נטוויז'ן עולה ביום ראשון ה- 28.5.06 בקמפיין חדש הפונה ללקוחות חדשים. הקמפיין הממשיך את האסטרטגיה הפירסומית של החברה למיצובה כגורם שמאפשר לגולשים באינטרנט ליהנות מהאפשרויות החווייתיות שעולם האינטרנט מציע בתחום המוזיקה, יעלה בערוצים 2 ו- 24, ובאתרי האינטרנט ויימשך כשבוע. היקף הקמפיין כ- 200,000 דולר.
במסגרת סרטון הקמפיין, אב נכנס לדוכן המוזיקה בלונה פארק בעוד ילדתו ממתינה מחוץ לדוכן, ומחבר את ה- I POD לתקע השמע במערכת הפארק וברקע קריין מכריז: "לקוחות כל החברות שימו לב נטוויז'ן במבצע, מצטרפים לשנה לאינטרנט המהיר בוחרים ממגוון המהירויות שבמבצע ומקבלים MP4 מתנה".
אודות נטוויז'ן
נטוויז'ן היא החברה הראשונה בישראל שסיפקה פתרונות אינטרנט לארגונים, לעסקים ולמשתמש הפרטי. החברה מספקת למאות אלפי לקוחותיה מגוון שירותים, מוצרים ופתרונות מבוססי אינטרנט, בהם שיחות בינלאומיות. נטוויז'ן היא חברה ציבורית שניירות הערך שלה נסחרות בבורסה בת"א (נטזנ).
קרדיטים:
משרד גיתם: סמנכ"ל לקוחות - יואב פרידור, מנהלת לקוחות - עדי כהן סברוב, תקציבאי - נועם גכטמן, פלנר - ניר אפריימי, מדיה פלנר - אידית מסס, מפיקה - מירב צור.
נטוויז'ן: מנהלת תקשורת שיווקית - רויטל זומר, מנהלת שיווק - צילי בלקינד, מנהלת פרסום - טל אבירם.