X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על ה"הבדל" בין ציונים ליהודים יאסין גורס כי יש הבדל בין יהודים וציונים. ישנם יהודים אשר אינם ציונים, וישנם ציונים אשר אינם יהודים
▪  ▪  ▪
אויבי דת האיסלאם
רושם מוטעה
יאסין טוען כי למעלה מ-3.2 מיליון פלשתינים נהרגו או איבדו את בתיהם מאז המאבק עם ישראל. לדידו איבוד בית זהה להרג וכך עלול להיווצר רושם מוטעה אצל קהל שומעיו כי ישראל הרגה מיליוני פלשתינים.

   רשימות קודמות
  אינתיפאדה יהודית אלקטרונית
  היכן עובר הגבול?

שייח' ח'אלד יאסין הינו מטיף מוסלמי-אמריקני אשר התפרסם בעיקר עקב דבריו בגנות הציונות. דבריו זוכים לתהודה רבה בדמות של מאות אלפי תומכים ברשתות החברתיות. השייח' יאסין טוען כי בין היהודים ישנם אנשים טובים, אולם אלה המתקראים "ציונים" הם "חזירים" פשוטו כמשמעו (The pigs of the earth). אלה הם אויביהם של האל, הנביא מוחמד ובני דת האיסלאם. "אלוהים יטפל בהם כמו שהוא טיפל בהם בעבר, אם באמצעות המוסלמים ואם באמצעים אחרים".
יאסין גורס כי יש הבדל בין יהודים וציונים. ישנם יהודים אשר אינם ציונים, וישנם ציונים אשר אינם יהודים. אם נצא מתוך נקודת הנחה שבישראל ישנם שישה מיליון יהודים ציונים, אזי ניתן להניח כי יאסין קורא לכל היהודים בישראל או לפחות לרובם אויבי האל. טענה זו נכונה גם ביחס ליהדות ארה"ב אשר ברובה המוחלט תומכת ברעיון הציוני. בפועל האבחנה בין יהודים לציונים הינה סמנטית בלבד ואין לה שום משמעות. זוהי בסך-הכל דרך מתוחכמת להביע שנאה כלפי העם היהודי באמצעות שימוש בטיעונים אנטי-ציוניים.
כלבים ובוגדים
יאסין מבסס את עוינותו כלפי הציונים על טיעונים איסלאמיים. לטענתו כפי שהנביא מוחמד נלחם בבני קוריט'ה, כך יש להילחם בציונים. למעשה, על-פי יאסין, בני קוריט'ה היו "ציונים". "הם עשו זאת בימיו של מוחמד והם עושים זאת כיום... אין למוסלמים מאבק עם היהודים אלא עם הציונים". יאסין טוען כי "הציונים הם עם ארסי" (The Poison People), תוך שימוש במשחק מילים ביחס למושג "העם הנבחר" (The Chosen People). כמו-כן הוא גורס כי "הציונים הם כלבים ובוגדים, וברצונם להשתלט על כל העולם".
יאסין מצהיר בגלוי כי כל המוסלמים מתנגדים לציונות, ולטענתו אין עליהם להתנצל על כך. ההתנגדות לציונות מתבססת על הפסוק "מצוא תמצא כי היהודים...איבתם למאמינים גדולה מכל” (סורה 5: 82). כאן מתגלה פרשנותו היצירתית לקוראן בהפיכת המונח יהודים לציונים.
באשר לפלשתינים, יאסין טוען כי למעלה מ-3.2 מיליון פלשתינים נהרגו או איבדו את בתיהם מאז המאבק עם ישראל. לדידו איבוד בית זהה להרג. כך עלול להיווצר רושם מוטעה אצל קהל שומעיו כי ישראל הרגה מיליוני פלשתינים. יאסין ממשיך ומוסיף כי "הציונות" שולטת בתקשורת האמריקנית ומחנכת את הציבור לשנוא מוסלמים.
יאסין אינו חוסך את שבטו גם ממדינות המערב, ומציין את העוולות ההיסטוריות שביצעו בעבר, כגון סחר העבדים, הקולוניאליזם, הטלת הפצצות האטומיות על הירושימה ונגסקי ועוד. נראה כי אין זה מקרה שיאסין אינו מזכיר בהקשר זה את השואה, שמא תיווצר תמונה מורכבת של העם היהודי, לא רק כ"פושעים" אלא גם כקורבנות.
דבריו של השייח', המכוונים כנגד היהודים, זוכים כאמור לתהודה רבה. זוהי מגמה מדאיגה ומסוכנת. ראוי להקדיש לה מחשבה.

הכותב הוא בעל תואר שני במדע המדינה.
תאריך:  22/11/2013   |   עודכן:  22/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יצירתיותו של שייח' ח'אלד יאסין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
משפחת יאסין במיטבה
הצדקן  |  24/11/13 10:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
איתמר לוין
הורה לווינשטיין לנמק מדוע החליט שלא להעמיד לדין את מחברי הספר, הרבנים יצחק שפירא ויוסף אליצור, ומדוע החליט שלא לנקוט בצעדים אחרים נגד הרב דב ליאור שנתן לספר הסכמה
איתמר לוין
מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית קרא בפברואר 2007 לפתוח באינתיפאדה    זוכה מאשמת הסתה לגזענות לאחר שנקבע, כי התייחסותו לעלילת הדם איננה ברורה
אריאל י. לוין
הורה להפסיק חקירה על העברת מידע לרוני דניאל בזמן מלחמת לבנון השנייה    פרופ' שלמה שפירא: חיזבאללה גייס סוכנים רבים בישראל, כולל בצה"ל ובמשטרה
איתמר לוין
ארגון "שירותי ההצלה הקתולית" חתם ב-1961 על הסכם עם ירדן לפיו פעילותו תהיה פטורה ממיסים    מאחר שביהמ"ש דחה ב-2002 טענות של רשויות המס נגד הסכם דומה, בוטלו השומות שהוצאו לארגון
עידן יוסף
שר הביטחון בוועדת החוץ והביטחון: הטרור הפלשתיני מוכוון מלמעלה    על סוריה: "עד עכשיו המשטר עומד בהבטחות. ימים יגידו, האם הם לא מסתירים חלק ממאגרי הנשק הכימי"    על אירן: "אסור להשאיר בידיה יכולת העשרת אורניום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il