X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
גורמים בחמאס טענו, בסמוך ליום הבחירות, כי בידי התנועה סודות על החיילים הנעדרים במבצע צוק איתן שפרסומם ינחית מכה קשה על עתידו הפוליטי של נתניהו. מדובר בלוחמה פסיכולוגית ובתעמולה זולה של התנועה הנמצאת במצוקה קשה ומחפשת הישגים כדי לשפר את מעמדה
▪  ▪  ▪
אורון שאול. לא הגיע לקבר ישראל

ב-16 במרס, פחות מ-24 שעות לפני פתיחת הקלפיות בישראל, פרסם אתר "א-רסאלה", המזוהה עם תנועת חמאס, מאמר תחת הכותרת "הקופסה השחורה של חמאס".
במאמר נטען שראש הממשלה בנימין נתניהו חושש שתנועת חמאס תנחית עליו מכה קשה לעתידו הפוליטי לפני פתיחת הקלפיות ותחשוף את מה שיש לה ב"קופסה השחורה" המכילה סודות חדשים הקשורים למלחמה האחרונה ברצועת עזה.
לדברי כותב המאמר, בכירים בתנועת חמאס אישרו את דבר קיומה של "הקופסה השחורה". הוא ציטט מדבריו של איסמעיל הנייה, סגן ראש הלשכה המדינית של תנועת חמאס, שאמר בעת סיור בעיר רפיח לאחר מבצע צוק איתן כי "לעיר רפיח יש סודות רבים של המלחמה והיא "קופסה שחורה סגורה".
במאמר נטען שוב כי החייל הישראלי סמ"ר אורון שאול שבוי בידי תנועת חמאס וברגע שחמאס תפרסם את הגרסה שלה שתפריך את זו הישראלית או תגלה פרטים חדשים על החיילים הישראלים הנעדרים יהווה הדבר נקמה בבנימין נתניהו.
"הנקמה הזו תהיה חשובה יותר מכל מחיר שחמאס יכולה לגבות תמורת המידע הזה", נכתב במאמר.
כזכור, ישראל הודיעה כי החייל אורון שאול ז"ל נהרג במהלך מבצע צוק איתן וכי גופתו נמצאת בידי תנועת חמאס.
עוד מגלה המאמר כי היו ניסיונות של גורמים בינלאומיים לתווך כדי להחזיר את "החיילים (הישראלים) השבויים בידי חמאס ולהחליפם באסירים פלשתינים אבל כל העניין נדחה עד לאחר הבחירות".
אין זו הפעם הראשונה שבתנועת חמאס טוענים כי יש בידיהם מידע חדש שלא פורסם על החיילים הנעדרים סגן הדר גולדין ז"ל וסמ"ר אורון שאול ז"ל שלדברי צה"ל נהרגו במהלך מבצע צוק איתן וששרידי גופותיהם מוחזקים בידי חמאס.
הפעם תנועת חמאס קשרה את טענותיה לבחירות בישראל והתיימרה להכריע את גורלו הפוליטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו באמצעות פרסום סודות מהמערכה האחרונה ברצועת עזה, דבר שלמרות איומיה לא קרה.
ניתן להתייחס למאמר הזה כתרגיל לא מוצלח ביחסי ציבור של חמאס שהתברר כבלון. אולם נראה כי תנועת חמאס נמצאת במצוקה קשה ומנסה לשפר את תדמיתה בקרב האוכלוסייה הפלשתינית גם באמצעות כזבים.
תנועת חמאס מצפה לחילופי השלטון בישראל בתקווה שתוכל לנסות ולגרור את הממשלה החדשה שתקום לעסקת חילופי שבויים נוספת בסגנון "עסקת שליט". ככל הידוע אין בידי תנועת חמאס שום חייל ישראלי חי. צריך גם לזכור כי האווירה הציבורית בישראל היא שונה מהעבר וסביר להניח כי כל ממשלה חדשה בישראל תתקשה לשוב ולשחרר מאות מחבלים ביניהם רוצחים ומחבלים "כבדים" תמורת גופותיהם של שני חיילי צה"ל.

תאריך:  19/03/2015   |   עודכן:  19/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
כתב העת ריבונות
כדי להתרשם מרצינות כוונותיהם של הפלשתינים יש להקשיב לשיח הפנימי שלהם, לספרי הלימוד שלהם, לאתרי האינטרנט הרשמיים של ההנהגה שם, לנאומים ולתוכניות הטלוויזיה של ילדי הרש"פ    מי שעושה את זה מדי יום הוא איתמר מרכוס, ראש מכון 'מבט לתקשורת', שמספר על כמה תובנות שהישראלי הממוצע חייב להכיר
עידן יוסף
אומר כי נאום בר-אילן שבו הכיר בשתי מדינות אינו בטל, רק הנסיבות השתנו משום שאבו מאזן מסרב להכיר במדינה יהודית    ארה"ב אינה מתרשמת מההצהרה המעודכנת
עופר וולפסון
לפי הניו-יורק טיימס, על-רקע עמדותיו הניציות המחודשות של נתניהו, הסבלנות של הממשל האמריקני מקידום מו"מ ישיר הולכת וגוועת
עמי דור-און
אחרי הבחירות: האם ירצו ערביי ישראל להמשיך לייצג את העמדה הפלשתינית או יראו את עצמם כערבים-ישראלים?
כתב העת ריבונות
ח"כ אל"ם במיל' מוטי יוגב מכיר את יהודה ושומרון ככף ידו וכך גם את סכנותיה הביטחוניות של המדינה הפלשתינית שתהיה רק צעד ראשון בתורת השלבים של אש"ף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il