X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההיסטוריון גד נחשון רואה את המדינה שלנו כיעדם הבא של ארגוני הטרור האיסלאמיסטיים, בהיותה אויבתה העיקרית של דת האיסלאם, וזאת במסגרת פעילותם נגד כל מי שאינו מוסלמי
▪  ▪  ▪
קדימון למתקפה על ישראל [צילום: AP]

מדינת ישראל תהיה יעדם הקרוב של ארגוני הטרור האיסלאמיסטים, באשר בה הם רואים את אויבתו העיקרית של האיסלאם - למסקנה נחרצת זו הגיע ההיסטוריון גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק.
נחשון, שחקר מלפני ולפנים את מאפייני הטרור האיסלאמי הפושה בעולם, משוכנע כי שעתה של ישראל לעלות על מוקד הטרור קרובה עכשיו יותר מתמיד. לדבריו מהווה מזימתם של ארגונים נוסח דאעש ואל-קאעידה להקים מדינת אייסיס בתחומיהן של מדינות ערביות כמו סוריה, עירק, ואולי גם ירדן - היא רק קדימון למתקפה רבתי של ארגונים אלה על מדינת ישראל בבוא שעתה.
את דברו מבסס נחשון על העובדה שארגוני הטרור הפונדמנטליסטיים רואים בישראל את אויבתה הראשית של הדת המוסלמית, שיש לעקור אותה מן השורש, באשר היא מהווה נטע זר של תרבות מערבית-חילונית בלב המזרח התיכון, שהוא רובו ככולו מוסלמי.
שלוחה אימפריאליסטית
ארגוני הטרור גם רואים בעין רעה, לדבריו, את שליטתה של מדינת ישראל על הארץ השייכת בעיניהם למוסלמים בלבד. כל פגיעה של ישראל בזכויותיהם של המוסלמים ותמיכה בכך מצד מדינות המערב היא, מבחינתם, רמיסת הקודש, וזו גם, אליבא דנחשון, אחת הסיבות העיקריות למלחמת החורמה שהכריזו ארגונים אלה על ארה"ב ויתר מדינות המערב.
נחשון יוצא חוצץ כנגד הנשיא ברק אובמה על חוסר האונים שהוא מגלה כנגד איום השתלטות האייסיס על מדינות במזרח התיכון, באשר הוא אינו מצליח ללכד גוש אחיד של מדינות שיילחמו בטרור הסרטני המתפשט, בעוד הוא עצמו אינו משכיל לראות את הנולד ממנו.
נחשון מטעים ששורש הבעיה נובע מהעובדה שארגוני הטרור אינם מוכנים להסכין עם שליטתה של מדינת ישראל על ירושלים, "שאותה הם גזלו מהמוסלמים", כאשר קודש הקודשים - מסגד אל-אקצה - נתון לחסדי "האויב הציוני|.
לדברי נחשון, רואים ארגוני הטרור בישראל שלוחה של האימפריאליזם האמריקני שיש לחסלה, ואף קושרים בין המאבק הלאומי של הפלשתינים נגד הכיבוש הישראלי לבין מצוות הג'יהאד לחסל את המדינה הציונית. על ישראל להיערך, לפיכך, בהתאם ובהקדם.
תאריך:  03/12/2014   |   עודכן:  03/12/2014
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
ישראל - יעד האייסיס הבא
תגובות  [ 1 ]מוצגות  [ 1 ] כתוב תגובה 
1
אני שוב ממליץ
אהרון שחר  |  3/12/14 18:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותדאעש
איציק וולף
גורם אמריקני רשמי: אובמה פנה ביום שישי להייגל וביקש ממנו לפרוש מתפקידו    "ההחלטה להעביר את הייגל מתפקידו - הכרה בצורך באמצעים אחרים בלוחמה נגד דאעש"
עידן יוסף
שהה עשרה ימים במחנה אימונים של ארגון המדינה האיסלאמית ונעצר עם שובו לנתב"ג    השב"כ מזהיר: ערבים ישראלים משמשים מקור מידע על יעדים בישראל
לילה גילברט
האם תהפוך כורדיסטן אי-פעם בית אמיתי לפליטים שמצאו בה מקלט בטוח? האם ישובו יום אחד בבטחה לבתיהם וכפריהם ההרוסים ויגייסו את הכוחות והמשאבים לבנותם מחדש? האם הם יעברו להתגורר במדינות אחרות וינסו להתחיל את חייהם מחדש? קשה לומר
מנשה שאול
הסופר הלבנוני הוותיק סמיר עטאללה מתקשה בימים טרופים אלה למצוא נושא חיובי למאמריו: "המצב כה קודר ומייאש, הוא דומה למצב בברלין בסוף המלחמה... לספרד במלחמת האזרחים, לעידן המונגולים כשבני אדם נקברו חיים... מדינות קורסות על ראשי תושביהן"
ראובן פז
המאבק נגד דאעש בראשות ארה"ב ושותפותיה נראה לעת עתה כמלחמה סיזיפית, שאינה מועילה, "מגרדת" רק את קצה הפירמידה הג'יהאדית, אינה נוגעת בשורשי התופעה, והופכת לנדבך נוסף בכאוס הקיים ממילא בסוריה, בעירק, ובקרוב אולי גם בחלק מלבנון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il