X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
יש לייחל לטובת כולנו, שתוצאת הבחירות תהיה תיקו בין שני הגושים שיאנוס אותם להקים ממשלה אחדות, שהמשימה הבלעדית שלה תהיה להביא לאישור הכנסת חוק לשינוי שיטת הבחירות והממשל
▪  ▪  ▪
בחירות 2015. יש לשנות את שיטת הבחירה [צילום: פלאש 90]

העובדה המדהימה במערכת הבחירות הרדודה והמכוערת שנקלענו לתוכה, שאיש מנציגי המפלגות, ימין ושמאל כאחד, מתעלמים מהתחלואה העיקרית שלנו שהיא השיטה הפוליטית בה נבחרינו אינם חייבים לתת לנו דין וחשבון, והממשלה הקואליציונית אותה הם מקימים עומדת על כרעי תרנגולת בשל סחטנותן של מפלגות לשון המאזניים.
השיטה הבלתי אפשרית הזאת, היא הגורמת לחוסר המשילות, להקדמת הבחירות, והיא זו שתגרור אותנו שוב לבחירות קודם זמנן. לא מפתיע שהמשחרים לקולותינו נמנעים מלהבטיח שיפעלו לשינוי השיטה, משום שהשיטה הפוליטית המסואבת שלנו נוחה לכולם: שמאל, ימין, דתיים וחילוניים.
בראש ובראשונה השיטה הנוכחית מעולה למפלגות כמו: יש עתיד, כולנו, ישראל ביתנו והמפלגות החרדיות שהמועמדים שלהם ממונים על-ידי ראשי המפלגה. בעוד שהליכוד, המחנה הציוני, הבית היהודי ומרצ, מתגאים בפריימריז המפקיעים מכ-5 מיליון בעלי זכות הבחירה בישראל לבחור ישירות את חברי הכנסת. למעשה בפריימריז, משתתפים בפועל לא יותר ממאה אלף מתפקדי המפלגות הללו ולזאת הם קוראים דמוקרטיה. לא פלא שעד היום לא נעשה כל מאמץ לשינוי השיטה המאפשרת לח"כים ליהנות ממנעמי השלטון מבלי לתת לנו האזרחים דין וחשבון אמיתי, וברוב ביזיון וקצף כשהם מגיעים לראש הפירמידה הם לוקים באמנזיה כרונית, שוכחים את שהבטיחו לנו בתירוץ המקומם: "דברים שרואים מכאן לא רואים משם" כאשר שיא הציניות הייתה האמירה "דין נצרים כדין תל אביב".
לפיכך, יש לייחל לטובת כולנו, שתוצאת הבחירות תהייה תיקו בין שני הגושים שיאנוס אותם להקים ממשלה אחדות, שהמשימה הבלעדית שלה תהייה להביא לאישור הכנסת חוק לשינוי שיטת הבחירות והממשל.
אנחנו פטורים מלהמציא את הגלגל: בעולם מתפקדות 29 דמוקרטיות, יש לברור מתוכן את השיטות המתאימות ביותר לישראל וליישמן. לאחר שהכנסת תאשר את החוק החדש, תוקדמנה הבחירות והפעם בשיטה החדשה, שתאפשר להקים ממשלה יציבה, משוחררת מסחטנותן של מפלגות לשון המאזניים, שתוכל לטפל בבעיות האמתיות של ישראל, שנדחו עד עתה, בשל השיטה הקיימת, ובא לציון גואל.

תאריך:  15/03/2015   |   עודכן:  15/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפתרון - תיקו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אין ספק
אהרון שחר  |  15/03/15 13:42
2
מבין
שמ  |  15/03/15 21:44
3
ממשלת אחדות היא ערובה לשיתוק
שאול א.  |  17/03/15 12:35
 
- הבנת הנקרא
המחבר  |  17/03/15 15:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
מתי דוד
תומכיו של אובמה ומתנגדיו של נתניהו הקימו כבר את "צוות 100 הימים" בתקווה שאמנם המהפך הפוליטי עומד להתגשם בבחירות. קבוצת הוגי דעות מדיניים של מחנה השלום, הקרוי "חזון ופתרון", הכין כבר טיוטא עבור נאומו הראשון של רה"מ החדש
איציק וולף
יו"ר מפלגת העבודה טוען כי הוא טוען לכס ראש הממשלה כאשר ברזומה שלו יותר ניסיון משהיה לראש הממשלה לפני הקדנציה הראשונה שלו ומשהיה לנשיאים האמריקנים טרומן ואובמה    "הייתי מסביר למנהיגי העולם מהי עסקת גרעין טובה ומהי עסקה רעה"
גיא רוה
הסברתי לבני שאני מצביע לפי פרמטר אחד בלבד והוא קידום טובת כל ילדי ההורים הגרושים
אלכס טנצר
נכון להיום, רק שתי מפלגות מקבלות תמיכה גדולה של המגזר: ישראל ביתנו והליכוד    לפי הערכות, הצלחתם בקרב דוברי רוסית נובעת לא בגלל הצלחתם, אלה בגלל כישלונות המתחרים
יורם דורי
זו מערכת הבחירות שבה הגיעו העיתונים לשיא של מגמתיות בדיווחים ולא רק בפרשנויות ובעיקר בכותרות. עיון בשני העיתונים המרכזיים בישראל 'ידיעות אחרונות' ו'ישראל היום' מגלה לעיני הקורא שתי מדינת ישראל. זו של ידיעות וזו של ישראל היום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il