X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
יש לכם כסף פנוי ואתם מחפשים ערוץ להשקעה? להשקעה בנדל"ן מסחרי יש כמה וכמה יתרונות שכדאי לדעת עליהם ולהכיר אותם
▪  ▪  ▪
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

נדל"ן מסחרי: למה הכוונה?
נדל"ן מסחרי נחשב כל נכס מקרקעין שאינו מיועד למגורים, ומבחינת תקנות הבנייה או המקרקעין, יכול לשמש למסחר או למטרות אחרות מלבד מגורים.
לדוגמה, בתחום המסחרי או העסקי, נהוג לכלול משרדים, מחסנים, מבני תעשיה, מגרשים, אולמות לצרכים שונים ועוד. חשוב לדעת שלצד סוכנויות נדל"ן ותיווך רגילות, יש חברות שרותי נדל"ן שמתמחות בנדל"ן מסחרי מסוגים מוגדרים, מה שמקנה להן יתרון בתחום.
מהם היתרונות שבהשקעה בנדל"ן מסחרי?
תשואה גבוהה יחסית
ברוב המקרים - ואנחנו מדברים על רוב המקרים, כיוון שתשואה היא עניין שמשתנה - התשואה שבהשקעה בנדל"ן מסחרי גבוהה מזו שבהשקעה בנדל"ן למגורים. כמה גבוהה? המספרים מדברים על תשואות של 10%-8% לשנה, משטחים או נכסים מסחריים, בהשוואה ל-4%-3% בשנה, מנכסים למגורים.
היצע יחסית נמוך
יתרון - וגם חסרון. למה הכוונה? לעיתים קרובות יש פחות שטחים ונכסים מסחריים שעומדים למכירה מאשר נכסים למגורים. מצד אחד זה יתרון, כיוון שיש ביקוש יחסית גבוה לנכסים כאלה. מצד שני, אם אתם בצד הרוכש או המשקיע, אתם עלולים לשלם בשלב ראשון מחיר יחסית גבוה עבור הנכס. הדברים האלה רלוונטיים כמובן יותר באזורי ביקוש גבוהים או באזורים בהם יש מחסור בסוגי נכסים מוגדרים, כמו חנויות שניתן להסב או להשתמש בהן לעסקי מזון או משרדים שניתן להסב למעבדות או לאולמות ייצור.
שיפוץ יחסית פשוט
שיפוץ של נכס מסחרי - אפילו חנות או משרד ישנים - הוא לרוב יחסית פשוט ולא יקר. לא מדובר על נכס שבו יש אמבטיה ומטבח, חדרי שירותים וחדרים שונים. כאן יש לרוב חלל מרכזי אחד ולכל היותר יש מטבחון קטן ותא שירותים בודד. כל אלה לא יהיו זקוקים ליותר מאשר צביעה טובה, ובמקרים יוצאים מהכלל אולי החלפה של כיור או אסלה. לכל היותר, אם לשוכר שלכם יהיו דרישות מיוחדות, והוא ירצה חיווט חשמלי מחדש או פרקט מהודר, הוא יבצע את ההתקנות הללו ברוב המקרים על חשבונו.
רף כניסה יחסית נמוך
רכישת נכס למגורים היא עניין יקר ורף הכניסה הוא יחסית גבוה. איזה נכס למגורים תוכלו למצוא היום בסכום של 100,000 או אפילו 300,000 שקלים? שום דבר.
כאשר מדובר ברכישת משרד קטן או חנות, מרתף שיכול לשמש כמחסן וכדומה, יש בהחלט הזדמנויות שניתן לממש גם בסכומים קטנים. בהשקעה נכונה וטובה, תוכלו להשיג תשואה יפה על הכסף בתוך זמן לא ארוך, ואפילו להשקיע הלאה בנכס מסחרי דומה או שונה, להקטנת הסיכונים.

תאריך:  11/01/2018   |   עודכן:  11/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שיתוף במקרקעין
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פזית ספיר
בשנים האחרונות עלתה הפופולריות של חברות הקייטרינג החלביות במידה ניכרת, כאשר רבים מחפשים לחדש ולהתחדש באירועים שלהם ולהגיש אוכל טעים ויוקרתי, אוכל ייחודי אותו לא פוגשים בכל אירוע
דנה כהן
דנה ברגר
חברת ויקנד
חופשה בוילה בצפון בעיצומו של החורף היא מתכון בטוח לחופשה מהנה וכיפית    בחוץ השמיים קודרים, קר וגשום, אבל אתם יכולים להתעלם ממזג-האוויר הסגרירי, כי אתם נהנים מהפינוקים של וילה לאירוח בצפון איכותית ומפנקת
ביגאפפס אינטרקטיב
הגידו ביי למכשירי קשר מיושנים ולסדרנים - תחנות המונית מצטרפות לעידן הדיגיטלי, ומתחילות לפעול על-פי מודל חדש שבו כולם מרוויחים    מה מציעה המערכת שתעזור לתחנות להתמודד בתחרות הקשה בענף המוניות ולרשום צמיחה? הכירו את PickUp, המובילה של המהפכה הטכנולוגית בתחום המוניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il