X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגנב הישראלי השבע הוא שבע ומקושר, חבר של 30 המשפחות בעלות ההון בישראל שבבעלותן עשרות חברות, אלה שהבנקים נותנים להן הלוואות מבלי לבקש בטחונות, בעלי המשרות הכי גבוהות בחברות ממשלתיות, בכנסת או בממשלה
▪  ▪  ▪
פאינה קירשנבאום. פרשת שחיתות חדשה [צילום: פלאש 90]

ימי הגנבות והשוחד הם המאפיינים של החיים בישראל בעת הזו...קבוצה ענקית של אנשים שבעים, מדושנים, שזכו לחיים טובים וגם טובים מאוד, לרכוש, הצלחה, רווחים, פרנסה, מעמד חברתי ותפקידים רמים - נתפסים בזה אחר זה במגוון סוגי גנבות, לקיחת וקבלת שוחד, ניצול פלילי של כספי ציבור, נוכלויות ורמאויות. התופעה לא חדשה וכרגע נראית, כמו מפל מים גועש, הנופל עלינו מכל צד. מים מזוהמים זורמים, מטנפים, מלכלכים, הופכים את חיינו לגהינום עצוב. בדיוק כאשר ישראל הוכרזה רשמית כאחת המדינות הכי עניות בתבל-גואה זרם השחיתויות המתגלה, שהוא קצה הקרחון של מדינת מושחתים.
חשודים בלי סוף
החשודים החדשים ואלה הישנים - שמשפטם נמשך ונמשך ובו מתגלים בכול פעם, עוד שקרים, חמדנות, לכלוך אין קץ - לא מחטטים בפחי הזבל, כמו שמראים לנו אינספור תצלומים של ישראל הענייה על זקניה הרעבים.. מובטליה ובעלי משפחות וילדים שגדלים במשפחות עם מקרר ריק. אין כאן את סיפורו של ג'אן ואלג'אן, גיבור ספרו של ויקטור הוגו מגדולי הסופרים בצרפת (-1885-1802-).
ויקטור הוגו כתב בין השאר את "עלובי החיים", על חייהם של עניי צרפת במאה ה-19 אחרי מלחמות נפוליון, תאר את חייו של ג'אן ולג'אן שגנב עבור ילדיה של אחותו כיכר לחם מחנותו של האופה. הוא נשפט לחמש שנים בכלא ונשאר 19 שנה שכן, ניסה כל הזמן להימלט מהכלא ונתפש.
הגנב השבע במדינת סדום
הפרופיל של הגנב הישראלי השבע, כוכב הכותרות הוא לא עני רעב ללחם. הוא לא עני ולא רעב. הוא תושב המגדלים, או הוילות בסביון והרצליה פיתוח, בעל שכר ענקי, רכוש וחברות, תפקידי צמרת, חברי צמרת ומכוניות צמרת. הגנב המסוים הוא איש שבע (או אישה) עדויי בגדי מעצבים ותכשיטים יקרים, לקוח באתרי נופש בעולם במיטב המלונות, המחלקות הראשונות בטיסות, באיים המטריפים הכי אופנתיים. הגנב הישראלי השבע הוא שבע ומקושר, חבר של 30 המשפחות בעלות ההון בישראל שבבעלותן עשרות חברות, אלה שהבנקים נותנים להם הלוואות מבלי לבקש בטחונות, בעלי המשרות הכי גבוהות בחברות ממשלתיות, בכנסת או בממשלה.
פשעים בחברת החשמל
כל פרשה בפני עצמה, הייתה מספיקה לזעזע מדינות ותיקות. אצלנו - מדינה צעירה עם יומרה להיות אור לגויים, עומדת מול אשד של שחיתויות, מהסוג שפרנס את המחזאים, הסופרים והפילוסופים השונים באירופה שתארו את היהודי שחי בגלות כתאב בצע מעל לכל. ברוב ארצות אירופה במשך מאות שנים יהודים לא הורשו להיות בעלי אדמות ונאסר עליהם לעסוק ברוב המקצועות ה"רגילים". הם הורשו להיות מלווים בריבית, סוחרי מלח ותבלינים, צורפי זהב וסוחרי בגדים משומשים (בספרד בתקופה מסוימת היו גם רופאים, אנשי מדע ובעלי רכוש). העיסוק המוגבל במקצועות הפך את היהודים, בפרט חלפני הכספים - לשם נרדף לרדיפת בצע ורמאות.
האם השם שדבק ביהודי מוצדק?
מדינת סדום, שאנחנו חיים בתוכה עכשיו, מגלה, כאמור ערב ובוקר, שמות של מקורבים לצלחת, כל צלחת, הגונבים ונהנים משוחד ושלמונים ככל יכולתם. (חלק מהפשעים הם עכשיו במצב חקירות, חלק במצב דיוני בית משפט וחלק מהחשודים לשעבר כבר " יושבים" בבתי הסוהר......)
פרשת השוחד שבו רכשה חברת החשמל טורבינות גז מחברת סימנס בין השנים 1999- 2001 מחברת סימנס בסך של 540 מיליון אירו עולה מחדש - כצפוי. בפרשה זו יושב כבר עורך הדין ושופט לשעבר דן כהן, שקיבל שוחד, בזמן שכיהן כחבר הדירקטוריון של חברת החשמל.
עורך דין, דן כהן אחד המצליחנים הישראלים (אדם בעל ממון ורמת חיים מהגבוהות בארץ) נתפש במקרה כאשר נחשד במהלך חקירה של רשות המיסים.... וברח מן הארץ לשנים אחדות לפרו שם היו לו קשרים עם צמרת השלטון. לאחר שנים אחדות שחי שם, חופשי ומאושר...הוחזר ונשפט והוא מבלה כאמור מאחורי סורג ובריח לתקופה של שש שנים עם קנס של 10 מיליון דולר.
החבורה של נכבדי חברת החשמל חשודים בעניין אותה עסקת שוחד ( הסכום שחברת סימנס חילקה כשוחד למעורבים היה סכום כולל של 20 מיליון דולר שהתחלק לכאורה, בין כהן והחשודים "החדשים") בין העצורים עכשיו יאשה חאין משנה למנכל חברת החשמל וסמנכ"ל הלקוחות של החברה ....חשוד בקבלת שוחד של מאות אלפי דולרים. לצידו עוד חמשה מאנשי החברה ברמות ההירארכיה הגבוהות ביותר.
חקירות של חברי מפלגת ישראל ביתנו ומשה ליאון
שכבות שכבות נחשפים החשדות שנחקרים חדשים חושפים, כל קומבינציה אפשרית שהעבירה כספים ציבוריים מכספי הציבור לכיסי החשודים. כל בוקר והסיפור שלו, כל ערב, פרטים חדשים ושמות חדשים. אנחנו האזרחים שלא מקורבים לשום צלחת.....לא ממש מופתעים אבל מתכווצים בפינה למחשבה על עולם שלם של "משפחות פשע" מתחום הפוליטיקה, עריכת הדין, ראיית חשבון, רשויות מוניציפליות, חברי כנסת, מנהלי חברות, ועוד ראש הממשלה לשעבר. המחלה הזו מופיעה כאמור אצל השבעים ביותר במדינת ישראל.
האם בתי המשפט שיעבדו ללא הפסקה בשנים הבאות, ענשי המאסר והקנסות הכספיים, יפחיתו את תאוות הבצע של מקורבי סיר הבשר? או ששיטה אחרת תגרום להאטה במעשי הפשע של אנשי הציבור השבעים האלה.? האם השמות הלה אומרים לכם משהו? פאינה, איווט, דרעי, אולמרט, הירשזון, דני דנקנר, הטייקונים ובראשם תשובה שעשקו את קוני האגח"ים וקיבלו תספורת שזה כסף נקי לכיסם התפוח תוך שדידת ה"אזרח הקטן", פואד, "חשודי השוחד, בחברת החשמל, חשודי השוחד ברשויות המוניציפליים ( שני ראשי ערים ברמת גן ואחד שנידון, בת ים ועוד ועוד. הרשימה ארוכה ואינסופית אין לי מספיק כשרון לזכור את כולם.
האם לדעתכם העונש של 150 שנה בכלא שקיבל בארה"ב "גדול הפושעים הכלכליים בארה"ב, ברני מיידוף, השפיע על שאר עברייני הכסף בעולם לרסן את תאוות הבצע שלהם?

תאריך:  30/12/2014   |   עודכן:  30/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרופיל הגנב הישראלי השבע
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
לא
שמ  |  30/12/14 11:50
2
חבל שלא הוזכרו עורכי דין נוספי
עו"ד צבי רוזנברג  |  30/12/14 17:15
 
- טעות פרוידיאנית או כשל תמים
פלוני  |  31/12/14 00:11
 
- טעות פרוידיאנית או כשל תמים
פלוני.  |  31/12/14 00:11
 
- טעות פרוידיאנית או כשל תמים
פלוני.  |  31/12/14 00:14
3
התמכרזתי אצל רוזנברג מאוד נחמד
רמי44 היום לוד  |  30/12/14 21:55
4
פריבילגיה מקוממת
מקקים וליזול  |  30/12/14 23:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
יש לקבוע בחוק, שמדינאי מכהן החוזר בו מהבטחה עקרונית לציבור, ייאלץ לקבל מחדש את אמון הציבור או להתפטר
עו"ד חיים שטנגר
לאט-לאט, אבל באופן שיטתי - עד כדי בטוח לגמרי - מקבלת דמותו של מרן ממדים מפחידים של הערצה, ללא כל גבולות וללא כל מגבלות שהן, עד כי קיים חשש לצמיחתה של משיחיות שקר ספרדית מקבילה, כפי שצמחה היא מבית-מדרשה של משיחיות השקר של חב"ד
יוני בן-מנחם
קטר מנסה להביא להפשרת היחסים בין טורקיה למצרים אשר נפגעו בעקבות התנגדותה של טורקיה לעלייתו של הנשיא א-סיסי לשלטון. ההערכה בעולם הערבי היא כי למרות הסתייגותה של מצרים הפיוס יקרה בקרוב
ראובן לייב
הצלחתו של ערוץ מסחרי אינה צריכה להימדד רק בחומר, אלא גם ברוח שלו, מה גם שאסור להותיר לבד בשטח בולדוזר דורסני נוסח ערוץ 2. חרף חובותיו הכבדים ולמרות מכת המוות המאיימת עליו - מישהו שם למעלה צריך לקחת את העניינים בידיים ולהושיע את הערוץ הגוסס, ולו למען חופש הביטוי ומניעת יצירתו של עוד מונופול מיותר במשק
יורם דורי
נמשך המצוד אחרי עיתונאים במפלגות השונות. הציידים למיניהם - ראשי המפלגות שחבריהם בתקשורת יספקו חשיפה למפלגותיהם. חסרונם - חוסר ניסיונם הפוליטי שבא לידי ביטוי מיד עם תחילת עבודת הכנסת. פוליטיקה היא מקצוע ככל המקצועות. חברות בכנסת היא שליחות ציבורית ולא עשיית קריירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il