X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מאמץ השיווק הוא אולי המרכיב המכריע ביותר בהצלחת העסק שלנו
בעולם המודרני, שיווק העסק שלנו הוא מרכיב שאי-אפשר שלא להשקיע בו הרבה מאוד משאבים אם אנחנו שואפים להצליח. כמובן שלא על השיווק והפרסום לבדם ניתן להצליח, אבל כשאנחנו משווקים את העסק שלנו בצורה מוצלחת, אנחנו מבטיחים שאת הבסיס הראשוני שימשוך לקוחות פוטנציאליים לעסק שלנו אנחנו יוצרים - ולאחר-מכן איכות המוצר שלנו ואיכות השירות שלנו הם אלה שיצטרכו לשמר את הלקוחות האלה. בהתחשב בחשיבותו של השיווק והפרסום כחלק המהותי שלו, חשוב לשאול את עצמנו תמיד מהי שיטת הפרסום המתאימה ביותר לעסק שלנו - פרסום מסורתי או פרסום ישיר?
פרסום מסורתי - האם כבר אבד עליו הכלח?
את הפרסום המסורתי כולנו מכירים היטב. כל אחד מאיתנו צורך, במודע או שלא במודע, כמות גדולה מאוד של פרסומות ושל תכנים שיווקיים על בסיס יום יומי, עד שנדמה כי הצרכן המודרני נהיה כמעט חסין ואדיש לתכנים אלה. עלייתו של הפרסום באינטרנט וצמצום הצריכה הכללי של תכנים המשודרים בטלוויזיה או ברדיו, מציג אתגר נוסף בפני הפרסום הישיר, שכן באינטרנט קל הרבה יותר לצרכן להימנע מפרסומות ויש תוכנות שלמות שזה כל ייעודן.
אין ספק שעוד קיים מקום רחב לפרסום המסורתי הפונה לקהל הרחב, אבל חברות שמעוניינות להצליח עם השירות שלהם לקהל יעד ספציפי, צריכות להשקיע בצורה משמעותית לא פחות ואף יותר בפרסום ישיר.
לעיתים קרובות, את המענה השיווקי האיכותי ביותר ואת המגע האישי עם כל לקוח נשיג עם פרסום ישיר
פרסום ישיר הוא אפיק פרסומי שכולל פנייה ללקוח באופן אישי, לרוב לאחר אפיון שלו כחלק מאוכלוסייה רלוונטית למוצר שאנחנו מציעים. את הפרסום הישיר ניתן ליישם באמצעות החברות המתמחות בתחום כגון אקטיב טרייל, שבעזרתן ניתן לשלוח ניוזלטר לדואר האלקטרוני, לבצע פנייה טלפונית לנייד או לנייח ובשנים האחרונות גם פנייה באמצעות רשתות חברתיות.
העולם המקוון של היום הוא ספר פתוח, וכל מה שצריך לדעת הוא כיצד לקרוא בו - וכשאנחנו קוראים את קהל היעד שלנו בחוכמה ומבינים מי הם האנשים שסביר שיזדקקו לשירות שלנו שכדאי לנו למקד את מאמצי הפרסום שלנו בהם, אנחנו יכולים להשיג מטרות שיווקיות משמעותיות הרבה יותר לטווח קצר. ההצלחה של הפרסום הישיר נובעת במידה רבה מאוד מהיחס האישי והמגע שאנחנו יוצרים על כל לקוח, שמעידים כלפי הלקוחות על איכות השירות שלנו ועל המאמץ שאנחנו מוכנים להשקיע ביצירת קשר אישי איתם.
פרסום ישיר צריך לעשות עם שירות שמתמחה בכך, ברמה הגבוהה ביותר
בתוך עולם הפרסום הישיר, קיימים כמה וכמה אפיקים שאותם נוכל לנצל, רובם ככולם בתוך המרחב המקוון. חשוב להבין שאת הפרסום הישיר אנחנו צריכים לבצע אצל חברה שזו התמחותה, ושתיתן לנו את המענה האיכותי ביותר שמותאם אישית ללקוחות שלנו ברמה הגבוהה ביותר.

תאריך:  28/05/2015   |   עודכן:  28/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il