X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ברור שישראל איננה יכולה להיות אדישה מול המו"מ עם אירן ומחויבותה של כל ממשלה לעמוד על המשמר. אולם, הגורמים האנטי יהודיים ופוסט ציוניים המהווים אחוזים ניכרים ב"אליטות" הרודות בנו אינם רואים את הצורך הזה ואינם רוצים לראותו
▪  ▪  ▪
שיחות הגרעין עם אירן. ריגול ישראל רחמנא ליצלן [צילום: AP]

האבק שוקע אבל מרירות אחינו השמאלנים אינה יודעת מנוח. ככל הנראה לוקח זמן להתאושש מההלם ומה שרבים מאוהבי התורה והארץ רואים כנס גלוי - נדמה כי בעיני חברי חונטת מדינת כל אזרחיה ותומכיה כנכבה בזעיר אנפין, להם ולמאווייהם.
מבול הגידופים והקללות הוא מאיכות כזו עד כי אינני מסוגל להעלות הדברים על הכתב. אסתפק בכך שאומר שמאפייניהם הסתה,גזענות,גסויות וייאוש. "נגמרה לי המדינה" מהווה אולי תמצית העניין.
מי שממשיכה להוביל את מסע הדה-לגיטימציה של העם היא התקשורת העוינת שככל הנראה לא מסוגלת ובוודאי אינה רוצה להפיק לקחים, לפקוח עיניים ולראות את המציאות נכוחה. מהדורות החדשות מטילות זפת בנשמה וממלאות את המרחב החדשותי בשחור משחור.
בראש כמובן, ה"נזקים העצומים" ליחסים עם ארצות הברית. אובמה מצוי בעיצומו של התקף זעם בלתי נשלט (לדברי מבקריו מבית שאינם מצוטטים במקומותינו) ושולח את מקורביו להכות ביהודים. "חמישים שנות כיבוש חייבות להסתיים", "ביבי מסית נגד הערבים", "ארצות הברית תבחן מחדש את עמדתה", "תם עידן הוטו האמריקני במועצת הביטחון" ועוד ועוד..., מה אומר לכם קשה להיות יהודי.
מגישי ה"חדשות", ה"פרשנים", המוזמנים לאולפנים, כולם רואי שחורות ובשפה בוטחת משולבת ביהירות של נאורים הם מראים לנו כי הדרך אל האבדון קצרה מתמיד.
אין הם אומרים זאת, לפחות לא בריש גלי וככותרת מפורשת אלא שברור שבכול אשמים המתנחלים, היהודים הדתיים, המסורתיים, ההנהגה ה"קיצונית" שנבחרה. עם כל אלה אין עתיד ובמהרה יקיץ הקץ חלילה על הבית היהודי.
בדרכיהם העקלקלות הם מצליחים תמיד למצוא את בעלי הדעות השמאלניות. ה"פרשן", "איש הרוח", היהודי האמריקני "אוהב ישראל" ואנשי הממסד הביטחוני - כמעט כול אלה המגיעים אל האולפנים הם מחוגי שמאל מובהקים ואת דברי ההבל התפלים מבית המדרש של "הוזה המדינה" שמעון פרס הם מפיצים במערכת משומנת היטב של תעמולת כזב.
הבוקר נחשפנו לידיעה מרעישה לידה אפילו פרשת פולארד מתגמדת משהו. "ישראל מרגלת אחר ארצות הברית" לא פחות ולא יותר. על-מנת להיוודע מה זוממים בחדרי חדרים הגויים המנהלים מתן ומתן עם גרמניה הנאצית של דורנו - אירן של האייתולות, ישראל הפעילה אמצעי ריגול רחמנא ליצלן!!. על-פי הניסיון יש פוטנציאל שהתקשורת המקומית תלעיט את זו העולמית ותמשיך לצייד את שונאי ישראל בתחמושת יעילה נגד עם ישראל ומדינתו.
נעשה סדר: אירן הודיעה ברבים, יותר מפעם אחת, שהיא תשמיד את מדינת היהודים לה אין זכות קיום.. לאירן תוכנית גרעינית שאליבא דכולי עלמא מכוונת להגיע לפצצות גרעיניות. אירן מקיימת את הטרור העולמי ומזינה אותו בכל צרכיו. הקהילה הבינלאומית שאהדתה לישראל ידועה מקיימת משא-ומתן נרפה שתוצאתו הרת אסון. ייתכן מאוד שעל-מנת להסיר את האיום הקיומי - ישראל תצטרך לפעול!
ברור שישראל איננה יכולה להיות אדישה ומחויבותה של כל ממשלה לעמוד על המשמר. אולם, הגורמים האנטי יהודיים ופוסט ציוניים המהווים אחוזים ניכרים ב"אליטות" הרודות בנו והשולטות שלטון ללא מצרים בהוויה התודעתית/תקשורתית בארצנו אינם רואים את הצורך הזה, אינם רוצים לראותו.
כך פורשים אמצעי התשקורת בפני העם היושב בציון משנה סדורה לפיה אנו הולכים ומכניסים עצמנו למצר, לפינה חשוכה ומסוכנת, לבידוד ולסכנות של חרם ונידוי. לכל אלה אין אלוקים ובתודעתם ההזויה אין לנו תוחלת בלי ארצות הברית, בלי העולם.
ואין נפקא מינה לסכנה המוחשית והמאיימת מכיוון אירן, לדאעש המתפרץ במרחב כסרטן אלים, למשטר הסורי הטובח בעמו, לחמאס, לחיזבאללה ובעיקר לכישלון המהדהד של נשיא ארצות הברית חוסיין אובמה המקיים מצוות השתחוויה בפני מלך סעודיה ועיניו טחו מלראות המציאות סביבו (או שמא זו משרתת את השקפת עולמו ומאווייו הנסתרים...)
נסיים בתקווה שיצר הקיום הבריא שהתגלה בעמנו ב כ"ו אדר השתא, עת התעורר והתנער מכבלי השמאל והתקשורת ובחר בחיים, ימשיך לחזק אותנו בדרכנו אל הגאולה השלמה.

תאריך:  25/03/2015   |   עודכן:  25/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוצפה יהודית - רוצים לשרוד
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
שריד רוצה לשרוד ולכן מוכן
סניל  |  26/03/15 08:14
2
לשרוד, זה בעיניים אמריקניות.
הגוי..  |  26/03/15 10:37
 
- תשובה לך (הגוי)
בעז ש  |  26/03/15 14:27
3
השמאל-
אבנר צפוני  |  26/03/15 19:36
 
- זה שהשב"כ לא שמר(בלשון המעטה)
נתין מדמנת ישראל  |  27/03/15 12:57
4
אירופה הגוש המזרחי והמערב בכלל
סליחה ומחילה  |  27/03/15 10:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
בלפור חקק
כבוד הנשיא ברק אובמה, המפתֵח הוא בידיך, ועל-פי הצהרות הממשל שלך, אנו בידיך כחומר ביד היוצר. דווקא משום כך אנו חרדים, אדוני הנשיא, כי אנו חשים מולנו חומה של עוינות. הממשל קיבל בברכה את האמיר של קטר וגם משלחת של האחים המוסלמים, שהנשיא המצרי א-סיסי רואה בהם ארגון טרור, אך דרכו של נתניהו חסומה לבית הלבן. הייתכן, כבוד הנשיא?
עודד ערן
רה"מ נתניהו יידרש להעמיד את יציבותה של ממשלתו העתידית אל מול הסיכונים הכרוכים בעמידה בהבטחות מתקופת מערכת הבחירות, שניתנו הן ע"י מפלגתו והן ע"י שותפים קואליציוניים אחרים
עו"ד חיים שטנגר
סוד גלוי הוא, כי קיים עימות הגובל באיבה הדדית בין נתניהו לאובמה. הדבר נכון אף באשר ליחסו האישי של אובמה לנתניהו. די בכך שנכיר, כי יחסי ארה"ב-ישראל שנהוג לתארם כיחסי ידידות - אינם עוד יחסי ידידות כבעבר
עמי דור-און
לטיעון האמריקני בדבר ריגול ישראלי יש על מה לסמוך. במסגרת הסכם הבנות חסר תקדים בין NSA לבין יחידה 8200, ניתנה לישראל גישה חופשית לכל המידע הגולמי
עידן יוסף
"וול סטריט ז'ורנל" מצטט גורמים בממשל אובמה, הטוענים כי במשך יותר משנה ריגלה ישראל אחר המו"מ במטרה לקבל מידע שיעזור לה לבנות את הטיעונים נגד העסקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il