X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זוהיר בהלול. הכל מילים יפות? [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
הבלחתו של זוהיר בהלול
אותי, מר בהלול, לא הצלחת לבלבל ב"חלצי שדך ואינק" והעברית הבהלולית שהשד יודע מה מקורה. את מילותיך היפות מפריכה מציאות קודרת בה "עמך" בישראל מזדהה בגלוי עם אחיו, אויבינו המרים בעזה וביו"ש, וכל אמרי השפר שלך לשלום לא ישכיחו מאיתנו את העובדה הפשוטה ש"עמך" אינו מעוניין בשלום
   זוהיר בהלול
אבותיכם פסקו: "יחלוקו"

שדר הספורט לשעבר וחבר הכנסת מטעם המחנה הציוני, מר זוהיר בהלול הבליח שוב בנאומו הראשון בכנסת ישראל: "אבותיכם פסקו יחלוקו!". אם חשקה נפשך בשיעור משנה של בבא מציעא אין טוב מבהלול לבלבל לך את המח ובאותה שפה בהלולית שייחדה את שידורי הספורט שלו. במשפט אחד קצר נתן את פתרון הקסם למה שאנו קוראים בטעות "הסכסוך ישראלי - ערבי": הבה נחלוק את הארץ ונהנה כולנו מהשלום. איך לא חשבנו על זה קודם? כמה דם מיותר נשפך רק משום שלא הובלחנו בהבלחתו של בהלול!, האם התבלבל לו בהלול או שמא הוא סבור שאנו המבולבלים? ובכן אחי הציוני הדגול בהלול - עת ללחוש באזנך הבלחה קצרה נוספת: החיים אינם משחק כדוררגל!.
קראתי את נאומו של מר בהלול הנוטף כולו דבש של אחווה שלום ורעות . הוא מרבה להשתמש ב"לא" כדי לומר הרבה כן... קבלו דוגמית קטנה: "לא אתאר את מנת סבלנו ולא אפרט את קורות הנכבה של עמי, שתמורותיה טרם נמחו".
ואני דווקא רציתי לשמוע את התיאור. האם זוכר הוא כי עמו לא היה עובר שום "נכבה" אם היה מקבל את ה"יחלוקו" עליו הוא ממליץ היום כפתרון קסם? האם הוא זוכר כי ה"נכבה" של עמו אינה אלא קינת אבל של מי שכשל בניסיונו לחסל סופית את מי שכבר הסכים ל"יחלוקו"? האם הוא זוכר שמה שהוא קורא "עמו" עט עלינו מכל עבר להשמידנו כליל על-אף הסכמתנו ל"יחולקו" בעוד עמו דבק ב"כולה שלי"? האם הוא מאמין שכולנו טיפשים? האם הוא מאמין שמישהוא מאיתנו מאמין לו כי "עמו" אכן שואף לשלום?
מר בהלול מעיד על עצמו: "הצטרפתי למפלגה לא ערבית - על-אף הכבוד וההערכה שיש לי לרשימה המשותפת ולכלל חבריה - כדי להמחיש את כמיהתי להשתלבות ללא בדלנות וללא הסתגרות." עם כל ה"כבוד וההערכה" לאויביי ישראל בכנסת ישראל הגאים בהיותם אויבי ישראל והרואים בחיילנו רוצחים שפלים - בהלול מצפה שנאמין לתאוריו את "עמו" כמי ששואף לשלום ולשלווה? האם הוא באמת חושב כי שכחנו את הצטרפות ערביי ישראל לאחיהם בפרעות אלימות כנגד יהודים? האם עברית בהלולית יכולה לחפות על מציאות ערבית המעריצה אלימות ומטפחת שינאה תהומית למדינה היהודית?
לחבר הכנסת הטרי בהלול יש עוז וחוצפה הנובעים מבורות מדהימה בתוספת גדולה של שקר שעבר מוטציה ערבית והפך לאמת. לבהלול אין כל בעיה לטעון כי אנו ו"עמו" אחים לסבל! מבלי שנרגיש ומבלי שיאמר מפורשות הוא משווה את שואת העם היהודי ל"שואת" עמו. כמה בילבול צריך בהלול כדי להשוות רצח שיטתי של העם היהודי לסבלם של רוצחים צמאי דם שכשלו בניסיון הרצח שלהם?
"העם שלי והעם שלכם סבלו - בואו נותיר את הסבל מאחור מבלי לשכוח, חלילה, כדי לבנות עתיד משותף. אנו עמים עם מכנים משותפים, דומים, מדממים, כואבים ומיוסרים. כלום טרם הגיעה העת לנחלה ולשלווה, להפרחה ולתקומה?". בחייאת בהלול!! לאחיך מהרשימה המשותפת אליהם אתה רוחש כבוד אין הכישרון שלך יש לחפות בשפה גבוהה על שקרים פשוטים. קרא את נאומיהם של חסידי אומות עולם אלה והסבר לי מהו מקור ה"כבוד וההערכה" שלך לטיפוח שינאה ודברי בגידה (כן לא פחות!) מפורשים היוצאים מפיהם. איזה כבוד בדיוק יש לך למי שרואה בחיילנו רוצחים? אם אתה מכבד אותם לפחות אל תספר לי על השקט והשלווה שאתה מציע לי איתם ואל תצפה שאאמין להבלים שאתה מפריח באין מפריע.
אין לי כוונה לחשוף את כל שקריו וצביעותו איש המחנה הציוני (???) מר בהלול. הם מצויים בכל משפט בנאומו ומי שירצה יוכל פשוט לקרוא אותם באתר זה. בהלול חלק הלשון סבור שמילים יפות בשפה העברית יש בכוחן לסרס את האמת הפשוטה הנתמכת בעובדות מוצקות: ערביי ישראל רואים עצמם אחים לערביי יהודה ושומרון וערביי עזה. הם מצהירים על כך בגלוי ושאיפתם האמיתית אינה לחיות בשלום איתנו אלא עם "עמם" ששאיפתו לשלום איתנו ידועה גם מוכרת. שום "אימא אדמה, חלצי את שדך ואינק, כי צמא אהבה אנוכי, כי אני, גם אני צאצאך" לא ישנו עובדה זו. מאה שנות טרור ערבי שספגנו מ"צמאי אהבה" לא יימחו במתק שפתיים אווילי.
אותי מר בהלול לא הצלחת לבלבל ב"חלצי שדך ואינק" והעברית הבהלולית שהשד יודע מה מקורה. את מילותיך היפות מפריכה מציאות קודרת בה "עמך" בישראל מזדהה בגלוי עם אחיו, אויבנו המרים בעזה וביו"ש וכל אמרי השפר שלך לשלום לא ישכיחו מאיתנו את העובדה הפשוטה ש"עמך" אינו מעוניין בשלום ואינו מעוניין בשום "יחלוקו".
את קריאתך הנרגשת "בואו יחדיו נעקור מתוכנו את המרעילים והמזיקים, המשמידים והגודעים, ההורסים והממיתים. בואו נכונן ברית המושתתת על אהבה ויצירה, על ערגה ואריגה, על צמיחה וחדווה, על כבוד ושוויון "הפנה תחילה לעזמי בשארה, חנין זועבי ושאר שמות עוכרי ישראל אליהם אתה רוחש "כבוד וההערכה" ולא אלינו. אנו כבר הוכחנו מי כאן המרעיל ומי ההורס ומי המשמיד. אנו יודעים היטב מיהו כאן הטוב ומיהו הרע ואפילו אתה חבר הכנסת בהלול לא תבלבל אותנו.

תאריך:  07/05/2015   |   עודכן:  07/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבלחתו של זוהיר בהלול
תגובות  [ 23 ] מוצגות  [ 23 ]  כתוב תגובה 
1
מהיכרות רבת שנים עם המגזר
מגיב ותיק  |  7/05/15 14:22
 
- מהיכרות רבת שנים עם המגדר
אהרון שחר  |  7/05/15 14:59
 
- בונוס חינם : נתת הגדרה מדוייקת
יעקב עמר  |  7/05/15 17:16
2
יעקב - אתה רשע.
אבנר צפוני  |  7/05/15 17:41
 
- "רשע" ו"כסיל" ממך מחמאה גדולה
יעקב עמר  |  7/05/15 21:02
 
- אבנר - אתה מתוק
אהרון שחר  |  8/05/15 08:03
 
- אהרון -
אבנר צפוני  |  8/05/15 09:17
 
- 40 שנה בקבר
אהרון שחר  |  8/05/15 12:14
 
- כשתצטרך
אבנר צפוני  |  8/05/15 17:05
 
- יכול להיות
גד דרום  |  9/05/15 17:02
 
- אבנר תנסה להתעמק בכתוב
סניל  |  10/05/15 15:42
3
יעקב-איה שורשיך ?
אבנר צפוני  |  8/05/15 09:58
 
- אפנר צפוני...
י.ש  |  8/05/15 11:11
 
- מרכאות במשקל טונות
יעקב עמר  |  8/05/15 15:35
4
כל מילה בסלע
אסתר שניאורסון גר  |  8/05/15 11:15
 
- תודה
יעקב עמר  |  8/05/15 11:28
 
- חבל להתייחס
אסתר שניאורסון גר  |  8/05/15 14:11
 
- לא לחינם
אבנר צפוני  |  8/05/15 18:15
5
וכך עוד רבים כמוהו.
זוהיר בן הארץ הזו  |  10/05/15 09:16
 
- תראה לי שנאה. אתה השונא
יעקב עמר  |  10/05/15 09:43
 
- כל כתיבתך מלאה שנאה.
מגיב/ה 5 צודק/ת  |  10/05/15 10:23
6
כל מילה חקוקה בסלע
דודו אלמקייס  |  16/05/15 09:32
 
- תודה .חבל שהבעייה אצלנו....
יעקב עמר  |  16/05/15 12:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
אריאל י. לוין
אירן וסודן שוב ביחד    אסד יפול והלחימה תימשך    חיזבאללה יצטרך לעשות חושבים    חמאס מוכיח שהוא דיקטטור    דאעש לא תלוי באל-בגדדי
יוסף ג'בארין
נאום הבכורה של חבר הכנסת יוסף ג'בארין מסיעת הרשימה המשותפת בפתיחת כנס הקיץ של המושב הראשון בכנסת ה-20 [ט"ז באייר תשע"ה, 05.05.2015]
עבד אל חכים חאג' יחיא
נאום הבכורה של חבר הכנסת עבד אל חכים חאג' יחיא מסיעת הרשימה המשותפת בפתיחת כנס הקיץ של המושב הראשון בכנסת ה-20 [ט"ז באייר תשע"ה, 05.05.2015]
עומר עינב
ישראל מוטרדת מהאפשרות כי כוחות חיזבאללה ואירן יכבשו את מחוז דרעא. אם כך יקרה, האיום הנשקף לה מצד 'הציר' ייעשה מוחשי ובעל פוטנציאל נפיצות גבוה יותר מאשר במצב הנוכחי, שבו אין מנצח מובהק בקרב
עאידה תומא-סלימאן
נאום הבכורה של חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן מסיעת הרשימה המשותפת בפתיחת כנס הקיץ של המושב הראשון בכנסת ה-20 [ט"ו באייר תשע"ה, 04.05.2015]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il