתם פירושה הכנסת אויב אכזרי אל תוכנו, כדי שיוכלו לבוא ולשסף אותנו לגזרים
עמי דור-און
גרמן משבחת את לפיד כמי שבשל להיות ר"מ    יהיו מי שירצו להבין את השבח כמחמאת-אמת ויהיו כאלה שיבהירו לשרה שהתפוח "הבשל" שלה כבר מזמן נפל מהעץ הגדול שבצמרתו צמח
עמי דור-און
ההצטרפות של ברביבאי לשורות ויצ"ו משדרת מסר הפוך לפיו נשים צריכות לעסוק בעניינים של פעילות נשית מסורתית, ולא להתמודד נגד תפיסת העולם הקובעת כי הגברים הם המובילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il